داغ ترین ها :
رقابت نزدیک برای معرفی اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر

رقابت نزدیک برای معرفی اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر

پروژه تولید گوش های انعطاف پذیر، ابعاد جدیدی پیدا کرده است و کمپانی های مختلف در حال کار بر روی این مدل از گوشی ها می باشند. در گذشته شاهد اخبار زیادی در باب این مدل از گوشی های هوشمند بودیم. کمپانی های مختلفی نظیر سامسونگ به صورت ویژه ای روی این مدل از گوشی ها تمرکز کرده اند. کمپانی سامسونگ همچنین اعلام کرد که اولین گوشی سامسونگ با قابلیت انعطاف پذیری را معرفی خواهد کرد. بعد از اعلام این خبر، کمپانی هواوی نیز اعلام کرد که در این زمینه در حال فعالیت بوده و بنا دارد زود تر از سامسونگ از گوشی هوشمند خود با قابلیت انعطاف پذیری رونمایی کند.

رقابت نزدیک برای معرفی اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر

در کنار هواوی نیز دو کمپانی چینی دیگر اعلام کرده اند که به جرگه کمپانی های تولید کنند گوشی های انعطاف پذیر خواهند پیوست. این دو کمپانی چینی، شیائومی و اوپو می باشند. در این رابطه شیائومی اعلام کرده است که به زودی یک گوشی هوشمند با قابلیت انعطاف پذیری را معرفی و بلافاصله بعد از معرفی، به بازار های مختلف عرضه خواهد کرد. با این تفاسیر، به نظر می آید شیائومی اولین کمپانی ای خواهد بود که گوشی هوشمند با قابلیت انعطاف پذیری را معرفی می کند و با توجه به استراتژی سامسونگ و هواوی، چین اولین بازاری خواهد بود که این مدل از گوشی را در خود می بیند.

با توجه به اخباری که از قبل منتشر گردیده بود، سامسونگ گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود را با قیمتی در حدود 1788 تا 2652 دلار عرضه می کند در حالی که کمپانی های چینی با قیمتی در حدود 896 تا 1344 دلار این گوشی را در دسترس کاربران قرار خواهند داد. با توجه به این رقابت، حال باید به انتظار نشست و دید که کدام برند از بقیه پیشی گرفته و اولین گوشی هوشمند با قابلیت انعطاف پذیری را معرفی خواهد کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%82%d8%a7%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%b2%d8%af%db%8c%da%a9-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85/
ads
ads