داغ ترین ها :
رندرهای جدید گوشی S22 اولترا به ماژول دوربین آن اشاره می‌کنند

رندرهای جدید گوشی S22 اولترا به ماژول دوربین آن اشاره می‌کنند

امروز رندرهای جدیدی S22 اولترا که توسط CAD ساخته شده‌اند، منتشر شد. این رندرهای جدید S22 اولترا به ماژول دوربین پشت اشاره می‌کنند و طراحی جدیدی که این سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته را نشان می‌دهند. با توجه به شایعات قبلی گوشی گلکسی S22 اولترا شباهت زیادی به گلکسی نوت 10 پلاس دارد و حالا رندرهای جدید S22 اولترا هم این موضوع را تایید کرده‌اند.

در حالی که به نظر می‌رسید که سامسونگ از طراحی P شکل برای ماژول این گوشی سامسونگ استفاده می‌کند، رندرهای جدید S22 اولترا نشان می‌دهند که ماژول دوربین پشت از دو قسمت تشکیل شده است. قبلا تصویری از مدل آزمایشی این گوشی منتشر شده بود که نشان می‌داد ماژول دوربین به صورت حرف P طراحی شده، اما حالا تصویر شفاف‌تری از ماژول دوربین پشت داریم و مشخص شد که برای ماژول دوربین پشت دو قسمت در نظر گرفته شده است.

رندر گوشی S22 ultra

دوربین اصلی این گوشی به حسگر ۱۰۸ مگاپیسکلی مجهز شده و در کنار آن هم یک دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسل قرار گرفته است. در کنار این دوربین‌ها، دو دوربین تله‌قوتو هم قرار گرفته‌اند که از نظر سخت‌افزاری با پیشرفت‌های زیادی همراه بوده‌اند. هر دو دوربین تا سه برابر زوم تله‌فوتو دارند و تا ۱۰ برابر هم زوم پریسکوپ دارند. احتمالا این حسگرها ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسلی خواهند بود. شایعات می‌گویند که هر چهار دوربین به OIS مجهز شده‌اند و تنها دوربین اولتراواید از OIS استفاده نمی‌کند.

گوشی S22 ultra قرمز

یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی گلکسی S22 اولترا داشتن مکانی برای قرار دادن قلم است. این مکان در رندرهای جدید S22 اولترا قابل مشاهده است.

همه اعتقاد دارند که سری گلکسی اس اولترا قرار است جایگزین معنوی سری گلکسی نوت باشند. گزارش‌های جدید می‌گویند که سامسونگ معرفی سری گلکسی اس ۲۲ را به تاخیر انداخته تا بتواند گوشی گلکسی S21 FE را در ماه ژانویه معرفی کند. انتظار داریم که سری گلکسی S22 در نمایشگاه MWC که در اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود، معرفی شود.

ماژول دوربین گلکسی s22

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:

حسگر اثر انگشت دو طرفه روی گوشی Z fold 4 سامسونگ قرار می‌گیرد

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-s22-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7/
ads
ads