داغ ترین ها :
مشخصات دوربین گلکسی S22 اولترا فاش شد

مشخصات دوربین گلکسی S22 اولترا فاش شد

تا این لحظه خبرهای زیادی درباره گلکسی S22 اولترا و دیگر مدل‌های S22 منتشر شده است. امروز هم حساب توییتر Ice Universe مشخصات دوربین گلکسی S22 اولترا را فاش کرد. در این مدت شایعه شده بود که این گوشی به حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز می‌شود. حالا این حساب توییتر اعلام کرده که مدل اولترا از دوربین تله‌فوتو بهتری هم برخوردار خواهد بود.

 

توجه داشته باشید که:

قبل از خرید گوشی سامسونگ از لیست قیمت گوشی های سامسونگ در سایت تکنولایف دیدن کنید.

 

دوربین گلکسی S22 اولترا

شایعات می‌گویند که دوربین گلکسی S22 اولترا از دو لنز زوم با فاصله کانونی متغیر دارد. اولین دوربین از زوم ۳ برابر پشتیبانی می‌کند و دوربین دوم از روم ۱۰ برابر بهره می‌برد. گفته شده لنزهای جدید امکان زوم بیشتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و دلیل آن هم میزان فاصله کانونی دوربین است که هنوز درباره آن چیزی نمی‌دانیم.

شایعات به ویژگی‌های دیگر دوربین گلکسی S22 اولترا هم اشاره می‌کنند. گفته شده که دو دوربین تله‌فوتو این گوشی هم ارتقا پیدا کرده‌اند. مدل جدید از دو حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل‌های ۱.۲۲ میکرومتر بهره می‌برد. این حسگرها روی مدل قبلی ۱۰ مگاپیکسلی بودند. هر دو دوربین تله‌فوتو به OIS مجهز شده‌اند.

در مشخصات دوربین گلکسی S22 اولتراواید به دوربین اصلی هم اشاره شده است. دوربین اصلی هم یکسری تفاو‌ت‌های جالب با مدل قبلی دارد. دوربین اصلی حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل‌های ۰.۸ میکرومتر دارد. هنوز مشخص نیست که این حسگر HM3 خواهد بود یا خیر؛ اما به نظر می‌رسد که OIS این گوشی ارتقا پیدا کرده است. دوربین اولتراواید این گوشی حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با OIS دارد.

دوربین گلکسی S21 اولترا

مشخصات دوربین گلکسی S21 اولترا

دوربین سلفی این گوشی به حسگر ۴۰ مگاپیکسلی مجهز شده که روی مدل قبلی هم قرار گرفته بود. همچنین به نظر می‌رسد که این دوربین زیر صفحه نمایش قرار نگرفته است.

انتظار می‌رود که گوشی گلکسی S22 در اواخر دی ماه معرفی شود. گفته شده گوشی‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس هم در قسمت دوربین با بهبود‌های زیادی همراه بوده‌اند. شاید روی این گوشی‌ها از دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شود.

 

آخرین اخبار مربوط به سامسونگ:

تولید گلکسی S21 Fe چه زمانی شروع می شود؟

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s22-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7/
ads
ads