داغ ترین ها :
دوربین پیکسل 6a کیفیت بهتری در مقایسه با پیکسل 6 دارد

دوربین پیکسل 6a کیفیت بهتری در مقایسه با پیکسل 6 دارد

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهند که دوربین پیکسل 6a کیفیت بهتری خواهد داشت و این گوشی به ماژول دوربینی با توانمندی بیشتر به خصوص در بخش دوربین اولتراواید مجهز شده است.

 

برای مشاهده لیست قیمت روز گوشی های موبایل به فروشگاه تکنولایف سر بزنید: قیمت گوشی

 

با اینکه مدت زمان بسیار کمی از معرفی سری پیکسل 6 می‌گذرد، اما گزارش‌هایی وجود دارد که گوگل برای رونمایی مدل‌های جدید این سری آماده می‌شود. اطلاعات مدنظر از کدهای گوگل به دست آمده و نشان می‌دهد که محصول بعدی سری پیکسل، دوربینی توانمندتر از پیکسل 6 پرو خواهد داشت. شایعات می‌گویند که دوربین پسکل 6a قرار است همه را شگفت‌زده کند.

چندی پیش گزارشی منتشر شد که گوگل در حال ساخت محصولی جدید با نام مستعار کلادریپر (Cloudripper) است. در حالی که شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه کلادریپر لقب نسل بعدی تراشه‌ی تنسور خواهد بود؛ اما برخی از رسانه‌ها معتقد هستند که این نام متعلق به مدل جدیدی از سری پیکسل 6 است.

حال، اطلاعاتی منتشر شده که گفته‌ی دوم را تصدیق می‌کند. درواقع گزارش جدید به مشخصات سخت‌افزاری ماژول دوربین اصلی مدل بعدی سری پیکسل شاره می‌کند که اگر صحت داشته باشد، محصول جدید گوگل دارای سنسورهای زیر خواهد بود:

  • ایزوسل GN1 سامسونگ
  • IMX663 سونی
  • IMX586 سونی
  • IMX386 سونی

در این بین امکان دارد اطلاعات منتشر شده مرتبط با گوشی هوشمند یا تراشه نباشد، بلکه پلتفرمی است که گوگل محصولات جدید خود را روی آن آزمایش می‌کند تا محصول نهایی شکل گیرد. در چنین شرایطی سنجیده می‌شود که آیا قطعات مورد استفاده در دستگاه با یکدیگر همخوانی دارند یا خیر و آیا با استفاده از قطعه‌ی مدنظر می‌توان به بهبود عملکرد دستگاه کمک کرد یا بهتر است قطعه‌ی دیگری استفاده شود.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات گوگل:

سری دوم تراشه تنسور گوگل در راه است

 

همچنین باید در نظر گرفت که شاید مشخصات ذکر شده متعلق به پیکسل فولد باشند؛ گوشی هوشمندی که صفحه‌نمایشی تاشدنی دارد. البته برخی از ابهامات، صحت چنین موضوعی را رد می‌کنند. درواقع برخورداری از دوربینی با لنز پریسکوپ می‌تواند ضخامت پیکسل فولد را تا حد قابل توجهی افزایش دهد.

گوگل علاوه بر پیکسل فولد در حال کار روی گوشی هوشمند دیگری نیز هست که پیکسل 6a نام دارد. گفته شده که محصول مدنظر با لقب بلوجی (Bluejay) در داخل شرکت گوگل شناخته می‌شود و احتمالا از حسگرهای زیر برای ماژول دوربین اصلی آن استفاده خواهد شد:

  • IMX363 سونی
  • IMX386 سونی
  • IMX355 سونی

اگر گفته‌ها صحت داشته باشند، پیکسل 6a با به‌روزرسانی درخور توجه نسبت به نسل پیشین یعنی پیکسل 5a همراه خواهد بود؛ گوشی هوشمندی که ماژول دوربین آن متشکل شده است از دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی با لنز واید و دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید.

آنچه در ترکیب دوربین بالا مشاهده می‌شود افزوده شدن دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید دیگری است که به لطف برخورداری از سایز پیکسل بالاتر می‌تواند نور بیشتری را جذب کرده و به بهبود کیفیت تصاویر ثبت شده کمک کند.

 

روش های تمیز کردن زیر گلس گوشی به راحتی در منزل:

از بین بردن حباب زیر گلس

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-6a/
ads
ads