داغ ترین ها :
رندرهای آیفون 14 پرو مکس را ببینید؛ حذف برآمدگی دوربین پشت؟

رندرهای آیفون 14 پرو مکس را ببینید؛ حذف برآمدگی دوربین پشت؟

در حالی که چیزی به معرفی آیفون 13 در تاریخ ۲۳ شهریور باقی نمانده، امروز اولین رندرهای آیفون 14 پرو مکس منتشر شد که سال آینده راهی بازار می‌شود. اتفاقی که در نوع خود بسیار جالب توجه و هیجان انگیز به نظر می‌رسد.

رندر آیفون 14 پرومکس مدل سفید

رندر مدل سفید رنگ آیفون ۱۴ پرومکس

رندرهای آیفون 14 پرومکس به آیفون 4 شباهت دارند

با نگاهی به رندرهای آیفون 14‌ پرو مکس متوجه می‌شوید که این گوشی از نظر ظاهری تفاوت چندانی با آیفون‌های قبلی ندارد؛ اما یکسری المان‌ها هم در این گوشی تغییر کرده‌اند. به شکل خاص مشخص شده که آیفون 14 ناچ ندارد و دوربین سلفی به صورت حفره‌ای روی صفحه نمایش قرار گرفته است. همچنین مشخص شد که دوربین پشت هم هیچ برآمدگی خاصی روی قاب پشتی ایجاد نکرده و ماژول دوربین پشت کاملا مسطح ساخته شده است.

 

رندر آیفون 14 پرومکس مدل سفید و نمای جلو و پشت گوشی

دوربین سلفی آیفون ۱۴ پرو مکس به صورت حفره‌ای طراحی شده است.

در رندرهای آیفون 14 پرو مکس مشخص شده که این گوشی چندان باریک و نازک ساخته نشده و دلیل آن هم می‌تواند حذف برآمدگی دوربین پشت باشد.

البته حذف شدن ناچ از صفحه نمایش آیفون 14 پرو مکس به معنای حذف حسگر تشخیص چهره نیست. منابع مختلف به این موضوع اشاره کرده‌اند که حسگر تشخیص صورت به پشت صفحه نمایش منتقل شده و چیزی شبیه به دوربین سلفی زیر صفحه نمایش گوشی‌های اندرویدی عمل می‌کند.

رندر آیفون 14 پرومکس مدل سفید و قاب جلو و پشت

صفحه نمایش و قاب پشتی ایفون 14 پرو مکس

از طرف دیگر به نظر می‌رسد که در رندرهای آیفون 14 پرو مکس فریم فلزی که روی آن خط‌های آنتن هم قرار گرفته‌اند خودنمایی می‌کند. البته شایعات می‌گویند که این گوشی احتمالا فریمی تیتانیومی دارد و ظاهر گوشی خیلی به آیفون 4 نزدیک خواهد بود. روی لبه‌های این گوشی هم دکمه‌های تنظیم صدا را مشاهده می‌کنید. روی لبه پایینی گوشی هم پورت لایتنینگ را مشاهده می‌کنید و همچنان خبری از USB-C نیست.

رندر آیفون 14 پرومکس مدل نارنجی

تصویری از مدل نارنجی رنگ آیفون 14 پرو مکس

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این رندرها توسط اپل طراحی نشده و توسط هنرمندی از روی طرح‌های اولیه که از طرف منابع مختلف فاش شده‌اند، ساخته شده‌اند. پس باید در نظر داشته باشید که طراحی آیفون 14 هنوز کامل نشده و قطعا با تغییراتی همراه خواهد بود. هنوز درباره ویژگی‌های سخت افزاری گوشی آیفون 14 پرو مکس چیزی نمی‌دانیم. شایعات می‌گویند که این گوشی صفحه نمایشی ۶٫۷ اینچی با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد که البته عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی ثبت می‌کند و حتی می‌تواند ویدئوهای 8K ضبط کند. زمان موجود شدن و خرید ایفون 14 پرو مکس را از لینک زیر دنبال کنید.

 

 

قیمت گوشی ایفون ۱۴پرومکس

 

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات اپل:

 مگ سیف جدید همراه با آیفون 13 معرفی می شود

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%d8%af%d8%b1-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-14-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%85%da%a9%d8%b3/
ads
ads