داغ ترین ها :
اولین رندرهای گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس منتشر شد

اولین رندرهای گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس منتشر شد

سامسونگ تا چهار یا پنج ماه دیگر از گوشی‌های سری گلکسی S23 رونمایی می‌کند. با این حال امروز اولین رندرهای گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس منتشر شدند.

 

جدیدترین گوشی های سامسونگ را می‌توانید از فروشگاه تکنولایف بخرید: قیمت گوشی سامسونگ

 

رندرهای گلکسی S23 پلاس

در ادامه  می‌توانید رندرهای گلکسی S23 پلاس را مشاهده کنید.

در این رندرها مشخص شده که گلکسی اس ۲۳ پلاس از قسمت جزیره دوربین برخوردار نیست و دوربین‌های پشت به صورت دایره‌ای و مجزا زیر هم قرار گرفته‌اند. در واقع باید بگوییم که گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا تقریبا چنین ظاهری داشت. حالا به نظر می‌رسد که کل پرچم‌دارهای سال ۲۰۲۳ سامسونگ از این زبان طراحی استفاده می‌کنند.

رندرهای منتشر شده از گلکسی اس ۲۳ پلاس نشان می‌دهند که این گوشی همچنان صفحه نمایش بزرگ و کشیده‌ای دارد و دوربین سلفی هم به صورت ناچ حفره‌ای داخل آن قرار گرفته است. به نظر می‌رسد گلکسی S23 Plus از صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی بهره می‌برد و در ابعاد ۱۵۷٫۷ در ۷۶٫۱ در ۷٫۶ میلی‌متر ساخته می‌شود. شایعات می‌گویند که این گوشی به تراشه اسنپ دراگون ۸ نسل ۲ یا اگزینوس ۲۳۰۰ مجهز می‌شود و از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

رندرهای گلکسی S23

نسبت به آن چیزی که با نگاه کردن به رندرهای گلکسی S23 متوجه شدیم، این گوشی در ابعاد ۱۴۶٫۳ در ۷۰٫۸ در ۷٫۶ میلی‌متر ساخته شده  و از سخت‌افزاری همانند گلکسی S23 پلاس استفاده می‌کند. این گوشی احتمالا باتری ۳۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت. اخبار موبایل را از وبلاگ تکنولایف دنبال کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s23-%d9%88-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s23-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3/
ads
ads