داغ ترین ها :
سری ردمی نوت 11 شیائومی معرفی شد؛ میان‌رده‌هایی در قامت پرچم‌دار

سری ردمی نوت 11 شیائومی معرفی شد؛ میان‌رده‌هایی در قامت پرچم‌دار

سری ردمی نوت 11 شیائومی در سه مدل معرفی شد که مدل‌های پریمیوم سری از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ استفاده می‌کنند.

درنهایت شیائومی از جدیدترین محصولات سری ردمی رونمایی کرد؛ محصولاتی که شامل سری ردمی نوت 11 می‌شوند و در سه مدل عرضه خواهند شد. سری ردمی نوت 11 شیائومی علاوه بر نسخه‌ی استاندارد، شامل ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس می‌شود که در ادامه به بررسی مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های طراحی ظاهریشان می‌پردازیم.

از نظر مشخصات سخت‌افزاری باید گفت که ردمی نوت 11 پرو با نسخه‌ی پرو پلاس تفاوت چندانی ندارد و مهم‌ترین وجه تمایز آن‌ها در برخورداری نسخه‌ی پرو پلاس از فناوری شارژ ۱۲۰ وات خلاصه می‌شود. البته ردمی نوت 11 پرو باتری با ظرفیت بالاتر دارد.

 

برای قیمت گوشی های شیائومی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

ردمی نوت 11 شیائومی و مشخصات مدل ردمی ۱۱ پرو و ردمی ۱۱ پلاس

همانطور که ذکر شد هر دو گوشی هوشمند از مشخصات سخت‌افزاری مشابه استفاده می‌کنند. در پنل جلو می‌توان به صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی با پنل AMOLED، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۶۰ هرتز برخورد کرد که در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای بسیار کوچک با ابعاد ۲.۹۶ میلی‌متر وجود دارد تا دوربین سلفی را در خود جای دهد.

در دل محصولات جدید برند ردمی، تراشه‌ای به نام دایمنسیتی ۹۲۰ قرار گرفته که ساخت شرکت مدیاتک است. از نظر حافظه نیز کاربر می‌تواند از میان سه گزینه‌ی زیر، مورد دلخواه را انتخاب کند:

  • حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی

شیائومی برای نسخه‌ی پرو پلاس از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده کرده که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۱۲۰ وات وجود دارد. با استفاده از این فناوری، کاربر می‌تواند با ۱۵ دقیقه اتصال گوشی به شارژر، میزان شارژ باتری را از صفر درصد به صد درصد برساند.

مدل ردمی نوت 11 پرو اما از سرعت شارژ پایین‌تری (۶۷ وات) استفاده می‌کند، اما ظرفیت باتری آن نسبت به مدل پرو پلاس بیشتر خواهد بود. درواقع شیائومی تایید کرده که ردمی نوت 11 پرو باتری با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی‌آمپرساعت به بازار عرضه می‌شود.

ردمی نوت 11 شیائومی

در پنل پشتی هر دو گوشی هوشمند می‌توان به ماژول دوربینی سه‌گانه دسترسی داشت که برای دوربین اصلی از حسگر HM2 سامسونگ استفاده شده است. در کنار دوربین اصلی، ماژول دوربین سه‌گانه متشکل شده از دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای و دوربین ۲ مگاپیکسلی تله‌ماکرو. در پنل جلو نیز می‌توان به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دسترسی داشت.

دوربین ردمی نوت 11 شیائومی

کاربر می‌تواند برای اتصال هدفون از جک ۳.۵ میلی‌متری استفاده کند یا محتوای دلخواه خود را از طریق بلندگوی استریو گوش فرا دهد؛ بلندگویی که توسط شرکت JBL بهینه شده است. در لبه‌ی دستگاه، جایگاهی تعبیه شده تا کاربر به دو سیم کارت دسترسی داشته باشد. البته جایگاه مدنظر امکان اتصال کارت حافظه‌ی microSD را به کاربر نمی‌دهد.

اسپیکر Redmi note 11 شیائومی

برای نرم‌افزار نیز سیستم‌َعامل اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری MIUI 12.5 در نظر گرفته شده تا کاربران به آخرین نسخه از رابط کاربری اختصاصی شیائومی دسترسی داشته باشند. البته انتظار می‌رود با آماده شدن آپدیت اندروید 12 دارندگان هر یک از مدل‌های سری ردمی نوت 11 آپدیت جدیدترین سیستم‌عامل گوگل را به دست آورد.

مشخصات ردمی نوت 11

در نگاه کلی می‌توان گفت که ردمی نوت 11 شباهت بسیاری به نسخه‌ی پرو دارد؛ اما برای کاهش قیمت و در دسترس قرار گرفتن کاربرانی با بودجه‌های محدودتر، شاهد سخت‌افزاری تضعیف شده هستیم. درواقع نسخه‌ی استاندارد به جای دایمنسیتی ۹۲۰ مورد استفاده در نسخه‌های پرو و پرو پلاس از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ استفاده کرده است. در این نسخه، کاربر به گزینه‌های حافظه‌ی ذکر شده دسترسی خواهد داشت:

  • ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی

در پنل جلو ردمی نوت 11 صفحه‌نمایشی ۶.۶ اینچی با پنل LCD قرار گرفته که از رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند. در پنل پشتی نیز ماژول دوربینی دوگانه مشاهده می‌شود که متشکل شده است از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی. در بالای صفحه‌نمایش نیز دوربین سلفی با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل به چشم می‌خورد.

کاربر می‌تواند باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت موجود در ردمی نوت 11 را با استفاده از فناوری شارژ ۳۰ واتی، شارژ مجدد کند. در نگاهی کلی، برای شارژ باتری از حالت صفر درصد تا صد درصد به ۶۲ دقیقه زمان نیاز است. در لبه‌ی دستگاه می‌توان به دکمه‌ی پاور دسترسی داشت که حسگر اسکنر اثر انگشت با آن ادغام شده است.

 

گوشی redmi note 11 شیائومی

در مدل استاندارد نیز می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، بلندگوهای استریو، حسگر مادون قرمز، اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 12.5 دسترسی داشت. جالب است بدانید که در مدل استاندارد نیز نمی‌توان به کارت حافظه‌ی microSD دسترسی داشت.

ردمی نوت 11 در رنگ‌بندی‌های مشکی، گرادیانی و آبی و برچسب قیمت ۱۸۷ دلاری برای نسخه‌ی پایه به بازار عرضه می‌شود. نسخه‌ی پرو از رنگ‌بندی‌های بیشتری برخوردار است که شامل مشکی، گرادیانی، بنقش و سبز می‌شود. این نسخه نیز با برچسب قیمت ۲۶۵ دلاری به بازار عرضه می‌شود. نسخه‌ی استاندارد از ۱۰ آبان، نسخه‌ی پرو و پرو پلاس نیز از ۱۴ آبان در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ی ردمی نوت 11 پرو پلاس را در رنگ‌بندی‌های مشابه با نسخه‌ی پرو خریداری کنند. البته این نسخه فاقد رنگ‌بندی گرادیانی خواهد بود. در انتها باید اشاره کرد که مدل پایه‌ی ردمی نوت 11 پرو پلاس از قیمت ۳۱۰ دلار شروع می‌شود.

شیائومی همچنین وعده داده که نسخه‌ای ویژه از ردمی نوت 11 پرو پلاس با نام Yibo Design به بازار عرضه شود که از رنگ‌بندی سبز و طراحی خاصی برخوردار است. این نسخه که ۲۰ آبان در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد از قیمت ۴۲۰ دلار برخوردار خواهد بود.

 

 

محتویات جعبه ردمی نوت 11

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads