داغ ترین ها :
ردمی واچ 2 و ردمی بادز 3 لایت معرفی شدند

ردمی واچ 2 و ردمی بادز 3 لایت معرفی شدند

شیائومی در کنار معرفی سری ردمی نوت 11 از محصولات دیگری نیز رونمایی کرد که ساعت هوشمند ردمی واچ 2 و ایرباد ردمی بادز 3 لایت نام دارند.

 

هندزفری شیائومی را می توانید از سایت تکنولایف تهیه کنید.

 

درنهایت کنفرانس خبری شیائومی نیز برگزار شد تا شاهد معرفی آخرین محصولات برند چینی باشیم؛ محصولاتی که شامل سه گوشی هوشمند از سری ردمی نوت 11 شامل مدل استاندارد، ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس می‌شدند. با این حال، کنفرانس خبری ردمی تنها به معرفی گوشی هوشمند خلاصه نمی‌شد.

درواقع شیائومی دو محصول دیگر نیز معرفی کرده که ساعت هوشمند ردمی واچ 2 و ایرباد ردمی بادز 3 لایت نام دارند. در ادامه به مشخصات سخت‌افزاری و ویژگی‌های طراحی ظاهری هر یک از محصولات ذکر شده خواهیم پرداخت.

ساعت هوشمند ردمی واچ 2

شیائومی در ساعت هوشمند جدید خود توانسته میزان حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش را کاهش دهد تا ابعاد صفحه‌نمایش ردمی واچ 2 را از ۱.۴ اینچ به ۱.۶ اینچ برساند. تغییر دیگری نیز که مشاهده می‌شود جایگزینی پنل است؛ به این صورت که به جای پنل IPS LCD در ردمی واچ 2 از پنل AMOLED استفاده خواهد شد.

در این بین، شیائومی تنها به افزایش ابعاد صفحه‌نمایش یا تغییر نوع پنل مورد استفاده بسنده نکرده و رزولوشن را نیز افزایش داده است تا رزولوشن به ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل برسد. در ساعت هوشمند جدید شیائومی از تراشه‌ی آپولو ۳.۵ استفاده شده که اجازه می‌دهد کاربر از ۱۱۷ حالت ورزشی متفاوت استفاده کند.

کاربر می‌تواند از ردمی واچ 2 در زیر آب و تا عمق ۵۰ متری استفاده کند؛ زیرا محصول جدید شیائومی در برابر نفوذ قطرات آب به داخل دستگاه مقاوم خواهد بود. ردمی واچ 2 از حالت نظرات بر میزان خواب و ضربان قلب کاربر نیز برخوردار است و حتی می‌تواند میزان اکسیژن در خون را نیز بررسی کند.

برای فعالیت‌های بیرون از خانه، ردمی واچ 2 دارای چهار سیستم موقعیت‌یابی است که شامل GPS، GLONASS، Galileo و BeiDou می‌شود. علاوه بر آن تراشه‌ی NFC نیز در ساعت هوشمند جدید شیائومی به کار گرفته شده تا کاربر بتواند از آن برای انجام اموری مانند تراکنش مالی استفاده کند.

در کنار صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و باتری با ظرفیت بیشتر، وزن ساعت هوشمند نسبت به مدل پیشین کاهش یافته و به ۳۱ گرم می‌رسد. ردمی واچ 2 در سه رنگ‌بندی بدنه و ۶ رنگ‌بندی برای بند آن به بازار عرضه خواهد شد.

زمان عرضه‌ی ردمی واچ 2 نیز ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) خواهد بود. انتظار می‌رود ساعت هوشمند جدید شیائومی از قیمتی معادل با ۶۳ دلار برخوردار باشد.

 

ایرباد ردمی بادز 3 لایت

شیائومی مدل لایت ایرباد ردمی بادز 3 را نیز معرفی کرده که از برچسب قیمت ۱۶ دلاری برخوردار است. درواقع نسخه‌ی لایت تقریبا نصف قیمت مدل بادز 3 پرو را دارد؛ نسخه‌ای که در بازار جهانی با نام ایردات 3 پرو شناخته می‌شود.

از جمله ویژگی‌های ردمی بادز 3 لایت را می‌توان طراحی خاص آن دانست؛ طراحی که سبب می‌شود به‌صورت راحت‌تری در گوش کاربر قرار گرفته و لذت تجربه‌ی کاربر از ایرباد جدید شیائومی را به حداکثر برساند.

شیائومی در مورد ایرباد جدید خود توضیح می‌دهد که عمر آن به ۱۸ ساعت می‌رسد. چنین میزانی در مقایسه با نسخه‌ی پرو رقمی قابل قبول به نظر می‌رسد. نسخه‌ی پرو می‌تواند عمر مفید باتری بالغ بر ۲۸ ساعت را به کاربر ارائه دهد.

ردمی بادز 3 لایت همچنان از درگاه USB-C برای شارژ استفاده کرده و از ارتباطات بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند؛ اما همچنان فاقد حالت ANC است. محصول جدید شیائومی دارای گواهی IP54 خواهد بود که یعنی ردمی بادز 3 لایت می‌تواند در برابر نفوذ قطرات آب ازجمله تعرق کاربر به درون دستگاه جلوگیری کند.

 

مشاهده قیمت انواع ساعت هوشمند شیائومی در فروشگاه تکنولایف

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-2/
ads
ads