داغ ترین ها :
رنگبندی لپ تاپ های لنوو

رنگبندی لپ تاپ های لنوو

یکی از برترین برند‌های تولید لپ‌تاپ در دهه‌های اخیر شرکت چند ملیتی / چینی لنوو Lenovo است که توانسته جایگاه خوبی در میان غول‌های دنیای دیجیتال برای خود دست و پا کند. Lenovo با تیزهوشی طراحان، ایده‌های نو و البته تکنولوژی مناسب و دیگر نقاط برجسته توانسته سهم خود را از بازار در روند صعودی نگه دارد و در چند سال اخیر  در تمایز رنگ‌بندی لپ‌تاپ های خود نیز توانسته طرفداران زیادی در سر‌تا‌سر دنیا به دست بیاورد. با تکنولایف همراه باشید تا با انواع رنگ بندی لنوو آشنا شوید.

 

برای خرید لپ تاپ های Lenovo با آفر ویژه سایت تکنولایف را ببنید: قیمت لپ تاپ لنوو

 

رنگ‌بندی لپ‌ تاپ‌ های لنوو thinkpad

Thinkpadها یکی از محبوب٬ترین سری‌های لپ‌تاپ لنوو است که برای استفاده تجاری طراحی شده. دوام خوب، درگاه‌های کاربری آسان، صفحه نمایش‌های بسیار کاربردی و همچنین قابلیت ارتقا از ویژه‌گی‌هایی است که این سری از لپ‌تاپ‌های lenovo را متمایز می‌کند. Thinkpadها در مدل‌های مختلف و با کاربری مختلف طراحی و تولید شده‌اند از جمله thinkpad e با مانیتور 14 و 15 اینچی ،thinkpad L با مانیتور 14 و 15.6 و کیبورد ضد آب، سری THINKPAD های  yoga با صفحه نمایش لمسی و قابل چرخش  و سری خیلی محبوب x1 carbon . اما نقطه مشترک تمام سری‌های thinkpad lenovo رنگ مشکی خاص است که تمایز این سری خاص را خاص‌تر هم می‌کند.

 لپ‌تاپ‌های زیبای ideapad lenovo

یک لپ‌تاپ IdeaPad تقریباً برای همه‌ی سلیقه‌ها وجود دارد، از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه تا سیستم‌های پیشرفته‌تر برای چند رسانه‌ای و لپ تاپ گیمینگ، اما با قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه. اگر سری مدل thinkpad را حرفه‌ای، گران قیمت و خاص در‌نظر بگیریم، می‌توانید سری مدل‌های ideapad را کار آمد، جذاب، خوش قیمت و مقرون به صرفه بنامیم. اما در رنگ‌بندی این سری از رنگ‌های جسورانه و چشم نواز که واقعاً برجسته هستند، استفاده شده است. اگر می‌خواهید در میان جمعیت متمایز شوید، Ideapad 305 لپ‌تاپ انتخابی شماست. گزینه‌های رنگی پررنگ–مانند سبز لیمویی، بنفش، و آبی نیمه شب–به شما امکان می‌دهد، ظاهری به همان اندازه متمایز انتخاب کنید.

Ideapad 320 هم توانسته با ارائه رنگ‌های قرمز مرجانی، آبی نیمه شب، سفید کولاکی، خاکستری پلاتینیوم، صورتی رز و مشکی اونیکس عده زیادی را شیفته خود کند  اما جالب‌تر این است که بدنه‌ی آن تماما از پلاستیک ساخته شده و روی آن از روکشی استفاده شده که لپ‌تاپ لنوو شما را از خط و خش به دور نگه‌ می‌دارد و لازم به ذکر است که این بدنه تمام پلاستیکی از مقاومت بسیار زیادی هم بر خوردار بوده و به نظر می‌رسد که مشکل بدنه را که در سری 310 حس می‌شد را هم بر‌طرف کرده است.

Ideapad 530s هم که مخصوص کاربران میان رده و نیمه حرفه‌ای طراحی شده و قرار نیست با آن به سراغ چالش‌های سخت بروید و هم قرار است شیک و یک دست باشد. در این سری از لپ‌تاپ‌های لنوو که کاملا از پلاستیک تولید شده برای بدنه آن از رنگ‌های خاکستری، طوسی، برنزی و نقره‌ای استفاده شده که ظاهر خاصی از سادگی را ارائه می‌دهد.

لپ تاپ IdeaPad 3 15IGL05 – Z این سیستم را می‌توان کمی بی‌روح دید یا حداقل در رنگ ‌های نقره ‌ای و مشکی این طور به نظر می‌رسد، با وجود وب کم و کیبوردی که زیاد کار آمد برای بازی نیست و حس چندان رضایت بخشی به کاربر نمی‌دهد باز هم می‌توان در بخش رنگ به رنگ زرشکی آن نمره قبولی را داد و البته که از رنگ‌های دیگر این مدل خیلی جذاب‌تر و قابل تحمل‌تر است. در کل در سری ideapad لپ‌تاپ لنوو تنوع زیادی در مدل‌ها موجود است که چند مدل آن را بررسی کردیم . این تنوع در رنگ‌بندی مدل‌ها هم حفظ شده که البته در کنار طراحی خوب از کیفیت رنگ خوبی هم این سری لپ‌تاپ برخوردار است که ظاهری جذاب و متفاوت به این مدل‌ها می‌بخشد.

 

انواع لپ تاپ لنوو ideapad 3 را می توانید از تکنولایف بخرید: لپ تاپ ideapad 3

 

چرا تاچ پد لپ تاپ Lenovo کار نمی کند؟
رفع مشکل تاچ پد لپ تاپ لنوو

 

لپ‌تاپ‌های Yoga و flex

لپ‌تاپ‌های یوگا yoga می‌توانند به جای تبلت هم کاربرد داشته باشند و با lcd قابل چرخش به یک تیلت تبدیل شوند و یا در حالت مناسب برای بازی و یا مطالعه قرار بگیرند و همه این ها به لطف لولای تعبیه شده‌ی این مدل است. سری فلکس هم دارای همین ویژگی‌ها است، ولی با قیمت ارزان‌تر .

Lenovo yoga 6

یوگا 6 با یک پردازنده amd ryzen و 16 گیگا بایت رم کارایی بی‌نظیری از خود نشان می‌دهد طوری که با باز کردن 40 تب گوگل چند ویدیو youtube  و discord در یک زمان بدون مشکل به کار خود ادامه می‌دهد. این موضوع در کنار طراحی مدرن و چرخش 360 درجه صفحه نمایش می‌تواند، برجستگی‌های این مدل را چندین برابر کند. بدنه yoga 6 با یک روکش پارچه‌ای آبی جین پوشیده شده است که این خود نوعی ابتکار محسوب می‌شود. به علت گستردگی مدل‌های yoga و flex هم اینجا از ذکر نمونه‌های بیشتر اجتناب می‌کنیم.

رنگ لپ تاپ گیمینگ لنوو (legion)

لپ‌تاپ‌های لنوو سری legion بازار گیمر‌ها هدف گرفته است  عموما با پردازنده‌های بسیار قوی و گرافیک بی‌نظیر در بازی‌های سنگین و رو دنیا هم از خود کمتر ضعفی نشان نمی‌دهند ، اولین لپ‌تاپ‌های برند Legion در نمایشگاه CES 2017 معرفی شدند که مدل‌های Legion Y520 و Legion Y720 بودند.

 

انواع لپ تاپ legion 5 را می توانید از تکنولایف بخرید: لپ تاپ legion 5

رنگ‌بندی لپ‌تاپ لنو گیمینگ

لپ‌ تاپ های گیمینگ بیشتر با رنگ تیره مورد پسند گیمر‌ها استو از این رو غالب مدل‌های گیمینگ لنوو رنگ مشکی جذاب که به مشکی فانتوم معروف شده است را دارا هستند. در کنار این رنگ مشکی خاص میتوان به نور آر جی بی کیبورد آن نیز اشاره کرد.

چرا لپ تاپ لنوو به wifi وصل نمی شود:
حل مشکل وای فای در لپ تاپ لنوو

 

سوالات متداول

رنگ‌بندی لپ‌تاپ لنوو شامل چه رنگ‌هایی می‌شود؟

یک لپ‌تاپ ideapad تقریباً برای همه وجود دارد، از مدل‌های مقرون‌به‌صرفه تا سیستم‌های پیشرفته‌تر برای چند رسانه‌ای و بازی. رنگ‌ها عبارت‌اند از قرمز مرجانی، آبی نیمه‌شب، سفید کولاکی، خاکستری پلاتینیوم، صورتی رز و مشکی اونیکس.

آیا Lenovo Legion slim 7 صفحه کلید RGB دارد؟

صفحه کلید بازی TrueStrike Lenovo Legion Slim 7 دارای چیزی است که شرکت آن را یک صفحه کلید بازی TrueStrike می‌نامد که دارای نورپردازی RGB کامل برای هر کلید با استفاده از نرم افزار Corsair iCUE است.

یا Legion 5 اپتیموس دارد؟ Lenovo Legion 5 PRO 16ACH6H – پشتیبانی پیشرفته optimus دارد  اکنون به دلایلی مدل‌های amd لژیون 5 پرو و لژیون 7 اپتیموس پیشرفته ندارند، در حالی که همه مدل‌های اینتل و مدل amd لژیون 5 معمولی آن را دارند.

در کل بهترین رنگ برای لپ تاپ کدام است؟

توجه به ترکیب رنگ‌های صفحه نمایش کامپیوتر که به صورت روزانه استفاده می‌کنید، بسیار مهم است. بهترین ترکیب رنگ برای استفاده، متن سیاه روی پس زمینه سفید است. اگر باید از رنگ‌های دیگری استفاده کنید، مطمئن شوید که از متن تیره در پس‌زمینه‌های روشن تشکیل شده‌اند، نه برعکس

لپ تاپ مشکی بهتر است یا نقره‌ای؟

مشکی منطقی‌ترین رنگ است، سپس نقره‌ای و آبی تیره و سپس سفید. لطفاً به خاطر داشته باشید که حداقل 4-5 سال باید از این لپ تاپ استفاده کنید، بنابراین اگر رنگی بخرید که در حال حاضر جذاب به نظر می‌رسد، ممکن است بعد از یک سال از آن پشیمان شوید و همچنین ممکن است علاقه‌ای را که برای مراقبت از خود دارید از دست بدهید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%da%af%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%84%d9%86%d9%88%d9%88%d8%8c-%d8%b1%d9%86%da%af%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%84/
ads
ads