داغ ترین ها :
دوربین سلفی موتو اج X30 زیر صفحه نمایش قرار گرفته است

دوربین سلفی موتو اج X30 زیر صفحه نمایش قرار گرفته است

انتظار می‌رود موتو اج X30 موتورولا اولین گوشی هوشمندی باشد که همراه با تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه‌ی بازار می‌شود. با اینکه چند روز تا زمان معرفی جدیدترین پرچم‌دار موتورولا باقی نمانده است؛ اما گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که موتو اج X30 از دوربین سلفی مخفی شده در پشت صفحه‌نمایش استفاده می‌کند.

 

برای خرید گوشی های موتورولا و بررسی قیمت آنها به سایت تکنولایف مراجعه کنید: گوشی موتورولا

 

در گزارش‌ها آمده که چن جین، یکی از سران ارشد شرکت موتورولا با انتشار تصویری از پرچم‌دار تمام عیار این شرکت مشخص ساخته که موتو اج ایکس 30 از دوربین سلفی با ویژگی ذکر شده برخوردار است. در کنار تصویر منتشر شده، جن چین توضیح داده است:

شکی نیست که دوربین مخفی شده در پشت صفحه‌نمایش یکی از انتخاب‌های پر از ریسک در بازار امروزی گوشی‌های هوشمند است، اما تقاضای فراوان کاربران و بازخوردی که این ویژگی داشته، باعث شد تا تصمیم درست را بگیریم. استفاده از چنین ویژگی باعث می‌شود که نسخه‌ی مخصوص موتو اج X30 تبدیل اولین گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 شود که از دوربین سلفی مخفی شده در پشت صفحه‌نمایش استفاده می‌کند. منتظر پرچم‌دارمان با دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی در ۹ دسامبر باشید.

در کنار پستی که مدیر بلندپایه‌ی موتورولا منتشر کرده است، زیرمجموعه‌ی شرکت لنوو در حساب رسمی ویبوی خود نیز تیزری منتشر کرده که در آن بیشتر به برخورداری پرچم‌دار تمام عیار موتورولا از دوربین سلفی مخفی شده در پشت صفحه‌نمایش اشاره می‌شود.

دوربین سلفی موتو اج X30

دوربین سلفی موتو اج X30 زیر صفحه نمایش قرار گرفته است.

در گفته‌های چن جین ذکر شده که نسخه‌ی ویژه‌ی پرچم‌دار جدید این شرکت از ویژگی دوربین سلفی مخفی شده در پشت صفحه‌نمایش برخوردار خواهد بود. همین امر سبب می‌شود که به وجود چندین مدل از موتو اج X30 باور داشته باشیم. درواقع موتورولا می‌خواهد نسخه‌ی استاندارد پرچم‌دار جدید این شرکت از دوربین سلفی نمایان برخوردار باشد که در درون حفره یا بریدگی قرار می‌گیرد و نسخه‌ی ویژه‌ای نیز از موتو اج X30 عرضه شود که از دوربین سلفی مخفی شده در پشت صفحه‌نمایش استفاده کند.

با این حال، آنچه در کنار استفاده از چنین ویژگی اهمیت دارد، وضوح تصویری است که دوربین سلفی موتو اج ایکس 30 استفاده خواهد کرد. درواقع گوشی هوشمند نسل بعدی موتورولا وضوح تصویری را ارائه می‌دهد که اصولا در دوربین‌های اصلی تلفن‌های هوشمند مشاهده می‌شود.

موتورولا تلاش کرده تا تبدیل به اولین شرکتی شود که گوشی هوشمندی با تراشه‌ی تازه‌ معرفی شده‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام معرفی می‌کند؛ تراشه‌ای که مبتنی بر لیتوگرافی ۴ نانومتری ساخته شده و از ویژگی‌های درخور توجهی نیز استفاده می‌کند.

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده، پرچم‌دار جدید شرکت موتورولا دارای صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی است که مشخصاتی ازجمله وضوح تصویر +FHD، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، پشتیبانی از محتوای +HDR10 را ارائه می‌دهد. در پنل پشتی به ماژول دوربین سه‌گانه‌ای برخورد خواهیم کرد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر با ویژگی سنجش عمق در تصویر. انتظار می‌رود پرچم‌دار جدید موتورولا در ۹ دسامبر (۱۸ آذر) همراه با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژر ۶۸ واتی معرفی و سپس با تاخیر زمانی کوتاه مدت به بازار عرضه شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b3%d9%84%d9%81%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-%d8%a7%d8%ac-x30/
ads
ads