داغ ترین ها :
راهنمای خرید چرخ گوشت و بهترین مدل های آن

راهنمای خرید چرخ گوشت و بهترین مدل های آن

چرخ گوشت یکی از کاربردی‌ترین لوازم مورد نیاز در محیط آشپزخانه است و مطمئنا کار را برای‌تان راحت‌تر می‌کند. در این مقاله قصد داریم با راهنمای خرید چرخ گوشت خانگی همراه شما باشیم تا بتوانید از بین بهترین مدل های چرخ گوشت انتخاب کنید؛ با ما در تکنولایف همراه باشید.

 

فروشگاه تکنولایف در ادامه تلاش ها برای تامین نیاز شما عزیزان، امکان خرید چرخ گوشت را برای شما مهیا کرده است.

راهنمای خرید چرخ گوشت

خرید چرخ گوشت هم مانند هر وسیله‌ی دیگری، باید با تحقیق، و براساس نیاز انجام شود. اگر نمی‌دانید موقع خرید باید به چه مواردی دقت کنید، به یک راهنمای خرید چرخ گوشت خوب نیاز دارید. در ادامه، ما به شما می‌گوییم که چه فاکتورهایی را در نظر داشته باشید.

انواع چرخ گوشت‌

برخی چرخ گوشت ها با چرخاندن دسته توسط دست کار می کند که به آن چرخ گوشت دستی می گویند. اما چرخ گوشت برقی طرافدار بیشتری دارد. دستگاه‌های برقی سریعتر کار را انجام می‌دهند و دستتان خسته نمی‌شود. البته، سروصدای بیشتری هم تولید می‌کنند و هزینه بالاتری دارند. موقع خرید، حتما باید به این مسئله دقت کنید. امروزه، بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند چرخ گوشت برقی داشته باشند که در زمانی کوتاه، گوشت را برایشان آماده کند.

مقاومت و جنس بدنه چرخ گوشت

بدنه‌ی چرخ‌گوشت‌های دستی معمولا از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. البته، بعضی از مدل‌های الکتریکی هم دارای بدنه فلزی‌اند. بدنه پلاستیکی، باعث سبک‌تر بودن دستگاه و کم بودن قیمت آن می‌شود. اگر چرخ گوشتی می‌خواهید که کیفیت بدنه خود را از دست ندهد و تا سال‌های سال به شما کار دهد، مدلی را تهیه کنید که بدنه آلومینیومی داشته باشد.

جنس تیغه

مهمترین بخش چرخ گوشت، تیغه‌ی آن است؛ بنابراین در راهنمای خرید چرخ گوشت، باید به آن توجه ویژه‌ای شود. در راهنمای خرید چرخ گوشت، به شما توصیه می‌کنیم که به تیغه دستگاه توجه زیادی داشته باشید. به‌طور کلی، تیغه‌ها در اثر برخورد مداوم با گوشت و سبزیجات، تیزی خود را از دست می‌دهند، اما اگر دستگاهی انتخاب کنید که این اتفاق دیر به دیر برای تیغه‌اش می‌افتد، زحمت شما کم می‌شود. همچنین، تیغه‌های تیز، در برابر فرسودگی و زنگ زدن هم مقاومت بالایی دارند. این ویژگی برای بهداشتی بودن مواد غذایی بسیار مهم است؛ چرا که اکسید شدن فولاد، می‌تواند گوشت را آلوده کند.

تمیز شدن راحت

بعد از هربار استفاده از چرخ گوشت، باید قطعات آن را باز کنید و بشویید که خشک نشود و سری بعدی، به مواد غذایی نچسبد. به همین منظور، لازم است چرخ گوشتی داشته باشید که قطعاتش راحت از هم جدا شوند و سرهم کردن مجددش دردسر نداشته باشد. 

ابعاد و وزن دستگاه چرخ گوشت

وزن بدنه چقدر است؟ می‌توانید آن را راحت بلند کنید؟ فضایی که برای آن در نظر دارید چقدر است؟ معمولا چرخ گوشت‌ها حداقل ۴ کیلوگرم وزن دارند؛ پس بهتر است فضایی برایشان وجود داشته باشد که مجبور نشوید مدام آن‌ها را جابجا کنید.

قیمت 

مورد آخر در راهنمای خرید چرخ گوشت، قیمت آن است.قیمت دستگاه، برای خیلی کاربران، مهمترین المان است که بهشان می‌گوید چه نوع دستگاهی تهیه کنند. موارد مختلفی که در مشخص شدن قیمت چرخ گوشت نقشی اساسی دارند را بررسی‌شان کردیم. چرخ گوشت‌های پلاستیکی، مدل‌هایی که سنگین هستند، و اقلامی که تیغه‌های معمولی دارند، هزینه‌شان کمتر از مدل‌هایی با بدنه آلومینیومی، تیغه‌های ضدزنگ، و دستگاه‌هایی است که سبک وزن‌اند، چند کاره‌اند، و راحت می‌توانید قطعات آن‌ها را باز و بسته کنید. همچنین، برندهای خارجی، قطعا گران‌تر از مدل‌های داخلی هستند.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین برند چرخ گوشت

 

بهترین مدل های چرخ گوشت

در زیر به بهترین مدل های چرخ گوشت اشاره می کنیم و می گوییم چرخ گوشت چی بخریم؟

 چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020

یکی از بهترین برندهای چرخ گوشت را باید پارس خزر دانست که در زمینه تولید لوازم خانگی توانسته نام خود را بر سر زبان‌ها بیاورد. محصولات تولید شده با برند پارس خزر به دلیل کیفیت بالا و عملکرد قابل قبولی که دارند، موفق شده‌اند به عنوان یکی از گزینه‌های برتر خرید کاربران شناخته شوند. چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 جزو مدل‌های این برند است که مشخصات خوبی دارد. دارای کیفیت بدنه و قدرت بسیار بالا است. توان 1000 وات دستگاه در کنار جنس تیغه فولادی آن سبب شده است که این محصول بتواند گوشت را با قدرت بسیار بالا چرخ کرده و باکیفیت بالا در اختیارتان قرار دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول را باید مجهز بودن به نمایشگر دانست که باعث می‌شود مدیریت دقیق روی عملکرد دستگاه داشته باشید. محفظه نگه‌داری سیم چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 یکی دیگر نکات مثبت آن است؛ در حقیقت این قابلیت باعث می‌شود که پس از اتمام کار بتوانید سیم را درون محفظه قرار داده و به این ترتیب، فضای کمتری اشغال شود. البته نباید از محدوده مصرفی 1000 الی 1500 وات آن هم غافل شد. هنگامی که چرخ گوشت را خریداری کنید، ناودانی و سینی فلزی در کنار درپوش مخصوص آن می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند. با این اوصاف می‌شود چرخ گوشت پارس خزر مدل Buffalo-2020 را بین گزینه‌های خوب خرید چرخ گوشت پرقدرت و باکیفیت قرار داد.

 

قیمت چرخ گوشت Buffalo 2020 پارس خزر

 

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400 PLUS

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1400 PLUS

دومین گزینه پیشنهادی در راهنمای خرید چرخ گوشت هم به برند پارس خزر تعلق دارد، مدل MG-1400 PLUS که در ادامه به صورت مختصر به برخی از مشخصات آن می‌پردازیم. توجه داشته باشید که این دستگاه با وزن 4.3 کیلوگرم به عنوان یکی از دستگاه‌هایی شناخته می‌شود که می‌تواند حجم بالایی از گوشت را در مدت زمان ایده‌آل چرخ کند.

با این که قیمت کمتری در مقایسه با مورد اول دارد، اما می‌توان گفت این دو محصول توان و قدرت نزدیکی دارند. چرخ گوشت پارس خزر MG-1400 Plus دارای توان 700 وات است و تیغه آن از جنس فولاد است؛ فراموش نکنید که این تیغه در برابر زنگ‌زدکی مقاوم است و همین مسئله می‌تواند ماندگاری و عملکرد فوق‌العاده آن با گذر زمان را تضمین کند. ایمنی کامل الکتریکی و عایق‌کاری از دیگر مزایای مهم این چرخ گوشت پارس خزر است. لازم است بدانید این محصول دارای قابلیت و کلید دوربرگردان است که می‌توانید مسیر و چرخش را تغییر دهید؛ این قابلیت در خرد کردن کامل گوشت تاثیر زیادی دارد.

 

قیمت چرخ گوشت پارس خزر مدل mg-1400 plus

 

چرخ گوشت تولیپس مدل MK-2000

چرخ گوشت تولیپس مدل MK-2000

تولیپس هم نامی آشنا در زمینه تولید لوازم خانگی است که احتمالا همه ما این برند را می‌شناسیم. محصولات باکیفیت، طول عمر بالا و کاربردی از مشخصه‌های اصلی این تولیدکننده هستند. چرخ گوشت تولیپس مدل MK-2000 جزو محصولات این کمپانی است. توان این دستگاه معادل 2000 وات است که قدرت بسیار بالایی محسوب می‌شود. این چرخ گوشت مجهز به تیغه فولاد ضد زنگ است که می‌تواند گوشت را در سریع‌ترین زمان ممکن خرد کند. وزن دستگاه برابر با ۵ کیلوگرم است.

به دلیل برخورداری از موتور قدرتمند این چرخ گوشت می‌توانید در مدت یک ساعت بیشتر از 65 کیلوگرم گوشت را چرخ کنید؛ این توانایی برای یک چرخ گوشت خانگی فوق‌العاده است. یکی دیگر از ویژگی‌های این چرخ گوشت مجهز بودن به محفظه نگه‌داری سیم شارژ است. فراموش نکنید که تیغه فولادی ضدزنگ با طراحی ژاپنی همراه بوده و می‌تواند تاثیر خود را در دراز مدت روی عملکرد محصول نشان دهد. گلویی ایمن مطابق با استانداردهای لازم در کنار گلویی فلزی جداشونده و با دوام می‌تواند تاثیر زیادی روی عملکرد محصول داشته باشد. اگر قصد خرید یک چرخ گوشت را دارید، توصیه می‌کنیم چرخ گوشت تولیپس مدل MK-2000 را به عنوان یک گزینه مهم و جزو مدل‌های بهترین مدل چرخ گوشت مدنظر قرار دهید.

 

قیمت

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P

یکی دیگر از بهترین چرخ گوشت‌های موجود برای مصرف خانگی را باید چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1600P دانست. طراحی فوق‌العاده‌ای دارد و باکیفیت است. خرید چرخ گوشت صرفا جنبه کاربردی ندارد، از نظر ظاهری هم مهم است، بخصوص اگر به دیزاین محیط منزل‌تان اهمیت بالایی می‌دهید، اما ظاهر هم برای آن‌ها اهمیت دارد.

توان این چرخ گوشت معادل 1000 وات است و با نشان استاندارد ملی ایران همراه است. وزنی معادل 5.5 کیلوگرم دارد که همین وزن بالا نشان‌دهنده کیفیت و قدرت قطعه‌های آن به حساب می‌آید. مشابه سایر دستگاه‌ها، این محصول دارای تیغه‌ای از جنس فولاد ضد زنگ است که خبر از طول عمر بالای تیغه‌ها می‌دهد.

البته نباید از محفظه مخصوص جمع‌آوری سیم هم غافل شوید؛ این یک ویژگی مهم است. چرخ گوشی مدل پارس خزر دارای مجهز به پایه‌های ضد لرزش است که دستگاه را در حین کار کردن با آن ثابت نگه می‌دارد. یکی دیگر از مزایای این دستگاه را باید لوله ناودانی فلزی دانست که باعث می‌شود این مدل را بتوان به عنوان بهترین مدل چرخ گوشت پارس خزر یا بهترین چرخ گوشت خانگی معرفی کرد. این محصول را می‌توان بهترین مدل چرخ گوشت پارس خزر نامید.

 

قیمت چرخ گوشت پارس خزر mg 1600p

 

چرخ گوشت تولیپس مدل MK-A 2600

چرخ گوشت تولیپس مدل MK-A 2600

بدون تردید چرخ گوشت تولیپس مدل MK-A 2600 را باید یکی دیگر از محصولات تولیپس دانست که کیفیت بسیار خوبی دارد و جزو لیست راهنمای خرید چرخ گوشت قرار گرفته است. علاوه بر کیفیت بسیار خوب، ظاهر جذابی هم دارد. محدوده توان مصرفی این دستگاه چرخ گوشت معادل 1500 الی 2000 وات بوده که در کنار ویژگی‌هایی همانند سیستم چرخش معکوس می‌تواند شرایط خوبی را برای کاربران هنگام کار فراهم کند. در حقیقت سیستم چرخش معکوس می‌تواند باعث شود که گوشت برای مدت زمان بیشتری درون دستگاه چرخ شود و این تاثیر زیادی در سایز خرد شدن گوشت خواهد داشت. همچنین محفظه نگه‌داری سیم دستگاه در بخش بسیار خوبی تعبیه شده و می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد.

چرخ گوشت تولیپس مدل MK-A 2600 تیغه فولادی ضد زنگ هم دارد. این تیغه می‌تواند با سرعت بالا، مقدار زیادی گوشت را بدون مشکل چرخ کند. بد نیست بدانید این دستگاه در کنار استاندارد ملی ایران موفق شده است استاندارد اروپا و استانداردهای ایمنی شرکت پاناسونیک ژاپن را هم به دست آورد. در صورتی که قصد خرید یکی از بهترین دستگاه‌های چرخ گوشت را دارید، چرخ گوشت تولیپس مدل MK-A 2600 می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این محصول دارای قابلیت‌های زیادی بوده و جزو مدل‌های بهترین چرخ گوشت خانگی شناخته می‌شود.

 

قیمت چرخ گوشت تولیپس مدل mk-a 2600

 

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500

چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500

کمتر کسی تاکنون نام محصولات خانگی پاناسونیک را نشنیده است. پاناسونیک برند نام‌آشنایی در حیطه لوازم خانگی است و چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500 را باید یکی از محصولات قدرتمند و منحصر به فرد آن عنوان کرد. در صورتی که قصد دارید برای محیط آشپزخانه خود یک چرخ گوشت از برند معتبر خریداری کنید، این مدل از چرخ گوشت پاناسونیک انتخاب خوبی خواهد بود. محدوده توان مصرفی این دستگاه در بازه 2000 الی 2500 وات بوده و می‌تواند بیشتر از 65 کیلوگرم گوشت را در مدت زمان یک ساعت چرخ کند و به کاربران تحویل دهد.

سیستم قطع کننده خودکار مدار الکتریکی از ویژگی‌های مهم این دستگاه است، یعنی در صورت بروز مشکل، امکان قطع کردن جریان وجود دارد. بد نیست بدانید چرخ گوشت پاناسونیک مدل MK-2500 مجهز به محفظه‌ای خاص در بهترین بخش برای نگه‌داری از سیم بوده که همین مسئله باعث می‌شود زیبایی آشپزخانه هم تحت تاثیر قرار نگیرد. تیغه فولادی ضد زنگ با طراحی اصلی ژاپن باعث می‌شود نه تنها کاربران دوام بالای آن را تجربه کنند، بلکه تاثیر طراحی را در قدرت خرد کردن گوشت هم خواهند دید. یکی دیگر از ویژگی‌های این دستگاه را باید داشتن سینی بزرگ و جادار برای سرعت بخشیدن به کار دانست. البته نباید از قابلیت‌هایی همانند گلویی استاندارد و محفظه نگه‌داری متعلقات دستگاه غافل شد که یک امتیاز قابل توجه برای محصول به حساب می‌آید. این محصول را باید پرفروش ترین چرخ گوشت و بهترین مدل چرخ گوشت معرفی کرد.

 

قیمت چرخ گوشت پاناسونیک mk-2500

 

چرخ گوشت پارس خزر مدل MG-1800

پارس خزر مدل MG-1800 - راهنمای خرید

یکی دیگر از ساده‌ترین چرخ گوشت‌هایی که می‌توان خریداری کرد و آن را به لیست راهنمای خرید چرخ گوشت اضافه کرده‌ایم، مدل پارس خزر MG-1800 است. شما می‌توانید از این محصول برای چرخ کردن گوشت استفاده کنید. محدوده توان دستگاه 2000 الی 2500 وات بوده و به لطف تیغه فولادی ضد زنگ می‌تواند در مدت زمان بسیار زیاد، کارایی و عملکرد اولیه خود را حفظ کند. فراموش نکنید که این تیغه فولادی از طراحی ژاپنی برخوردار است و شاهد سینی بزرگ به منظور چرخ کردن حجم زیادی از گوشت خواهید بود. این دستگاه می‌تواند در کنار موتور قدرتمند خود، بیشتر از 65 کیلوگرم گوشت را در مدت زمان 60 دقیقه چرخ کند؛ این یک آمار قابل قبول برای محصول به حساب می‌آید که می‌تواند تاثیر زیادی در جلب نظر خریداران هم داشته باشد. سیستم قطع‌کننده خودکار مدار الکتریکی را هم به مشخصات اصلی این دستگاه اضافه کنید. بی‌شک به یکی از مدل‌های برتر تبدیل می‌شود.

جمع‌بندی

انتخاب و خرید بهترین چرخ گوشت کار چندان پیچیده‌ای نیست. کافی است مشخصات هریک را به دقت بررسی کنید، هم از نظر طراحی ظاهری و هم از نظر کیفی، به این ترتیب می‌توانید کالای مناسبی انتخاب کنید، در این راهنمای خرید چرخ گوشت هم سعی کردیم بهترین چرخ گوشت‌ های موجود که ارزش خرید بالایی دارند را به شما معرفی کنیم.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%86%d8%b1%d8%ae-%da%af%d9%88%d8%b4%d8%aa/
ads
ads