داغ ترین ها :
رابط کاربری Magic UI 6 تا شش ماه آینده برای آنر 50 و آنر 50 لایت منتشر می‌شود

رابط کاربری Magic UI 6 تا شش ماه آینده برای آنر 50 و آنر 50 لایت منتشر می‌شود

شرکت آنر در نمایشگاه MWC 2022 از گوشی‌های Magic V و Magic 4 Pro رونمایی کرد و اعلام کرد که این گوشی‌ها با رابط کاربری Magic UI 6 و اندروی ۱۲ راهی بازار می‌شوند. گوشی‌های قبلی شرکت آنر همچنان با رابط کاربری Magic UI 5 کار می‌کنند. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت چینی تصمیم گرفته رابط کاربری Magic UI 6 و اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های بیشتری منتشر کند.

 

آفرهای ویژه خرید گوشی Honor از سایت تکنولایف را از دست ندهید: قیمت گوشی آنر

 

شرکت آنر امروز اعلام کر که رابط کاربری Magic UI 6 و اندروید ۱۲ در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ برای گوشی آنر 50 و در سه ماهه سال ۲۰۲۲ برای گوشی آنر 50 لایت منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی‌ها به صورت OTA منتشر می‌شوند و کاربران قادر به دانلود آن‌ها خواهند بود.

البته باید به این موضوع اشاره کنیم که دو گوشی آنر 50 Pro و آنر 50 SE به صورت جهانی راهی بازار نشده‌اند و دو گوشی آنر 50 و آنر 50 لایت هم در مهر ماه گذشته در کشورهای اروپایی به فروش رسیدند. همچنین باید بگوییم که هنوز اشاره‌ای به گوشی آنر 60 نشده است.

رابط کاربری Magic UI 6 با بهبودهای مناسبی همراه بوده است و از ویژگی‌های امنیتی بیشتری هم برخوردار است. این رابط کاربری به ویژگی Honor Share مجهز شده که از صفحه نمایش، کیبورد و ماوس اشتراکی بین گوشی و لپ‌تاپ پشتیبانی می‌کند. همچنین با این ویژگی خیلی راحت می‌توان فایل‌ها را بین سیستم‌های مختلف انتقال داد. این رابط کاربری عملکرد پردازنده گرافیکی را با قابلیت GPU Turbo X بهبود می‌بخشد و مصرف رم را هم کمتر می‌کند.

 

مشکلات تبلت های Lenovo را در مطلب زیر بررسی کردیم:
بالا نیامدن تبلت لنوو

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. Amir

    چرا هنوز برای آنر 50 لایت نیومده؟

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%a8%d8%b1%db%8c-magic-ui-6/
ads
ads