داغ ترین ها :
دوربین گوشی گلکسی A73 احتمالا حسگر 108 مگاپیکسلی دارد

دوربین گوشی گلکسی A73 احتمالا حسگر 108 مگاپیکسلی دارد

اولین گوشی میان‌رده رو به بالایی که دوربینی با حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی داشت، گوشی Mi Note 10 بود که در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ راهی بازار شد. در آن تاریخ به بعد شیائومی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را روی گوشی‌های مختلفی قرار دارد؛ اما سامسونگ از این دوربین تنها روی گوشی‌های پرچم‌دار سری S و سری Note استفاده کرده بود. حالا به نظر می‌رسد که این روند در حال تغییر است و دوربین گلکسی A73 از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

 

برای مشاهده قیمت ها و خرید گوشی سامسونگ روی لینک زیر کلیک کنید:

گوشی سامسونگ

 

دوربین گلکسی A73 حسگر قدرتمندی دارد

البته بعید نیست که در طول ماه‌های آینده همه چیز تغییر کند. به هر حال شایعات می‌گویند که سامسونگ قصد دارد روی دوربین گلکسی A73 از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کند.

این اولین باری خواهد بود که سامسونگ از چنین دوربینی روی یک محصول میان‌رده استفاده می‌کند. این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ قصد داشت باشد با این کار رقابت بیشتری با شیائومی داشته باشد. هنوز مشخص نشده که سامسونگ دقیقا از چه حسگری برای دوربین اصلی گلکسی A73 استفاده می‌کند.

این احتمال وجود دارد که دوربین گلکسی A71 از حسگر ISOCELL MH2 استفاده کند. این حسگر روی گوشی ردمی نوت 10 پرو هم استفاده شده بود. حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی یکی از کوچک‌ترین حسگرهایی است که تا امروز توسط سامسونگ ساخته شده که از پیکسل‌هایی در اندازه ۰.۷ میکرو متر استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد تغییرات زیادی روی دوربین‌های گوشی‌های سری A ایجاد کند. شایعات می‌گویند که گوشی‌های گلکسی A جدید به OIS مجهز می‌شوند. حالا باید منتظر خبرهای بیشتر درباره این موضوع باشیم. سامسونگ به شکل خاص قصد دارد با گوشی‌های سری A به رقابت جدی با شیائومی بپردازد. گوشی‌های میان‌رده سامسونگ در طول سال‌های گذشته به شدت مورد توجه مردم قرار گرفتند. مخصوصا گوشی‌های گلکسی A52 و A72 که امکانات خوبی داشتند. حالا به نظر می‌رسد که گوشی‌های سری A جدید با امکاناتی بهتر از قبل راهی بازار می‌شوند.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:

گوشی m22 با باتری 5000 میلی آمپری معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-a73-%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d8%a7%d8%aa/
ads
ads