داغ ترین ها :
رنگ های آیفون 13 و میزان حافظه داخلی مدل‌های مختلف آن فاش شد

رنگ های آیفون 13 و میزان حافظه داخلی مدل‌های مختلف آن فاش شد

اپل در تاریخ ۲۳ شهریور ماه گوشی‌های آیفون 13 را معرفی می‌کند. با این حال امروز هم اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها فاش شد. این اطلاعات که توسط یک فروشگاه اوکراینی منتشر شده به رنگ های آیفون 13 و میزان حافظه داخلی مدل‌های مختلف این محصول اشاره می‌کند. البته تصویری از رنگ های آیفون 13 منتشر نشده و تنها صفحه مربوط به این محصولات در این سایت اوکراینی دیده می‌شود.

رنگ های آیفون 13

در این اطلاعات گفته شده که رنگ های آیفون 13 و آیفون 13 مینی مشکی، آبی، بنفش، صورتی، سفید و قرمز خواهند بود. آیفون 13 مینی هم در دو مدل با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شود. گوشی آیفون 13 هم در مدل‌هایی با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌شوند.

در ادامه به رنگ های iPhone 13 پرو و پرو مکس هم اشاره شده است. این دو گوشی هم در چهار رنگ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که شامل مشکی، نقره‌ای، طلایی و برنز خواهد شد. آیفون 13 پرو در دو مدل با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و آیفون 13 پرو مکس هم در مدل‌هایی با ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد.

قبلا شایعه شده بود که مدل‌های پرو یک مدل با ۱ ترابایت حافظه داخلی هم خواهند داشت که البته هنوز اطلاعات رسمی درباره این موضوع نمی‌دانیم.

انتظار می‌رود که در مراسم چند روز آینده اپل، در کنار آیفون‌های جدید از اپل واچ جدید و حتی مگ سیف جدید هم رونمایی شود. قطعا در این مراسم با اطلاعات بیشتری از سیستم عامل iOS 15 هم روبه‌رو می‌شویم. به این موضوع توجه داشته باشید که خبرهای مربوط به آیفون 13 را می‌توانید در تکنولایف دنبال کنید. ما مراسم اپل را به شکل رسمی پوشش می‌دهیم.

 

آخرین اخبار مربوط به محصولات اپل:

رندر آیفون 14 پرو مکس را ببنید

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%da%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-13/
ads
ads