داغ ترین ها :
رندرهای پیکسل 8 پرو فاش شد

رندرهای پیکسل 8 پرو فاش شد

امروز اولین رندرهای پیکسل 8 پرو فاش شد. رندرهایی CAD این گوشی نشان می‌دهند که پیکسل 8 پرو همچنان از همان زبان طراحی خاص گوگل استفاده می‌کند. این گوشی در حالی که شباهتی به پیکسل ۷ پرو دارد، از ویژگی‌های جدیدی هم در طراحی بهره می‌برد.

در رندرهای پیکسل 8 پرو مشخص شده که این گوشی هوشمند لبه‌های گرد‌تری در مقایسه با پیکسل 7 پرو دارد. در این تصاویر مشخص شده که ماژول دوربین هم متفاوت طراحی شده است. البته با دیدن ماژول دوربین متوجه می‌شوید که با یک گوشی پیکسل سروکار دارید. روی ماژول دوربین پشت سه دوربین پشت دیده می‌شود. به نظر می‌رسد که ماژول دوربین از فریم فلزی برخوردار است. در این تصاویر مشخص شده که یک حسگر جدید زیر فلش گوشی قرار گرفته که فعلا چیزی درباره آن نمی‌دانیم.

 

گوشی های گوگل در ایران در فروشگاه تکنولایف به فروش می‌رسند: موبایل گوگل پیکسل

 

صفحه نمایش و قاب پشتی پیکسل 8 پرو

گوشی پیکسل 8 در اندازه ۱۶۲٫۶ در ۷۶٫۵ در ۸٫۷ میلی‌متر ساخته شده و ضخامت آن به ۱۲ میلی‌متر می‌رسد. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش ۶٫۵۲ اینچی بهره می‌برد که البته کوچک‌تر از صفحه نمایش گوشی پیکسل ۷ پرو خواهد بود.

در رندرهای پیکسل 8 پرو مشخص شده که روی لبه‌ گوشی دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار گرفته‌اند. روی لبه پایین گوشی محل قرار گرفته سیم‌کارت، پورت USB-C و اسپیکر دیده می‌شود.

ظاهر گوشی پیکسل 8 پرو

انتظار می‌رود که گوشی Pixel 8 Pro به تراشه Tensor G3 مجهز شده باشد. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این تراشه مدل بر پایه تراشه اگزینوس ۲۳۰۰ سامسونگ توسعه پیدا کرده و با معماری ۳ نانومتری ساخته می‌شود. به نظر می‌رسد که تراشه جدید مصرف انرژی کمتری در مقایسه با تراشه Tensor G2 داشته باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b3%d9%84-8-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af/
ads
ads