داغ ترین ها :
رنگ جدید گلکسی بادز ۲ و گلکسی بادز لایو راهی بازار شد

رنگ جدید گلکسی بادز ۲ و گلکسی بادز لایو راهی بازار شد

سامسونگ در کنار معرفی گوشی‌های سری گلکسی A، از رنگ جدید گلکسی بادز ۲ و گلکسی بادز لایو رونمایی کرد. در واقع می‌توانید با خرید یکی از گوشی‌های گلکسی A73، گلکسی A53، گلکسی A33 ، رنگ جدید گلکسی بادز ۲ و گلکسی بادز لایو را هم بخرید. این رنگ جدید اونیکس یا چیزی شبیه به مشکی است.

 

هندزفری و هدفون های سامسونگ را با قیمت های ویژه مشاهده کنید: گلکسی بادز

 

سامسونگ با منتشر کردن تصویری از رنگ جدید گلکسی بادز ۲، مشخص کرد که رنگ جدید این محصولات دقیقا چه رنگی خواهند بود. حتی مشخص شد که این محصول هم اکنون در سایت سامسونگ قابل خرید است و فروش آن هم از چند روز دیگر به همراه مدل‌های جدید گلکسی A راهی بازار می‌شود.

گلکسی بادز 2

سامسونگ گلکسی بادز ۲ را در تابستان سال ۲۰۲۱ معرفی کرد. در آن زمان در کنار معرفی این محصول از دو گوشی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ هم رونمایی شده بود. مهم‌ترین ویژگی گلکسی بادز ۲ برخورداری از فیلتر VPU است. این فیلتر باعث می‌شود که در زمان تماس صدای مزاحمی اطراف به گوشی مخاطب نرسد.

گلکسی بادز لایو هم مدل قدیمی‌تری به حساب می‌آیند که در سال ۲۰۲۰ راهی بازار شده بودند. این هدفون هم به همراه گوشی گلکسی نوت ۲۰ معرفی شده بو.

در حال حاضر گلکسی بادز ۲ و گلکسی بادز لایو با قیمت ارزان‌تری نسبت به زمانی که معرفی شدند به فروش می‌رسند؛ اما به نظر نمی‌رسد که زنگ جدید این محصولات قیمت کمتری داشته باشد. انتظار داریم که قیمت رنگ جدید گلکسی بادز ۲ و گلکسی بادز لایو نزیک به ۱۰۰ و ۱۲۹ یورو باشد.

 

مقایسه دو هدفون و هندزفری ارزان تر در مطلب زیر:
مقایسه هندزفری های هایلو w1 و t15

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%b2-%db%b2-%d9%88-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%af%d8%b2/
ads
ads