داغ ترین ها :
گلکسی A53 سامسونگ در چهار رنگ‌بندی عرضه می‌شود

گلکسی A53 سامسونگ در چهار رنگ‌بندی عرضه می‌شود

گزارش‌هایی وجود دارد که شرکت سامسونگ، میان‌رده‌ی جدید خود یعنی گلکسی A53 را حداقل در چهار تنوع رنگ‌بندی راهی بازار می‌کند. رنگ‌ های گلکسی A53 به‌نظر می‌توانند نظر کاربران بیشتری را به سمت خود جلب کنند.

 

برای مشاهده قیمت گوشی سامسونگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

رنگ‌ های گلکسی A53

در ماه مارس بود که سامسونگ گوشی‌های هوشمند گلکسی A52 و A52 5G را معرفی و سپس به ویترین فروشگاه‌های سراسر دنیا آورد. سپس در ماه آگوست بود که گلکسی A52s 5G به بازار راه یافت. به نظر می‌رسد فروش نسبتا مطلوب سری گلکسی A52 و مدل دیگر آن نیز سبب شده تا شرکت کره‌ای برای معرفی نسل بعدی آن آماده شود.

درواقع گزارش‌های جدید به تنوع رنگ‌بندی گلکسی A53 اشاره دارد؛ گوشی هوشمندی که گفته شده با بهبود عملکرد سخت‌آفزاری برای علاقه‌مندان معرفی می‌شود. طبق آنچه گزارش‌ها اشاره دارند، گلکسی A53 حداقل دارای چهار تنوع رنگ‌بندی خواهد بود که شامل مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی می‌شود. البته امکان دارد شرکت کره‌ای گوشی هوشمند جدید خود را در رنگ‌های بیشتری به بازار عرضه کند.

در متن خبر آمده که سامسونگ، گلکسی A53 را در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد کرد؛ اما به تاریخ دقیق زمان معرفی آن اشاره‌ای نشده است. از اطلاعاتی که در مورد گلکسی A53 در اختیار داریم، مشخصات دوربین آن است. گفته شده که میان‌رده‌ی جدید سامسونگ از همان دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در گلکسی A52s استفاده شد.

در ماژول دوربین چهارگانه‌ی گلکسی A53 علاوه بر دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، گزینه‌های دیگری مانند دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید، دوربین ۵ مگاپیکسلی سنجش عمق در تصویر و دوربین ۵ مگاپیکسلی با لنز ماکرو قرار گرفته‌اند.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از گلکسی A53 در فضای مجازی قرار نگرفته است؛ اما انتظار می‌رود با نزدیک شدن به زمان معرفی آن، اطلاعات بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری و طراحی ظاهری گوشی هوشمند میان‌رده‌ی سامسونگ به دست آوریم.

 

آخرین اخبار از محصولات سامسونگ:

طراحی گلکسی تب S8 Ultra سامسونگ، جدید خواهد بود

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%da%af%e2%80%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-a53/
ads
ads