داغ ترین ها :
ردمی نوت 11 شیائومی 6 آبان معرفی می‌شود

ردمی نوت 11 شیائومی 6 آبان معرفی می‌شود

شیائومی در نظر دارد ۶ آبان کنفرانس خبری را در چین برگزار کرده و سری ردمی نوت 11 را حداقل در دو مدل معرفی کند.

ردمی که از برندهای زیرمجموعه‌ی شیائومی به حساب می‌آید، اعلام کرده که برای معرفی محصولات جدیدی در چین آماده خواهد شد. شیائومی را می‌توان مجموعه‌ی پرکار دانست که هر ماه محصولات جدیدی را روانه‌ی بازار می‌کند.

 

برای مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

حال، به نظر می‌رسد ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برند زیرمجموعه‌ی این شرکت یعنی ردمی، سری ردمی نوت 11 را معرفی خواهد کرد. برند چینی در صفحه‌ی رسمی ویبوی خود تصاویری نیز منتشر کرد که اشاره‌ای به طراحی محصولات جدید داشت.

ردمی نوت 11

در تصاویر مشخص شد که محصولات سری ردمی نوت 11 از صفحه‌نمایشی برخوردار هستند که حفره‌ای برای قرارگرفتن دوربین سلفی در بالای خود دارد. پنل پشتی نیز میزبان ماژول دوربین سه‌گانه می‌شود. در لبه‌ی سمت راست نیز راکر ولوم صدا قرار گرفته و در بالای گوشی می‌توان به جک هدفون ۳/۵ میلی‌متری، حسگر مادون قرمز و بلندگوهای بهینه شده توسط شرکت JBL دسترسی پیدا کرد.

انتظار می‌رود سری ردمی نوت 11 شیائومی تنها به یک مدل خلاصه نشود و حداقل دو مدل یعنی ردمی نوت 11 و نوت 11 پرو معرفی شوند. گفته شده که مدل پرو از مشخصات درخور توجهی برخوردار خواهد بود؛ به این صورت که در دل دستگاه از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ استفاده شده و صفحه‌نمایش نیز پنل OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. علاوه بر آن، مدل پرو دارای باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۶۷ یا ۱۲۰ وات وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: آپدیت MIUI 12.5 برای پوکو F3 منتشر شد

در مدل استاندارد نیز به باتری با ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌توان دسترسی داشت که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۳۳ وات وجود دارد. برای صفحه‌نمایش نیز پنل LCD استفاده شده که نرخ نوسازی آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد.

شیائومی ردمی نوت 11

ردمی نوت 11 دارای تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ خواهد بود و از حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کرد. البته محصول مدنظر در دو گزینه‌ی حافظه‌ی رم عرضه خواهد شد تا کاربران امکان انتخاب بین حافظه‌ی رم ۶ یا ۸ گیگابایتی را داشته باشند. گفته شده که مدل پرو علاوه بر ظرفیت‌های ذکر شده دارای گزینه‌ی سومی نیز خواهد بود که ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دارد.

با اینکه چند روزی به زمان رونمایی از ردمی نوت 11 و مدل پروی آن باقی مانده است؛ اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از آن‌ها منتشر شود.

 

خرید گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو از سایت تکنولایف

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/
ads
ads