داغ ترین ها :
هوم پاد مینی در سه رنگ‌بندی جدید به بازار عرضه می‌شود

هوم پاد مینی در سه رنگ‌بندی جدید به بازار عرضه می‌شود

اپل در نظر دارد به‌زودی رنگ‌های آبی، زرد و نارنجی را نیز به تنوع رنگ‌بندی هوم پاد مینی اضافه کند. رنگ جدید هوم پاد مینی می‌تواند افراد بیشتری را به خرید این محصول تشویق کند. کنفرانس خبری اپل با اتفاقات خوب بسیاری به اتمام رسید؛ از معرفی تراشه‌های جدید تا نسخه‌های بهینه یافته‌ی مک بوک پرو از ویژگی‌هایی بودند که رویداد شب گذشته را به کام طرفداران محصولات کوپرتینویی‌ها شیرین کردند. البته اپل در خلال کنفرانس به معرفی محصولات و خدمات دیگر نیز پرداخت. برای خرید انواع اسپیکر هوشمند می توانید به سایت فروشگاه آنلاین تکنولایف مراجعه کنید.

رنگ جدید هوم پاد مینی

هوم پاد مینی زرد

بخشی از کنفرانس به معرفی رنگ‌بندی‌های جدید هوم پاد مینی خلاصه می‌شد، دستگاهی که درواقع بلندگویی هوشمند است و کاربر می‌تواند از امکانات مختلف آن ازجمله کار با دستیار هوشمند سیری برخوردار شود. هوم پاد مینی ابتدا در رنگ‌بندی‌های سفید و خاکستری به بازار عرضه شد؛ اما اپل در نظر دارد رنگ‌بندی‌های آبی، زرد و نارنجی را نیز در اختیار کاربران قرار دهد.

رنگ آبی هوم پاد مینی

هوم پاد مینی آبی

طبق آنچه سران اپل گفتند، تغییری در قیمت رنگ‌بندی‌های جدید هوم پاد مینی نسبت به دو مدل اول رخ نمی‌دهد و کاربران می‌توانند هوم پاد مینی را در رنگ‌بندی دلخواهشان با پرداخت ۹۹ دلار خریداری کنند.

بلندگوی هوشمند هوم پاد مینی به راحتی می‌تواند با دستگاه‌ها و گجت‌های دیگر اپل هماهنگ شود؛ درواقع علاوه بر برخورداری از دستیار هوشمند سیری، کاربر می‌تواند به پخش موسیقی در هوم پاد مینی از طریق آیفون یا آیپد بپردازد یا آن را با مک بوک همگام‌سازی کند.

رنگ نارنجی هوم پاد مینی

هوم پاد مینی نارنجی

امکان هماهنگ‌سازی چند بلندگوی هوم پاد مینی نیز وجود دارد تا کاربر با قرار دادنشان در جای‌های مختلف خانه از پخش موسیقی لذت ببرد. انتظار می‌رود رنگ جدید هوم پاد مینی در ماه نوامبر (بازه‌ی زمانی بین آبان تا آذر) به بازار عرضه شود. هوم پاد مینی یکی از باکیفیت‌ترین و خوش قیمت‌ترین بلندگوهای هوشمند فعلی بازار به‌حساب می‌آید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%88%d9%85-%d9%be%d8%a7%d8%af-%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c/
ads
ads