داغ ترین ها :
ردمی ایربادز 3 پرو با شارژ ۳۰ ساعتی و پشتیبانی از تراشه کوالکام معرفی شد

ردمی ایربادز 3 پرو با شارژ ۳۰ ساعتی و پشتیبانی از تراشه کوالکام معرفی شد

شرکت ردمی از نسل جدید ایربادزهای خود رونمایی کرد. این هدفون بی‌سیم که ردمی ایربادز 3 پرو نام دارد، یک هدفون بی‌سیم به حساب می‌آید که با تراشه QCC3040 شرکت کوالکام راهی بازار شده است. این تراشه از کدک aptX Adaptive و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های ردمی ایربادز 3 پرو

ردمی ایربادز 3 پرو از درایورهای دوگانه پشتیبانی می‌کند تا بتواند صدا را به‌صورت کامل متعادل و بسیار طبیعی پخش کند. روی Redmi Earbuds 3 کنترل‌های لمسی قرار گرفته تا کاربران راحت‌تر بتوانند محصول خود را کنترل کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های این هدفون بی‌سیم پشتیبانی از قابلیت همگم‌سازی سریع با دستگاه‌هایی است که از رابط کاربری MIUI پشتیبانی می‌کنند. البته مشخص شده که این محصول جدید ردمی با تمام گوشی‌های اندرویدی و iOS سازگاری کامل دارد.

ردمی ایربادز 3 پرو به همراه کیس

رنگ‌های مختلف ردمی ایربادز 3 پرو به همراه کیس

به گفته شرکت ردمی، هدفون بی‌سیم Redmi Earbuds 3 از گواهی IPX4 پشتیبانی می‌کند. این گواهی باعث شده که هدفون بی‌سیم ردمی در برابر قطره‌های آب مقاوم باشد. پس به این موضوع توجه کنید که این محصول ضد آب نیست و نباید آن را مستقیم زیر آب قرار دهید.

این محصول ردمی از باتری ۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند که باعث شده بتوانید با آن ۳۰ ساعت موسیقی گوش کنید. با استفاده از کابل USB-C هم می‌توانید آن را شارژ کنید.

براساس اطلاعات منتشر شده Redmi Earbuds 3 از تاریخ ۹ سپتامبر یا ۱۸ شهریور ماه راهی بازار می‌شود. همچنین مشخص شد که این محصول را می‌توان در رنگ‌هی مشکی، سفید و صورتی خریداری کرد. اگر به فکر خرید هدفون بی‌سیم افتاده‌اید و یا می‌خواهید یک ایربادز خوش قیمت بخرید حتما به سایت تکنولایف مراجعه کنید. بد نیست قبل از خرید هدفون شیائومی هم مقاله راهنمای خرید هدفون شیائومی را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین‌ها را برای خود یا دوستان‌تان انتخاب کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%b2-3-%d9%be%d8%b1%d9%88/
ads
ads