داغ ترین ها :
رندرهای آنر Magic 4 Lite منتشر شد

رندرهای آنر Magic 4 Lite منتشر شد

چند هفته پیش با گوشی آنر Magic 4 مواجه شدیم که با تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۱ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. همچنین مشخص شد که با گوشی ارزانی سروکار نخواهیم داشت. مدل معمولی Magic 4 با قیمت ۹۰۰ یورو و مدل پرو آن با قیمت ۱۱۰۰ یورو راهی بازار می‌شود؛ اما به نظر می‌رسد که شرکت آنر یک مدل ارزان‌تر از این گوشی را هم در نظر گرفته است. امروز رندرهای آنر Magic 4 Lite منتشر شد که به نظر می‌رسد همین مدل ارزان قیمت از خانواده Magic 4 باشد.

 

خرید گوشی های Honor با آفرهای ویژه در سایت تکنولایف: گوشی آنر

 

گوشی آنر Magic 4 Lite با صفحه نمایش ۶.۸۱ اینچی راهی بازار می‌شود. آنر به جای استفاده از صفحه نمایش OLED از صفحه نمایش LCD برای این محصول استفاده کرده که وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۸۸ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. صفحه نمایش این گوشی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد البته از تکنولوژی LTPO هم پشتیبانی نمی‌کند. به هر حال از یک محصول ارزان قیمت نباید انتظار ویژگی‌های رده بالا را داشته باشیم.

دوربین‌های پشت این گوشی داخل یک ماژول دایره مانند قرار گرفته‌اند. ظاهر این قسمت شبیه به گوشی‌های رده بالای Magic 4 خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی از حسگر ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که می‌تواند با وضوح Full HD و نرخ ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم برداری کند. دو دوربین با حسگرهای ۲ مگاپیکسلی هم روی این گوشی قرار گرفته‌اند که برای تشخیص عمق و عکاسی ماکرو استفاده می‌شود. در جلوی این گوشی هم دوربین سلفی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

برای اینکه گوشی آنر Magic 4 Lite با قیمت کمی راهی بازار شود، از تراشه اسنپ دراگون ۶۹۵ استفاده می‌کند. همچنین مشخص شده که این گوشی با رابط کاربری Magic UI 6 و اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود. مدل پایه این محصول ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند از کارت حافظه بهره می‌برد و از به شبکه 5G متصل خواهد شد.

گوشی آنر Magic 4 Lite باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ سریع ۴۰ وات برخوردار است. این گوشی هوشمند در ابعاد ۱۶۶ در ۷۶ در ۸ میلی‌متر ساخته شده از گواهی IPX2 بهره می‌برد. این گواهی باعث شده که گوشی در برابر پاشش قطره‌های آب مقاوم باشد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توانیم به حسگر تشخیص اثر انگشت، وای-فای ۶ و NFC اشاره کنیم.

شایعات می‌گویند که گوشی آنر Magic 4 Lite با قیمت ۳۰۰ یورو یا کمتر راهی بازار می‌شود. هنوز تاریخ رونمایی از این محصول مشخص نشده، اما شرکت آنر قصد دارد فردا رویدادی برگزار کند. شاید در رویداد فردا شاهد معرفی مدل لایت و مدل Ultimate Edition گوشی Magic 4 باشیم.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات آنر:
آنر Magic4 Ultimate معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%86%d8%b1-magic-4-lite/
ads
ads