داغ ترین ها :
رفع خطای ارور we limit how often در اینستاگرام

رفع خطای ارور we limit how often در اینستاگرام

اینستاگرام که پادشاه محتوای بصری جذاب در نظر گرفته می‌شود، در چند سال اخیر سریع‌ترین رشد را در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی اینترنت داشته است. اعتقاد بر این است که این پلت فرم حتی ممکن است در زمان آینده از فیس بوک و یوتیوب افسانه ای پیشی بگیرد. با ویژگی‌های چشمگیرش، می‌توانید لحضات چشم نوازی ایجاد کنید و مهارت‌ها و استعدادهای افراد را از طریق فیلم‌ها و تصاویر به نمایش بگذارد. هر روز که می‌گذرد، دامنه اینستاگرام به سرعت در حال افزایش است. اما نظرتان در مورد خطاهای اینستاگرام به خصوص خطای ارور we limit how often چیست؟ در این مطلب به رفع خطای ارور we limit how often در اینستاگرام اشاره می‌کنیم.

 

لیست انواع جدیدترین گوشی های موبایل را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت گوشی

 

همه انواع اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی، چه در زمینه مد، طنز، تناسب اندام، هنر یا سفر، این برنامه را فضایی خلاقانه برای اشتراک‌گذاری محتواهای مختلف می‌دانند و در آن بسیار فعال هستند. همانطور که تاریخ به ما آموخته است، با رشد سریع هر پلتفرمی مانند اینستاگرام، تهدید اکانت‌های هرزنامه که کاربران بی‌شمار و بی‌گناه را هدف قرار داده و تهدید می‌کند و محتوای غیرقانونی را منتشر می‌کند، افزایش می‌یابد.

اینستاگرام برای محافظت از کاربران خود در برابر اکانت‌های اسپم، قوانین، مقررات و محدودیت‌های مختلفی را وضع کرده است که به آن‌ها کمک می‌کند تا هرگونه فعالیت غیرعادی را در این پلتفرم شناسایی کرده و اقدامات فوری و سخت‌گیرانه را برای آن انجام دهند. پیام «We Limit How Often You Can Do Certain Things on Instagram» یکی از محدودیت‌هایی است که ممکن است برخی از شما گاهی اوقات در برنامه دیده باشید. اگر جواب مثبت است پس با سوالات جدی زیادی رو به رو خواهید شد. محدود شدن در اینستاگرام چیست؟ محدود شدن در اینستا چقدر طول میکشد؟ چگونه از محدود شدن در اینستاگرام خارج شویم؟ و یا حتی علت لیمیت شدن کامنت در اینستاگرام چیست؟ پس با ما در این مقاله همراه باشید تا بتوانید جواب سوال‌هایتان را بگیرید.

خطای ارور we limit how often در اینستاگرام به چه معناست؟

فرقی نمی‌کند که تازه وارد اینستاگرام شده‌اید یا سال‌هاست که از این پلتفرم استفاده می‌کنید. نمی توانید امیدوار باشید که در مورد تمام محدودیت‌ها و قوانین آن بدانید. با این اوصاف، لزومی ندارد که این پیام را فقط زمانی که کار اشتباهی انجام می‌دهید، ببینید. گاهی اوقات، ممکن است پاسخی به استفاده بیش از حد و ناگهانی شما از برخی از ویژگی‌های پ باشد. اگر اینستاگرام متوجه فعالیت غیرعادی حساب شما شود، این پیام را برای شما ارسال خواهد کرد:

بعدا دوباره تلاش کنید. ما تعداد دفعاتی را که می‌توانید یک عمل را انجام دهید، برای محافظت از جامعه اینستاگرام، محدود می‌کنیم. اگر فکر می‌کنید اشتباه کردیم به ما بگویید.

بنابراین ممکن است علت لیمیت شدن کامنت در اینستاگرام نیز همین موضوع باشد. یعنی ممکن است شما در مدت زمان کوتاهی کامنت‌های زیادی گذاشته باشید.

رفع مشکل فالو نشدن افراد در اینستاگرام

رفع خطای ارور we limit how often در اینستاگرام

در برخی موارد این پیام به عنوان هشدار پیش از ممنوعیت نیز برای شما ارسال می‌شود. اگر نتوانید از آن درس بگیرید، حساب کاربری شما می‌تواند توسط اینستاگرام به مدت نامحدود مسدود شود. اگر یک چیز وجود دارد که باید در مورد پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام بدانید، این است که آنها از اسپم متنفرند. ارسال هرزنامه نه تنها این پلتفرم‌ها را به فضایی ناامن برای کاربران تبدیل می‌کند، بلکه می‌تواند سؤالاتی را در مورد اعتبار و امنیت آنها نیز ایجاد کند.

در جواب سوال محدود شدن در اینستا چقدر طول میکشد باید گفت برای جلوگیری از این اتفاقات، اینستاگرام قوانین و محدودیت های مختلفی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. اگر پس از آن نتوانید به حساب خود دسترسی پیدا کنید، معمولا ۲۴ تا ۴۸ ساعت طول می‌کشد تا دوباره کنترل آن را به دست آورید. در بیشتر موارد، انجماد یا تعلیق در عرض چند ساعت برطرف می‌شود، اما به کاربران پیشنهاد می‌شود که حداقل ۴۸ ساعت صبر کنند، تا دوباره به فعالیت معمولی خود برگردند. با این حال، اگر حساب شما حتی پس از ۴۸ ساعت به حالت تعلیق باقی بماند، باید برای پشتیبانی بیشتر با مرکز راهنمایی اینستاگرام تماس بگیرید.

 

 

محدود شدن در اینستاگرام چیست؟ چه محدودیت‌های اعمال می‌شود؟

اگر اینستاگرام برای شما پیام «We Limit How Often You Can Do Certain Things on Instagram» را ارسال کرده است، این پیام نشان می‌دهد که شما احتمالا یکی از محدودیت‌های آن را نقض کرده‌اید. اما چگونه می‌توانید بفهمید که کدام محدودیت بوده است؟ بهترین راه برای انجام این کار این است که با تمام محدودیت‌های اصلی اینستاگرام آشنا شوید و نشانه های محدود شدن در اینستاگرام را نیز بفهمید. می‌توانید این موارد را در شرایط استفاده اینستاگرام نیز بخوانید.

عوامل تعیین کننده محدودیت‌ها

قبل از بحث درباره این محدودیت‌ها، مهم است که توجه داشته باشیم که همه حساب‌های فردی با محدودیت‌های یکسانی مواجه نخواهند شد. در حالی که برخی از محدودیت‌های اصلی، مانند ارسال محتوای ممنوعه و محدودیت کاراکتر، برای همه کاربران یکسان است، محدودیت‌های لایک یا کامنت زیر می‌تواند برای حساب‌های مختلف متفاوت باشد.

در زیر به برخی از عوامل تعیین کننده محدودیت‌ها اشاره شده است:

  • اکانت شما چند ساله است؟ حساب‌های جدید محدودیت بیشتری نسبت به اکانت‌های قدیمی دارند.
  • تعداد حساب‌هایی که دنبال می‌کنید و همچنین حساب‌هایی که شما را دنبال می‌کنند چقدر است.
  • میانگین تعامل و فعالیت حساب شما چگونه است؛ حساب‌های با تعامل بالاتر مجاز به فعالیت‌های بیشتری هستند.
  • با در نظر گرفتن این فاکتورها، در زیر به شما یک ایده کلی از محدودیت‌هایی که برای یک کاربر متوسط ​​حساب اینستاگرام معتبر است، ارائه می دهیم.

رفع ارور we limit how often you can do certain things on instagram

 محدودیت در ارسال یا اشتراک گذاری محتوای ممنوعه

اینستاگرام قوانین و مقررات سختگیرانه‌ای برای همه کاربران خود دارد، درست مانند اکثر پلتفرم‌های رسانه های اجتماعی در مورد محتوای ممنوعه بسیار سختگیر است. بنابراین علت لیمیت شدن کامنت در اینستاگرام نیز می‌تواند همین موضوع باشد. در زیر لیستی از انواع محتوایی است که هرگز نباید در این پلتفرم پست یا به اشتراک بگذارید آورده شده است:

  • سخنان تنفرآمیز
  • ویدیوهای خشونت آمیز
  • تشویق به خشونت یا خودآزاری
  • محتوای جنسی
  • خرید یا فروش الکل، تنباکو یا اسلحه گرم
  • خرید یا فروش حیوانات زنده
  • تهدید به خرابکاری، آسیب مالی یا فیزیکی
  • باج‌گیری یا آزار و اذیت
  • داروهای تجویزی غیرقانونی
  • قمار آنلاین
خرید مک بوک

محدودیت در فالو و آنفالو کردن

یکی از نشانه‌های محدود شدن در اینستاگرام ممکن است این باشد که نتوانید فردی را فالو یا آنفالو کنید. آیا می‌دانستید که اینستاگرام هم فالو و هم آنفالو کردن را به‌عنوان اقدامات یکسان در نظر می‌گیرد؟ به عبارت دیگر، چه در حال فالو کردن یا لغو فالو دیگران باشید، اینستاگرام آن را به عنوان یک اقدام طبقه بندی می‌کند. محدودیت روزانه فالو و آنفالو تعیین شده توسط پلتفرم ۲۰۰ فالو/آنفالو است. بنابراین، چه ۲۰۰ نفر را در یک روز به طور کلی فالو کنید یا ۱۰۰ حساب را به طور جداگانه فالو و آنفالو کنید، در نهایت به حد مجاز خواهید رسید. اگر یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کرده‌اید، باید بیشتر مراقب این محدودیت باشید تا مبادا اینستاگرام حساب شما را اسپم در نظر بگیرد.

محدودیت در لایک کردن پست‌ها و کامنت

آیا از دو بار ضربه زدن روی هر پست یا لایک کردن در اینستاگرام لذت می‌برید؟ نگران نباشید، اینستاگرام با در نظر گرفتن میانگین لایک‌هایی که کاربرانش در یک روز استفاده می‌کنند، محدودیت لایک را تعیین کرده است. حد مجاز ۱۰۰۰ لایک است. بنابراین، حتی اگر ۳ تا۴ ساعت متوالی از اینستاگرام استفاده می‌کنید، بعید است که به این محدودیت برسید.

وقتی صحبت از کامنت گذاشتن روی پست‌ها می‌شود، همه ما می‌توانیم موافق باشیم که نوشتن نظرات زیاد زمان زیادی می‌برد که معمولا ما این زمان و حوصله را نداریم. با در نظر گرفتن این موضوع، اینستاگرام محدودیت‌های کامنت گذاری را ۲۰۰ کامنت در روز تعیین کرده است. علاوه بر این، هوش مصنوعی اینستاگرام نیز ارسال چندین بار کامنت مشابه را مشکوک می‌داند. بنابراین، اگر این کار را برای برنده شدن در یک جایزه انجام می‌دهید، مراقب باشید که محدودیت را رد نکنید.

 

 

محدودیت در تعداد کاراکتر کپشن و نظرات

همانطور که می‌دانید اینستاگرام پلتفرمی است که محتوای بصری را بر محتوای نوشتاری اولویت می‌دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، تضمین می‌کند که کاربران کپشن‌ها و نظراتی بنویسند که خواندن آن‌ها زمان زیادی نمی‌برد و خیلی طولانی نیست. محدودیت تعداد کاراکتر در کپشن‌ها و نظرات اینستاگرام ۲۲۰۰ کاراکتر تعیین شده است. با این حال، اگر فکر می‌کنید به کلمات بیشتری نیاز دارید، همیشه می‌توانید چندین نظر بعد از کشپن اضافه کنید. بسیاری از اینستاگرامرها این کار را انجام می‌دهند.

محدودیت در ارسال پیام مستقیم (دایرکت)

روزانه با چند نفر در دایرکت‌های اینستاگرام صحبت می‌کنید؟ محدودیت روزانه دایرکت‌هایی که می‌توانید بفرستید ۸۰ عدد است. با این حال، اگر پیام‌های مستقیم روزانه شما از ۸۰ عبور کند، هوش مصنوعی اینستاگرام متوجه آن خواهد شد و ممکن است برای شما یک هشدار ارسال کند. آنها همچنین می‌توانند شما را به طور موقت از دسترسی به این عمل مسدود کنند.

محدودیت در هشتگ‌ها

تمام هدف از افزودن هشتگ در اینستاگرام (یا هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر) گسترش انتشار پست یا استوری شما است. این هشتگ‌ها می‌توانند توجه کاربرانی را که مطالب مشابه را دنبال می‌کنند یا می‌پسندند، به خود جلب کرده و در نتیجه باعث افزایش دید محتوای شما در بین مخاطبان مورد نظر شود. با این حال، اینستاگرام به این واقعیت اعتقاد دارد که شما به توجه زیادی نیاز ندارید. بنابراین محدودیت هشتگ را ۳۰ عدد در هر پست یا استوری قرار داده است.

محدودیت در مدت زمان ویدیوها و IGTV

در حالی که اینستاگرام کاربران خود را تشویق می‌کند تا محتوای بصری ایستا و متحرک (عکس‌ها و فیلم‌ها) ایجاد کنند، باید محدودیت‌هایی برای مدت زمان این محتواها اضافه کند. در غیر این صورت، پلتفرم اینستاگرام شبیه یوتیوب خواهد شد. بنابراین، هر ویدیویی که در اینستاگرام پست می‌کنید تنها می‌تواند ۶۰ ثانیه باشد و آن‌هایی که در استوری قرار می‌دهید تا ۱۵ ثانیه مجاز هستند.

از آنجایی که بسیاری از اینستاگرامرها با چنین زمان کوتاهی برای فیلم مواجه بودند و برایشان دردسر شده بود، این پلتفرم دو ویژگی دیگر را ارائه کرد: IGTV و Instagram Live. در ویدیوهای IGTV، می‌توانید ویدیوهای از پیش ضبط‌شده و ویرایش‌شده‌ای را آپلود کنید که بین ۱۵ ثانیه تا ۱۰ دقیقه طول دارند. در حالی که در اینستاگرام لایو، می‌توانید حتی یک ویدیوی یک ساعته اضافه کنید، البته تا زمانی که در حال ضبط زنده باشد. اما نمی‌توانید ویدیویی بیش از ۶۰ دقیقه در این پلتفرم (چه از پیش ضبط شده یا زنده) اضافه کنید.

لپ تاپ گیمینگ بنر

 محدودیت در افزودن استوری

در روز چند استوری اینستاگرام آپلود می‌کنید؟ حتی اگر در تعطیلات هستید یا به یک باشگاه یا رستوران هیجان انگیز سفر می‌کنید، نهایتا حدود ۴۰ تا ۵۰ استوری در روز آپلود می‌کنید، درست است؟ اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد خیلی بیشتر از این مقدار کار کنید. محدودیت استوری روزانه اینستاگرام ۱۰۰ استوری است که کاربران به ندرت از آن عبور می‌کنند. با این حال، اگر امروز ۱۰۰ استوری را به اشتراک گذاشته‌اید و چیزهای بیشتری برای اشتراک دارید، ۲۴ ساعت پس از اضافه شدن اولین استوری صبر کنید. به محض ناپدید شدن استوری‌های قدیمی، می‌توانید شروع به اضافه کردن استوری‌های جدید کنید.

 محدودیت در برچسب گذاری در پست، استوری یا نظرات

ویژگی تگ کردن سایر حساب‌ها در پست‌ها یا استوری‌ها به این معناست که افرادی را که در آن حضور دارند یا عکس‌ها و ویدئوهایی را که آپلود می‌کنید می‌گیرند، شامل شود. اما برخی اینستاگرامرها از آن برای به دست آوردن محبوبیت استفاده می‌کنند، درست مانند هشتگ. اگر شما یکی از این افراد هستید، باید بدانید که حداکثر تعداد اکانت‌هایی که می‌توانید در یک پست یا استوری خاص تگ کنید ۲۰ عدد است. در مورد منشن افراد در نظرات، این محدودیت حتی کمتر است: ۱۰ نفر در هر پست یا کامنت.

 

دیگر آموزش های مرتبط با اینستاگرام:
چگونه مخاطبین خود را در اینستاگرام پیدا کنیم

 

 محدودیت در تعداد کاراکتر نام کاربری و بیو

همانطور که می‌دانید، اینستاگرام به شما امکان می‌دهد یک نام کاربری منحصر به فرد برای پروفایل خود انتخاب کنید. این نام می‌تواند نام واقعی شما (در صورت وجود) یا نام برند یا هرچیز دیگری باشد. این پلتفرم تعداد کاراکترهای نام کاربری را به ۳۰ کاراکتر محدود کرده است تا نام کاربری در نهایت طولانی نباشد و خواندن آنها را دشوار نکند. بیو پروفایل نیز به این منظور کوتاه و مختصر است، به اندازه ای که به دیگران یک ایده کلی از اینکه شما چه کسی هستید، چه کاری انجام می‌دهید و علائق شما ارائه می‌دهد. و طبق گفته اینستاگرام، ۱۵۰ کاراکتر برای رسیدن به آن کافی است.

چگونه از محدود شدن در اینستاگرام خارج شویم؟

رفع مشکل فالو نشدن افراد در اینستاگرام

اگر اخیرا پیام «We Limit How Often You Can Do Certain Things on Instagram» را از اینستاگرام دریافت کرده‌اید، چند کار وجود دارد که می‌توانید برای رفع آن انجام دهید. بیایید اکنون به این جایگزین‌ها نگاهی بیندازیم:

 پست یا استوری که ممکن است مشکل باشد را حذف کنید

آیا مشکوک هستید که اینستاگرام به دلیل پست، ویدیو یا استوری که پست کرده‌اید، این خطا را برای شما ارسال کرده باشد؟ در این مورد، بهترین مکان برای شروع رفع مشکل حذف فوری آن محتوا است. در حالی که انجام آن در همه موارد مشکل شما را حل نمی‌کند، اولین قدم به سوی آن است. اگر اینکه پست شما دارای محتوای ممنوعه باشد پس از حذف آن، می‌توانید ظرف ۲۴ ساعت از حساب خود استفاده کنید.

 

 

 گزارش خطا به اینستاگرام

فرض کنید پیام خطا دریافت کرده‌اید، اما هیچ کار اشتباهی انجام نداده باشید. چگونه خطا را برطرف می‌کنید؟ می‌توانید با تماس و گزارش خطا به اینستاگرام شروع کنید و از آنها بخواهید بررسی کنند که آیا اشتباه کرده‌اند یا خیر. نگران نباشید؛ کار ساده تر از آن است که ممکن است به نظر برسد. این مراحل سریع را برای انجام آن دنبال کنید:

  • به گزینه تنظیمات در پروفایل خود بروید.
  • در آنجا یک گزینه راهنما پیدا خواهید کرد. روی آن کلیک کنید و چهار گزینه دیگر خواهید داشت.
  • از بین این چهار مورد، اولین موردی که می گوید Report a Problem را انتخاب کنید.
  • با ضربه زدن روی گزارش مشکل، سه گزینه را مشاهده خواهید کرد. آخرین مورد را انتخاب کنید که یکسان است.
  • به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که در آن اینستاگرام از شما می‌پرسد «به طور خلاصه توضیح دهید چه اتفاقی افتاده یا چه چیزی کار نمی‌کند». همچنین گزینه‌ای برای اضافه کردن اسکرین شات برای توضیح بیشتر مشکل پیدا خواهید کرد.
  • هنگامی که مشکل خود را ذکر کردید و یک اسکرین شات اضافه کردید، گزینه Submit را بزنید.

کار شما تمام شده است. اکنون می‌توانید عقب بنشینید و منتظر بمانید تا تیم پشتیبانی اینستاگرام مشکل را برطرف کند.

رمز عبور حساب خود را تغییر دهید

اگر در تمام طول روز پست‌های تصادفی اینستاگرام را لایک کرده‌اید و توانسته‌اید به نحوی از حد مجاز عبور کنید، می‌توانید مطمئن باشید که هر اقدام دیگری از حساب شما حداقل برای ۲۴ ساعت به حالت تعلیق در خواهد آمد. بنابراین این‌ها نشانه های محدود شدن در اینستاگرام است.در چنین مواردی، بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که تغییر رمز عبور حساب کاربری آنها مفید بوده است. هنگامی که با رمز عبور جدید وارد حساب خود می‌شوید، ممکن است متوجه شوید که محدودیت روزانه شما تمدید شده است.

اگر می خواهید آن را برای حساب خود امتحان کنید، این مراحل را دنبال کنید:

  • به گزینه تنظیمات در پروفایل خود بروید.
  • یک گزینه Security را در آنجا خواهید یافت. روی آن کلیک کنید و چندین گزینه را خواهید دید.
  • از قسمت Login Security اولین گزینه‌ای که رمز عبور را می‌خواهد انتخاب کنید.
  • به صفحه دیگری هدایت می شوید، جایی که باید رمز عبور فعلی خود را اضافه کنید و سپس رمز عبور جدیدی را که می‌خواهید تنظیم کنید، وارد کرده و دوباره وارد اینستاگرام شوید.
  • با پر کردن رمز عبور فعلی و جدید، از حساب کاربری خود خارج خواهید شد. هنگامی که دوباره وارد سیستم شوید، ممکن است بتوانید از همه ویژگی‌ها بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.

 

چطور پسورد اینستا را بازیابی کنیم:
مشکل لینک ریست پسورد اینستاگرام

 

سوالات متداول

چگونه از محدود شدن در اینستاگرام خارج شویم؟ هیچ راه‌حل صد درصدی برای این موضوع وجود ندارد. فقط یک سری راه‌حل وجود دارد که برای عده خاصی پاسخگو بوده است. بنابراین شما نیز می‌توانید آنها را امتحان کنید. اما فراموش نکنید که بهترین راه این است از ابتدا مراقب باشید تا گرفتار این محدودیت‌ها نشوید.

محدود شدن در اینستا چقدر طول میکشد؟ معمولا ۲۴ ساعت طول می‌کشد تا اکانت شما به حالت عادی برگردد. البته که ممکن است این عدد بیشتر یا کمتر باشد. بیشتر بودن آن بسته به این است که در یک بازه زمانی کوتاه چقدر به انجام محدودیت‌ها ادامه دهید. بنابراین هربار که اخطار دریافت کنید مدت زمان اعمال محدودیت بیشتر خواهد شد. حتی ممکن است اکانت شما از دسترس خارج شود.

نشانه‌های محدود شدن در اینستاگرام چیست؟ معمولا با خطای ارور we limit how often در اینستاگرام رو به رو خواهید شد. یا ممکن است نتوانید لایک کنید، کامنت بگذارید و یا حتی کسی را فالو کنید. بعضی از محدودیت‌ها ممکن است به شما اجازه انجام هیچ کاری حتی پست گذاشتن را هم ندهد. بنابراین سعی کنید تا حد ممکن از این خطا دوری کنید.

خرید لوازم گیمینگ و کنسول
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

32 نظر

  1. امین

    سلام من 8 ساله پیج دارم ولی ب تازگی نمیتونم لایو بگیرم کسی علتشو میدونه راهنمایی کنه؟ ممنون

    1. علی اکبر

      پاسخ به امین

      این پیام رو چجوری باید برطرف کرد کسی باهاش مواجه شده ؟ We removed your content
  2. سامان حسبنی

    سلام خسته نباشید وقتی میخوام لایو بزارم میزنه اکانت شما واجد شرایط نیس چیکار کنم ؟ !

    1. حسین

      پاسخ به سامان حسبنی

      سلام وقتی میخوام لایو بزارم میزنه حساب شما واجد شرایط نیست چیکارش کنم
  3. مقی

    سلام وقتتون بخیر اینستای من برام پیام داد که شاید پسورد شما تغییر کرده واسه همین از پیجم خارج شد با اینکه من تغییر رمز نداده بودم ولی با یه تبلت وارد پیجم شدم حتی با سایت اینستا هم میتونم وارد بشم ولی با موبایل خودم از طریق اپلیکشنش نمیتونم وارد بشم و میگه همچین حسابی وجود نداره!
    حالا از طریق سایت و تبلت که وارد شدم میخواستم شماره و ایمیل پیجم رو تغییر بدم(چون شماره و ایمیل پیجم برای خودم نبود)الان میخواستم ایمیل و شماره ی خودم رو وارد کنم اما اینستا میگه انگار جدیدا با دستگاهی به حسابتان وارد شدید که قبلا از اون استفاده نمی کردید برای همین تا چند روز نمیتوانید به تنظیمات خاصی دسترسی داشته باشید، میتوانید از دستگاهی که قبلا از آن استفاده میکردید تنظیمات رو انجام بدید !
    خب الان چیکار کنم من ؟
    حتی یه بار دی اکتیو هم کردم درست نشد

  4. پژمان

    واقعا مواظب محدودیت های اینستاگرام باشید، من از دیروز که دارم استوری میذارم (4-5 تا) هی میرم آمار رو نگاه میکنم، یعنی شاید هر 1 دقیقه آمار استوریم رو میدیدم و در آخر منجر به همین پیغام و محدودیت من در دیدن آمار استوری شد. یعنی حتی روی این هم اینستا محدودیت داره و هرکار تکراری در اینستاگرام باعث محدود شدن میشه، حتی دیدن آمار لایک ها، آمار بازدید استوری و… 🙂

  5. فرشته نظري

    سلام تو يه روز من تقريبا يك ما فالوم كردن و من ظرف مدت ٥ روز ١ كا هم ان فالو كردم. پيجم شخصي بوده و از قوانين چيزي نميدونستم. الان تقريبا ٣ هفته هس ك محدوديت دارم و كسي نميتونم فالو كنم
    اين اخطار برام مياد:
    You Can’t Follow Accounts
    Right Now
    We limit how often you can use certain features to prevent misuse. Try again later.

    ميشه بهم بگين چيكار كنم؟؟؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به فرشته نظري

      سلام کاری نمیشه کرد باید صبر کنید تا درست بشه خودش
  6. حسین

    سلام
    من ۴۰ روز هست پیج جدید زدم جذب خوب داشتم اما پیام محدودید که توضیح دادید میاد تقریبا ۳ هفته هست میاد و نمیره و به شدت ویو ریلز و استوری من پایین اومد تمام ترفند ها رو زدم ولی نمیشه
    با گوشی اندروید رفتم پیام محدودیت نمیاد اما ویو استوری پایین و با ios میرم دوباره میاد
    چی کار کنم لطفا منو راهنمایی کنیدممنونم

  7. نرجس

    ببخشید تایم محدودیت فالو انفالو چقدره‌

    1. مصیب رضایی

      پاسخ به نرجس

      سلام من این نزدیک یک ماهه نمیتونم اکانت جدید بزنم حتی با شماری که هیچ برنامه روش نصب نکردم بازم نمیشه پیج جدید بزنم وقتی پیج میزنم همه جیش اوکی میشه و کد هم واسم ارسال میشه خلاصه وقتی کد رو میزنم مینویسه خطا یا مینویسه این کد معتبر نیست هم کد رو انگلیسی زدم هم فارسی بازم همینطوره لطفا کسی میتونه بهم کمک کنه تروخدا چیکار کنم درست بشه😔
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به نرجس

      سلام وقت بخیر خیلی عدد دقیقی نداره ولی معمولا چند روز طول می‌کشه
      1. Saeed

        پاسخ به احسان نیک پی

        چرا موقع کامنت گذاشتن بعضی موقعها کامنت دوبار نوشته میشه کسی میدونه باید چیکار کنیم؟؟
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%81%d8%b9-%d8%ae%d8%b7%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%b1-we-limit-how-often-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85/
ads
ads