داغ ترین ها :
شیائومی ردمی 12C رونمایی شد

شیائومی ردمی 12C رونمایی شد

شیائومی امروز از گوشی ارزان قیمتی به نام ردمی 12C رونمایی کرد.

 

برای مشاهده لیست قیمت گوشی های Redmi روی لینک روبرو بزنید: خرید گوشی شیائومی

 

مشخصات گوشی ردمی 12C

از مشخصات گوشی ردمی 12C می‌توانیم به صفحه نمایش ۶٫۷۱ اینچی به وضوح تصویر HD+ اشاره کنیم. روی صفحه نمایش این گوشی ناچ قطره‌ای قرار گرفته که داخل آن دوربین سلفی با حسگر ۵ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

صفحه نمایش ردمی 12C

قاپ پشتی گوشی طرح دار ساخته شده تا از دست لیز نخورد. روی قاب پشتی گوشی ماژول دوربین و حسگر تشخیص اثر انگشت هم دیده می‌شود. ماژول دوربین پشت این گوشی شامل دو دوربین می‌شود. دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی روی این گوشی قرار گرفته و متاسفانه اطلاعاتی از دوربین دوم منتشر نشده است. به احتمال زیادی حسگر دوم برای عکاسی پرتره به کار می‌رود.

ماژول دوربین ردمی 12C

گوشی ردمی 12C به تراشه Helio G85 مجهز شده و می‌توانید آن را در مدلی با ۶ گیگابایت رم خریداری کنید. این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. البته می‌توانید از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت هم روی این گوشی استفاده کنید.

گوشی ردمی 12C با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 راهی بازار می‌شود.

از دیگر مشخصات گوشی ردمی 12C می‌توانیم به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پورت Micro USB اشاره کنیم. این گوشی جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم خواهد داشت. و از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند.

گوشی ردمی 12C در چهار رنگ و سه مدل مختلف راهی بازار می‌شود. این گوشی را می‌توانید در مدل‌هایی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-12c-%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads