داغ ترین ها :
دوربین 108 مگاپیکسلی ردمی K50 از OIS برخوردار است

دوربین 108 مگاپیکسلی ردمی K50 از OIS برخوردار است

گوشی ردمی K50 فردا معرفی می‌شود و انتظار می‌رود که شیائومی اطلاعات هیجان انگیزی از این گوشی در اختیار ما قرار دهد. تا این لحظه کلی اطلاعات از این گوشی منتشر شده و اطلاعات جدید که امروز منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کنند که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی ردمی K50 از OIS بهره می‌برد. همچنین مشخص شده که این گوشی هوشمند یک مدل با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هم خواهد داشت.

 

لیست قیمت گوشی های شیائومی و آفرهای روزانه سایت تکنولایف را از دست ندهید: گوشی شیائومی

 

در ادامه اطلاعات منتشر شده از K50 با رنگ‌های این گوشی آشنا شدیم. گوشی ردمی K50 در سه رنگ مشکی، سفید و سبز راهی بازار می‌شود. البته رنگ مشکی این گوشی زمانی که زیر نور قرار بگیرد، ظاهر زیباتری خواهد داشت. چرا که ذره‌های درخشانی داخل قاب مشکی رنگ قرار گرفته‌اند که در نور خودنمایی می‌کنند.

در حالی که این گوشی فردا رونمایی می‌شود، امروز با تصاویر واقعی K50 هم روبه رو شدیم. تصاویری که مدل مشکی را نشان می‌دهند. همچنین این تصاویر مشخص می‌کنند که ردمی K50 با رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار می‌شود.

Redmi k50

شایعات می‌گویند که مدل معمولی ردمی K50 قیمت بالایی در کشور چین خواهد داشت. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که دو گوشی ردمی K50 Pro و ردمی K50 Pro+ گوشی‌های پرچم‌دار این سری به حساب می‌آیند و از مشخصات سخت افزاری بهتری در مقایسه با K50 بهره می‌برند.

شیائومی به این موضوع اشاره کرده که گوشی‌های ردمی K50 قدرت پردازشی بسیار بالایی دارند. فردا با مشخصات نهایی این گوشی‌ها آشنا می‌شویم. تا توجه به شایعات منتشر شده این گوشی‌ها واقعا عملکرد خوبی خواهند داشت.

 

آخرین اخبار از محصولات برند شیائومی:
مشخصات سخت افزاری شیائومی ۱۲ لایت فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-108-%d9%85%da%af%d8%a7%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84%db%8c-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-k50/
ads
ads