داغ ترین ها :
ردمی نوت 11 مدل 4G شیائومی با هلیو G88 معرفی شد

ردمی نوت 11 مدل 4G شیائومی با هلیو G88 معرفی شد

ماه گذشته‌ی میلادی بود که برند ردمی در چین، سری نوت 11 را معرفی کرد؛ سری که شامل ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس می‌شود. تمامی این مدل‌ها از مودم 5G برخوردار بودند، اما شرکت چینی مدل دیگری را به سری اضافه کرده که ردمی نوت 11 مدل 4G نام دارد. همان‌طور که از نام این گوشی پیداست، این نسخه از شبکه 4G استفاده می‌کند.

البته تفاوت‌هایی میان نسخه‌ی ‌5G با ردمی نوت 11 مدل 4G وجود دارد و می‌توان آن را ردمی 10 دانست که در پنل پشتی از یک دوربین کمتر برخوردار شده است. در دل دستگاه، هلیو G88 قرار گرفته که می‌تواند توان پردازشی قابل توجهی را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

کاربر از نظر نرم‌افزاری به سیستم‌عامل اندروید 11 دسترسی خواهد داشت که رابط کاربری MIUI 12.5 روی آن قرار گرفته است؛ البته انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید برند ردمی پس از انتشار MIUI 13 به نسخه‌ی جدیدتر رابط کاربر انحصاری شیائومی و همچنین سیستم‌عامل اندروید 12 دست یابد.

در پنل جلو، کاربر می‌تواند به صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی دست یابد که پنل LCD دارد و از وضوح تصویر +FHD و وضوح تصویر ۹۰ هرتزی استفاده می‌کند. البته این نرخ نوسازی متغیر خواهد بود؛ به این صورت که در زمان تماشای ویدئو به ۶۰ هرتز و در زمان خواندن متن نیز به ۴۵ هرتز تنزل خواهد یافت.

در بالای صفحه‌نمایش، حفره‌ای وجود دارد که دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد. در پنل پشتی نیز می‌توان به ماژول دوربین سه‌گانه‌ای برخورد کرد که متشکل شده است از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو. در مقایسه با ردمی 10 خبری از دوربین سنجش عمق ۲ مگاپیکسلی در ردمی نوت 11 مدل 4G نخواهد بود.

در لبه‌ی کناری دستگاه می‌توان به حسگر اسکنر اثر انگشت دسترسی داشت که روی دکمه‌ی پاور قرار گرفته است. از ویژگی‌های دیگر محصول جدید شیائومی می‌توان به برخورداری از درگاه USB-C، بلندگوهای استریو، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و درگاه مادون قرمز اشاره کرد.

 

گوشی های جدید شیائومی را با گارانتی معتبر از فروشگاه تکنولایف تهیه کنید: قیمت گوشی شیائومی

 

شیائومی در نظر دارد عضو جدید خانواده‌ی ردمی نوت 11 را همراه با باتری به ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت به بازار عرضه کند که امکان شارژ آن با فناوری شارژ ۱۸ وات وجود دارد. البته کاربر می‌تواند به جای پاوربانک نیز از گوشی استفاده کرده و دستگاه‌های دیگر را با شارژ معکوس ۹ وات، شارژ کند. شیائومی در نظر دارد ردمی نوت 11 مدل 4G را همراه با شارژر ۲۲.۵ واتی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

گوشی هوشمند جدید برند محبوب چینی در سه رنگ‌بندی به بازار عرضه می‌شود و دو گزینه‌ی حافظه را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ظرفیت‌ها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با برچسب قیمت ۱۵۵ دلاری
  • ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با برچسب قیمت ۱۷۰ دلاری

انتظار می‌رود که ردمی نوت 11 مدل 4G در ۱ دسامبر (۱۰ آذر) به بازار چین عرضه شود. البته هنوز مشخص نشده که محصول جدید برند ردمی در چه زمانی راهی بازار جهانی خواهد شد. با این حال، دور از ذهن نیست که آن را به‌زودی در ویترین فروشگاه‌های بازارهای مختلف دنیا تماشا کنیم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11-%d9%85%d8%af%d9%84-4g-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads