داغ ترین ها :
از این پس می‌توانید وضعیت دیده شدن پیام‌های واتساپ را از دید دیگران پنهان کنید

از این پس می‌توانید وضعیت دیده شدن پیام‌های واتساپ را از دید دیگران پنهان کنید

واتساپ یکی از پیام‌رسان‌های محبوب حال حاضر محسوب می‌شود؛ اما سرعت پیشرفت آن نسبت به سایر پیام‌رسان‌ها مانند تلگرام کمی کند بوده که همین امر نیز سبب شده تا مورد انتقاد شدید کاربران قرار گیرد. با این حال، واتساپ طی ماه‌های گذشته سرعت پیشرفت خود و افزودن ویژگی‌های جدید را به طرز چشمگیری افزایش داده است.

یکی از قابلیت‌های جدیدی که انتظار می‌رود به زودی در اختیار کاربران واتساپ قرار گیرد، امکان پنهان ساختن وضعیت دیده شدن پیام‌ها خواهد بود. وضعیت مدنظر در حالت عادی به کاربران دیگر اجازه می‌دهد متوجه شوند که آیا پیامشان را مشاهده کرده‌اید یا خیر.

 

بیشتر بخوانید:
با شباهت و تفاوت واتساپ و واتساپ بیزینس آشنا شوید

 

شما می‌توانید مشخص کنید که وضعیت دیده شدن پیام‌ها برای چه کسانی پنهان شود. ویژگی مدنظر در حال حاضر مراحل آزمایشی را پشت سر می‌گذارد و تنها در اختیار کسانی قرار خواهد گرفت که در مرحله‌ی بتا ثبت نام کرده باشند. البته دور از انتظار نیست که به زودی طی آپدیتی در اختیار عموم کاربران واتساپ قرار گیرد.

با این حال باید در نظر داشت که واتساپ زمان دقیقی برای انتشار عمومی ویژگی مدنظر اعلام نکرده و ممکن است در دسترس عموم قرار گرفتن آن به چند ماه زمان نیاز داشته باشد. درواقع واتساپ در میان شرکت‌هایی قرار می‌گیرد که نسبت به انتشار آپدیت‌ها بسیار حساس بوده و پیش از مطمئن شدن از امنیت و پایداری آپدیت جدید، آن را منتشر نمی‌کند.

ویژگی جدید واتساپ برای تنظیمات مشاهده Last Seen

در حالت جدید به شما اجازه داده می‌شود که وضعیت دیده شدن پیام‌ها را در چهار حالت تنظیم کنید. در حالت اول اجازه داده می‌شود که تمامی کاربران واتساپ از دیده شدن پیامشان توسط شما مطلع شوند. در حالت دوم تنها افرادی که در فهرست مخاطبانتان قرار گرفته باشند از این موضوع مطلع خواهند شد.

حالت سومی نیز در نظر گرفته شده تا فهرست مخاطبان را ویرایش کرده و مشخص کنید که چه کسانی از فهرست مخاطبانتان از دیده شدن پیامشان توسط شما مطلع نشوند. در حالت چهارم نیز هیچیک از کاربران واتساپ از دیده شدن پیامشان توسط شما مطلع نخواهند شد.

البته باید در نظر داشته باشید که چنین انتخاب‌هایی، پیامدی نیز برایتان خواهد داشت. درواقع اگر ویژگی مدنظر را برای کاربری در واتساپ فعال کنید، همانگونه که آن شخص مطلع نخواهد شد که آیا پیام وی را مشاهده کرده‌اید یا خیر، شما نیز از دیده شدن پیامتان توسط فرد مدنظر باخبر نخواهید شد.

 

از واتس اپ بیشتر بدانید:
خواندن پیام های حذف شده واتساپ

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%db%8c%d8%af%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%e2%80%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b3%d8%a7%d9%be/
ads
ads