داغ ترین ها :
ردمی نوت 11T 5G شیائومی با دایمنسیتی 810 به بازار عرضه می‌شود

ردمی نوت 11T 5G شیائومی با دایمنسیتی 810 به بازار عرضه می‌شود

ردمی، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی، ماه گذشته سری ردمی نوت 11 را معرفی کرد؛ سری که شامل سه مدل به نام‌های ردمی نوت 11، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس می‌شود. البته این محصولات تنها در بازار چین عرضه می‌شوند و انتظار می‌رود در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ نیز همراه با تراشه‌هایی از سری اسنپدراگون راهی بازار شوند. با این حال، ردمی در نظر دارد ۳۰ نوامبر (۹ آذر) مدل دیگری از سری ردمی نوت به نام ردمی نوت 11T 5G را راهی بازار هند کند. در مشخصات ردمی نوت 11T 5G به تراشه دایمنسیتی اشاره شده است.

 

برای مشاهده قیمت گوشی های شیائومی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

حال، گزارشی منتشر شده که مشخصات سخت‌افزاری ردمی نوت 11T 5G را فاش می‌کند. گویا محصول جدید برند چینی از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰ استفاده می‌کند و دارای صفحه‌نمایشی ۶.۶ اینچی با وضوح تصویر FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. در دل دستگاه، باتری باظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت قرار گرفته که می‌توان آن را با فناوری شارژ ۳۳ واتی، شارژ مجدد کرد.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید شیائومی مبتنی بر اندروید ۱۱ باشد و در سه ظرفیت حافظه نیز به بازار عرضه شود که شامل موارد زیر می‌شوند:

  • حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • حافظه‌ی رم ۶ گیگابایتی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی
  • حافظه‌ی رم ۸ گیگابایتی با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی

در پنل پشتی ردمی نوت 11T مدل 5G ماژول دوگانه‌ی دوربین قرار گرفته که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید می‌شود. در پنل جلو نیز دوربین سلفی با وضوح تصویر ۱۶ مگاپیکسل قرار گرفته تا کاربر بتواند از خود تصاویر سلفی ثبت کند.

محصول جدید برند چینی در رنگ‌بندی‌های سفید، مشکی و آبی روانه‌ی بازار می‌شود، اما قیمت آن هنوز مشخص نیست. ردمی نوت 11T مدل 5G جانشینی برای ردمی نوت 10T مدل 5G است که چند ماه پیش به بازار هند عرضه شد. آنچه از گفته‌ها می‌توان برداشت کرد ردمی نوت 11T مدل 5G درواقع همان پوکو M4 Pro 5G است که همراه با تغییرات جزئی به بازار هند راه می‌یابد.

البته انتظار می‌رود ردمی نوت 11 پرو و 11 پرو پلاس نیز با نام‌های شیائومی می 11i و 11i هایپرشارژ روانه‌ی بازار هند شوند. در حال حاضر زمان دقیقی برای آن ذکر نشده است، اما به نظر می‌رسد عرضه‌ی محصولات ذکر شده در سال ۲۰۲۲ رخ دهد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11t-5g/
ads
ads