داغ ترین ها :
راهنمای خرید ساعت جی شاک

راهنمای خرید ساعت جی شاک

ساعت‌های جی شاک از برند کاسیو، جزء مقاوم‌ترین ساعت‌های ساخته شده تا به امروز هستند که می‌توانند انواع فشار و ضربه را تاب بیاورند. این ساعت‌های جذاب کاسیو، پس از ساعت‌های شکننده و ظریف تولید شدند و وجه تمایز آن‌ها با ساعت‌های دیگر، همین محکم بودن و ضخامت بدنه‌ آن‌ها بود که ساعت‌های جی شاک را تبدیل به سا‌عت‌هایی ایده‌آل و مناسب برای ورزشکاران کرد. چنانچه قصد خرید ساعت‌های G shock را داشته باشید، راهنمای خرید ساعت جی شاک تکنولایف به شما کمک می‌کند تا هم با این ساعت‌ها بیشتر آشنا شوید، هم نکات مهم در خرید ساعت جی شاک را بشناسید و با بهترین مد‌ل‌های موجود در بازار آشنا شوید. ادامه‌ی این مقاله را پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ‌وجه از دست ندهید.

 

انواع ساعت مچی را می توانید از تکنولایف بخرید: خرید ساعت مچی

برند کاسیو

آشنایی با برند کاسیو -

کاسیو (Casio) یک برند ژاپنی است که کار خود را در دهه‌ی ۴۰ میلادی، مدت کوتاهی پس از به پایان رسیدن جنگ جهانی شروع کرد. آغاز فعالیت این برند در شهر توکیو بود. با این‌‌که اکثرا برند کاسیو را به‌خاطر ساعت‌های کاسیو می‌شناسیم، اما اولین محصولات آن تجهیزات اداری همچون ماشین حساب بودند. ساعت‌های کاسیو حدود ۳۰ سال پس از تاسیس این برند تولید شدند و در حال حاضر، معروف‌ترین تولیدات کاسیو به‌حساب می‌آیند. وجه تمایز این ساعت‌ها با دیگر ساعت‌های موجود در بازار، دیجیتال بودن نمایشگر بود که می‌توانست علاوه بر دقیقه، ثانیه را هم نشان دهد. به‌جز آن، ساعت‌های کاسیو مجهز به تقویم هم بودند که بدون این‌که به کاربر زحمتی بدهد، روزانه آپدیت می‌شد و کاربر می‌توانست با نگاه کردن به ساعت از تاریخ آن روز مطلع شود.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین مارک ساعت مچی

 

سری جی شاک کاسیو

casio G-shock

جی شاک (G SHOCK) یکی از قدیمی‌ترین سری‌های کاسیو است که کاسیو از سال ۱۹۸۳ تولید آن‌ها را شروع کرد و دنیای ساعت‌های این برند را متحول کرد. وجه بارز این ساعت‌ها، مقاومت آن‌ها نسبت به ضربه، آب و انواع فشار است. خلق این سری ساعت توسط برند کاسیو، یک حرکت جسورانه و نوآورانه بود که کاسیو جرات برداشتن آن را داشت و کالکشنی ایجاد کرد که با ساعت‌های سوییسی به رقابت پرداخت. ضخامت فریم و بدنه، ایده‌آل بودن آن برای فعالیت‌های ورزشی، باتری قوی و قیمت مناسب، خیلی زود ساعت‌های جی شاک را به ساعت‌هایی محبوب بین کاربران تبدیل کرد.

 

انواع ساعت مچی دیجیتال را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت دیجیتال

کالکشن‌های گوناگون ساعت جی شاک

جی شاک یکی از معروف‌ترین سری‌های کاسیو است اما خودش هم چند لاین مختلف دارد تا تنوع و انتخاب‌های بیشتری را به کاربر عرضه کند. ساعت‌های لاین‌های مختلف جی شاک ویژگی‌های مختلفی را دارند و به‌طبع، قیمت لاین‌های مختلف هم تا حدی با هم فرق دارند. شناخت این کالکشن‌ها می‌تواند به تنهایی راهنمای خرید ساعت دیجیتال جی شاک باشد و به شما در انتخاب ساعت‌ مناسب کمک زیادی بکند.

  • کالکشن MR-G: این لاین، ساعت‌های سبک کلایسک و رسمی جی شاک را تولید می‌کند. چنانچه اهل فعالیت‌های ورزشی و بیرون از خانه نیستید اما دوست دارید ساعتی مقاوم، استایل رسمی شما را تکمیل کند، ساعت‌های جذاب MR-G همان چیزی است که شما دنبالش هستید.
  • کالکشن G-Shock Move: همانطور که از نام این مجموعه برمی‌آید، ساعت‌های آن مناسب فعالیت‌های ورزشی هستند. با بر دست داشتن این ساعت‌ها در حین ورزش، می‌توانید از وضعیت ضربان قلب، مسافتی که دویده‌اید یا تعداد گام‌هایی که برداشته‌اید، همچنین سرعت خود مطلع شوید. ساعت‌های این مجموعه نسبت به ضربه هم مقاومت بالایی دارند.
  • کالکشن Master of G: ساعت‌هایی که مناسب استفاده در دریا، خشکی و آسمان باشند در این مجموعه قرار گرفته‌اند. ویژگی‌های این ساعت‌ها با هم متفاوت هستند تا ساعت‌ها مناسب تحمل فشار موقعیت‌های مختلف باشند. پس اگر غواص یا خلبان هستید، ساعت‌های این لاین مناسب شما هستند.
  • کالکشن MT-G: وجه تمایز  ساعت این لاین با دیگر مجموعه‌ها، ویژگی‌های مختلف و متفاوت صفحه نمایش آن است که از شیشه Sapphire ساخته شده است. این پوشش، علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه، ضدخش است و نور را بازتاب نمی‌کند. به‌همین‌علت، کاربر در نور آفتاب هم می‌تواند بدون مشکلی نمایشگر ساعت خود را ببیند.

 

 

دلایلی برای خرید ساعت‌های G-Shock

ساعت های جی شاک

ساعت‌های G-Shock ماندگار هستند و به‌عبارتی، شما را از خرید ساعت دیگری بی‌نیاز می‌کنند. اگر یک ساعت برای شما کافی است و نمی‌خواهید چند مدل ساعت داشته باشید، می‌توانید یکی از مدل‌های این برند که با سلیقه‌تان جور است را انتخاب کنید. ساعت‌های جی شاک آن‌قدر باکیفیت هستند که تا سال‌های سال به شما کار می‌دهند.

ساعت‌ها برای موقعیت‌های مختلفی، نظیر جلسات کاری، ورزش کردن، طبیعت‌گردی و ماجراجویی، شنا و غواصی یا پرواز در ارتفاعات مناسب هستند. بند ساعت‌ها به‌نوعی ساخته شده که فشار‌های زیاد را تاب بیاورد و کاربر بتواند در هر موقعیتی، بدون استرس از افتادن ساعت‌، آن‌ را استفاده کند.

ساعت‌های جی شاک تنوع طرح و رنگی بی‌نظیری دارند و می‌توانید آن‌ها را در موقعیت‌های رسمی و غیررسمی استفاده کنید، و مطمئن باشید که به استایل‌ شما هیچ ضربه‌ای وارد نمی‌شود.

جی شاک‌ها در برابر عرق، شوک، فشار بالا، آب، گل و گرد‌وخاک مقاوم هستند. اگر در حین ورزش و فعالیت‌های بیرون از خانه ساعت کثیف شود، اصلا نیاز نیست دلهره بگیرید!

 

انواع ساعت مچی عقربه ای را می توانید از تکنولایف بخرید: ساعت عقربه ای

نکات مهم در خرید ساعت جی شاک

هنگام انتخاب ساعت، احتمالا تعیین‌کننده‌ترین فاکتورها، قیمت ساعت و شکل ظاهری آن‌هاست. اما به‌جز این موارد، ویژگی‌های دیگری هم هستند که باید در نظر داشته باشید تا از انتخاب خود پشیمان نشوید. در این بخش از راهنمای خرید ساعت جی شاک، به شما می‌گوییم موقع انتخاب ساعت، به چه نکاتی توجه کنید.

  • فرم قاب ساعت: قاب تمامی ساعت‌های جی شاک کاسیو، گرد یا چندضلعی هستند. در کنار دیگر ویژگی‌هایی که باید هنگام خرید ساعت به آن‌ها توجه کنید، فرم ساعت هم باید براساس سلیقه و حسی که به شما منتقل می‌کند انتخاب شود.
  • کاربری: همانطور که گفتیم، ساعت‌های جی شاک در چند مجموعه یا کالکشن قرار می‌گیرند که ویژگی‌های مختلفی دارند. هنگام خرید، باید مشخص کنید ساعت مورد نظرتان در کدام دسته قرار می‌گیرد و برای کدام کاربری مناسب است.
  • وزن و قطر ساعت: وزن و ابعاد ساعت، یکی از مهمترین مواردی است که باید هنگام خرید به آن‌ها توجه کنید. وزن زیاد ساعت می‌تواند دستتان را خسته کند و نتوانید طولانی مدت از آن استفاده کنید. اگر هم قطر و ابعاد ساعت کوچک باشد، ممکن است روی دست حس بدی به شما منتقل کند.
  • قابلیت‌ها: با این‌که کاسیو سعی کرده تمام ساعت‌ها را با کیفیت و قابلیت‌های مشابه بسازد، برخی ساعت‌ها، ویژگی‌هایی دارند که آن‌ها را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند. برای مثال، ساعت‌های کالکشن Master of G قابلیت‌هایی دارند که آن‌ها را برای خلبانان یا غواصان مناسب می‌کند. ساعت‌های کالکشن G-shock Move نیز ویژگی‌هایی دارند که ساعت را مناسب ورزش می‌کنند.
  • ترکیب رنگ: ساعت‌های جی شاک رنگ‌هایی جسورانه و متنوع نسبت به دیگر برندها دارند. در این برند، می‌توانید ساعت‌هایی در رنگ‌های زرد، نیلی، نارنجی، طلایی، صورتی و رنگ‌های نئونی پیدا کنید.

 

 

معرفی بهترین مدل ساعت جی شاک

GMA-S2100-7ADR

ساعت جی شاک زنانه مدل GMA-S2100-7ADR

ساعت‌های جی شاک به‌طور کلی برای کاربران خانم و آقا مناسب هستند و همه می‌توانند به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنند؛ با این‌حال، این برند ساعت‌هایی را با طرح و بدنه‌ی ظریف‌تر و رنگ‌بندی‌های شادتر، اختصاصا برای کاربران خانم تولید کرده که GMA-S2100-7ADR یکی از آن‌ها است.

قاب جذاب و هشت ضلعی این ساعت که از جنس رزین و کربن درست شده، اولین چیزی است که توجه کاربر را جلب می‌کند. نمایشگر ساعت هم آنالوگ و هم دیجیتال است و به یک شیشه‌ی مقاوم مجهز شده. ساعت GMA-S2100-7ADR هم برای یک کاربری روزمره‌ی معمولی و هم استفاده‌های ورزشی گزینه مناسبی است؛ چرا که هم تا عمق ۲۰۰ متر در برابر آب مقاوم است و هم وزن آن تنها ۴۱ گرم است که مانع خستگی مچ دست در صورت استفاده طولانی‌مدت می‌شود. باتری ساعت نیز، بسیار باکیفیت بوده و تا ۳ سال بدون خرابی کار می‌دهد.

 

قیمت ساعت GMA-s2100-7ADR

 

GA-900SKL-2A

خرید ساعت مردانه جی شاک مدل CASIO GA-900SKL-2A

ساعت آنالوگ و دیجیتال GA-900SKL-2A با رنگ منحصر به فرد و یکدست آبی و فریم گرد رزین، شنا کردن و دریا را تداعی می‌کند. ضخامت ساعت ۱۶.۹ میلی‌متر است و مناسب کاربران آقا ساخته شده. بند ساعت از جنس رابر است و با سگک بسته می‌شود. کاربری این ساعت ورزشی است و از آن‌جا که تا عمق ۲۰۰ متر زیر آب ضدآب است، می‌توانید آن را هنگام شنا بر دست داشته باشید. تقویم ساعت به‌طور اتومات تا سال ۲۰۹۹ تنظیم شده و بدون مشکل کار خواهد کرد. همچنین، ویژگی بارز این ساعت ضدشوک بودن آن و مقاومت بالا در برابر ضربات گوناگون است. ساعت از یک باتری CR2016 استفاده می‌کند که عملکرد کم‌نظیری دارد و حدودا تا ۷ سال عمر خواهد کرد و مشکلی برای کاربر ایجاد نخواهد کرد.

 

قیمت ساعت GA-900SKL-2A

 

 

خرید ساعت اسپرت در تکنولایف: ساعت اسپرت

GA-B2100C-9A

ساعت کاسیو جی شاک رنگ زرد بهترین مدل ساعت جی شاک

ساعت چند ضلعی GA-B2100C-9A در اولین نگاه با رنگ جذاب زرد، به‌طور قطع توجه شما را جلب می‌کند. البته خوب است بدانید که این ساعت جذاب آنالوگ دیجیتالی که از بند رابر همرنگ فریم ساعت و سگکی سیاه همرنگ صفحه نمایش استفاده می‌کند، در دسته‌ی ساعت‌های کلاسیک جای می‌گیرد و برای کسانی‌که استایل‌های جسورانه دارند، می‌تواند یک تکمیل‌کننده استایل حسابی باشد. وزن ساعت ۵۲ گرم است که ضخامت ۱۱.۹ میلی‌متری دارد. در حالی که خانم‌ها هم می‌توانند از این محصول استفاده کنند، این ساخته جی شاک برای مچ دست آقایان مناسب‌تر است. موتور استفاده شده در ساعت کوارتز است و شیشه‌ی به‌کار رفته روی ساعت، مانند خیلی از ساعت‌های دیگر جی شاک، مقاومت بالایی دارد. باتری ساعت، تا ۲ سال دوام دارد که شاید نسبت به بعضی مدل‌های این برند کمتر باشد، اما باز هم مدت زمان قابل توجهی است. ساعت GA-B2100C-9A با عقربه‌های شبرنگ، کار با آن در شب را راحت می کند. همچنین، مجهز به بلوتوث، نشانگر ماه‌های سال و شب‌وروز است اما مانند ساعت‌های هوشمند نمی‌توانید با آن به تماس پاسخ دهید یا اعلانات موبایل خود را روی ساعت دریافت کنید.

 

قیمت ساعت GA-B2100C-9A

 

GA-1000-4A

ساعت کاسیو خلبانی

مدل دیگر در لیست راهنمای خرید ساعت جی شاک، مدل GA-1000-4A است که در خط کالکشن Master of G تولید شده. این ساعت جذاب با بند رابر سگکی و قاب گردی از جنس رزین و استیل، مجهز به حالت قطب‌نمای دیجیتال است که جهت‌خوانی‌های مداوم و سریع را ممکن می‌کند و برای خلبانان، ساعت معرکه‌ای به‌شمار می‌رود. این ساعت هم مانند دیگر مدل‌ها تا عمق ۲۰۰ متری ضدآب است و فشار و ضربه را هم به‌راحتی تحمل می‌کند. وزن ساعت روی دست ۸۸ گرم است که شاید یکی از نقاط ضعف آن به‌حساب بیاید و دست را سنگین کند، اما قابلیت‌های مختلف آن باعث می‌شود از این مسئله چشم‌ بپوشید.

 

قیمت ساعت GA-1000-4A

 

جمع‌بندی

ساعت‌های کاسیو سال‌هاست که باکیفیت بودن خود را به کاربران ثابت کرده‌اند. سری جی شاک نیز، جزء قوی‌ترین و بهترین ساعت های این برند هستند که در راهنمای خرید ساعت جی شاک، سعی کردیم نکات مهم خرید و مدل‌های خوب آن را معرفی کنیم.

سوالات متداول

بهترین ساعت جی شاک برای خانم‌ها کدام است؟ 

ساعت GMA-S2100-7ADR یکی از ساعت‌های طریف و جذاب جی شاک هستند که وزن سبکی دارد و مناسب کاربری اسپرت است. همچنین، تا عمق ۲۰۰ متر زیر آب ضدآب است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. مهران

    مقاله خوبی بود.. خسته نباشین
    من سری 2110 و 2100 رو خیلی دوست دارم، زیبا هستن و قیمتشون هم مناسبه (به نسبت مدل های گرونتر)

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%ac%db%8c-%d8%b4%d8%a7%da%a9/
ads
ads