داغ ترین ها :
ردمی نوت 11S شیائومی به‌زودی معرفی می‌شود

ردمی نوت 11S شیائومی به‌زودی معرفی می‌شود

با توجه به اینکه ردمی نوت 11S شیائومی توانسته از سازمان‌های رگولاتوری مختلف تاییدیه دریافت کند، انتظار می‌رود به‌زودی شاهد رونمایی آن باشیم.

 

برای خرید گوشی شیائومی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

اگر از طرفداران محصولات شیائومی باشید یا اخبار فناوری را دنبال می‌کنید، حتما اطلاع دارید که شرکت چینی سه گوشی هوشمند از سری ردمی نوت 11 را تاکنون معرفی کرده است. البته با توجه به سابقه‌ی برند محبوب چینی و سیاست‌هایی که شیائومی دارد، احتمال می‌رفت که سری ردمی نوت 11 تنها به سه محصول خلاصه نشود و به مرور زمان شاهد افزایش تعداد اعضای این سری باشیم. گزارش‌های جدید نیز صحت چنین موضوعی را تایید می‌کنند.

گویا گوشی هوشمند جدیدی از سری ردمی نوت 11 توانسته گواهی‌های متعدد از سازمان رگولاتوری کشورهای مختلف را دریافت کند که نشان می‌دهد محصول جدید شیائومی مراحل طراحی و توسعه را پشت سر قرار داده و برای عرضه به بازار جهانی آماده می‌شود.

محصول جدید شیائومی که ردمی نوت 11S نام دارد از شماره مدل 2201117SG می‌برد. نوت 11S تاکنون در وب‌سایت سازمان‌های مختلف ازجمله NBTC سنگاپور، BIS هند و EEC منطقه‌ی اقتصادی اوراسیا ثبت شده که یعنی توانسته از این سازمان‌ها تاییدیه‌ی لازم برای عرضه را به دست آورد.

در فهرست‌های درج شده تنها به شماره مدل‌های ردمی نوت 11S برای بازارهای مختلف اشاره شده و متاسفانه به مشخصات سخت‌افزاری آن اشاره‌ای نمی‌شود. درواقع دقیق نمی‌دانیم که نوت ۱۱ اس در میان خانواده‌ی ردمی نوت ۱۱ چه جایگاهی دارد و چه تفاوتی نیز با مدل‌های دیگر این سری دارد.

نسخه‌ی پیشین این گوشی هوشمند یعنی ردمی نوت 10S در مارس ۲۰۲۱ وارد بازار جهانی شد، اما به نظر می‌رسد که جانشین آن یعنی ردمی نوت ۱۱ اس کمی زودتر به ویترین فروشگاه‌های دنیا راه خواهد یافت. جالب است بدانید اعضای سری ردمی نوت ۱۱ با نام‌های مختلف روانه‌ی بازارهای جهان خواهند شد. به همین دلیل هیچ بازاری در دنیا وجود نخواهد داشت که میزبان هر چهار مدل از سری ردمی نوت ۱۱ شود.

درواقع ردمی نوت ۱۱ پرو و نوت ۱۱ پرو پلاس انتظار می‌رود با نام‌های شیائومی 11i و شیائومی 11i هایپرشارژ هفته‌ی آینده روانه‌ی بازار هند شوند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11s-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/
ads
ads