داغ ترین ها :
پیکسل فولد گوگل از دوربین پیکسل 5 استفاده می‌کند

پیکسل فولد گوگل از دوربین پیکسل 5 استفاده می‌کند

در حالی که دوربین یکی از ویژگی‌های مثبت محصولاتی مانند گلکسی زد فولد 3 سامسونگ است؛ اما به نظر می‌رسد پیکسل فولد گوگل با دوربینی قدیمی به بازار عرضه خواهد شد.

 

برای مشاهده قیمت روز گوشی به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

یکی از تغییرات مثبتی که در سری پیکسل 6 شاهد بودیم، استفاده از ماژول دوربینی با حسگرهای توانمندتر نسبت به مدل‌های پیشین بود. همین امر نیز سبب شد تا سطح انتظارات نسبت به گوشی هوشمند در دست ساخت گوگل که صفحه‌نمایشی تاشدنی دارد، بیشتر از پیش شود.

با این حال، گزارش‌های منتشر شده از اتفاقات جالبی خبر نمی‌دهند. درواقع پیکس فولد گوگل گویا از دوربینی استفاده خواهد کرد که پیشتر در پیکسل ‌5 به کار گرفته شده بود. اطلاعات مدنظر از کدهای موجود در اپلیکیشن دوربین مخصوص گوشی‌های پیکسل به دست آمده است.

در کدهای مدنظر به گوشی هوشمندی با لقب پیپت اشاره می‌شود که گویا منظور همان پیکسل فولد گوگل است. در ابتدا لقب پاسپورت برای گوشی تاشدنی گوگل انتخاب شده بود؛ اما بعدها لقب آن تغییر کرد تا داخل شرکت گوگل با نام پیپیت شناخته شود.

آنچه از اطلاعات به دست آمده، مشخص می‌شود، برخورداری پیکسل فولد گوگل از دوربینی ۱۲.۲ مگاپیکسلی است که در پیکسل 5 نیز استفاده شده بود. درواقع پیکسل فولد به جای حسگر ایزوسل GN1 موجود در سری پیکسل 6 از حسگری به نام IMX363 استفاده خواهد کرد که قبلا در پیکسل 5 عملکرد آن را مشاهده کرده بودیم.

نمای جلو، پشت و لبه های پیکسل فولد گوگل

گویا برای دوربین با لنز اولتراواید نیز حسگر دیگری از سونی به نام IMX386 استفاده خواهد شد. گویا برای دوربین سلفی نیز از دو حسگر IXM355 استفاده می‌شود که از آن در پیکسل 5 و مدل استاندارد سری پیکسل 6 به کار گرفته شده بود. در حقیقت انتظار می‌رود پیکسل فولد گوگل دارای دو دوربین سلفی باشد که دوربین اول در پنل بیرونی و دوربین دوم نیز در پنل داخلی کار گذاشته شود.

در چنین حالتی کاربر می‌تواند در هر دو حالت گسترده و تاشده به دوربین سلفی دسترسی داشته باشد. از نظر طراحی باید گفت که پیکسل فولد شباهت بسیاری به گلکسی زد فولد 3 دارد که البته به نظر می‌رسد از توان سخت‌افزاری پایین‌تری برخوردار باشد.

انتظار می‌رفت محصول مدنظر همراه با سری پیکسل 6 معرفی شود، اما گوگل تصمیم گرفت که چنین اتفاقیث رخ ندهد. درواقع به نظر می‌رسد سازنده‌ی سیستم‌عامل اندروید می‌خواهد پیکسل فولد در سال ۲۰۲۲ روانه‌ی بازار شود تا عرضه‌ی آن تاثیری روی فروش سری پیکسل 6 نگذارد.

به نظر می‌رسد رونمایی پیکسل فولد گوگل همزمان با معرفی نسخه‌ی ویژه‌ای از سیستم‌عامل اندروید به نام اندروید 12L خواهد بود؛ نسخه‌ای که برای تبلت‌ها، گوشی‌های تاشدنی و دستگاه‌های مبتنی بر کروم در نظر گرفته شده است و امکانات گسترده‌ای به خصوص در زمینه‌ی مالتی‌تسکینگ یا انجام امور چند وظیفه‌ای به همراه دارد.

 

شاید نیاز داشته باشید:
موجودی گرفتن انلاین

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%af-%da%af%d9%88%da%af%d9%84/
ads
ads