داغ ترین ها :
رنگ‌بندی‌های جدیدی برای گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در راه است

رنگ‌بندی‌های جدیدی برای گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در راه است

سامسونگ تیزری منتشر کرده که حدس زده می‌شود مرتبط با افزایش تنوع رنگ‌بندی محصولات مختلف شرکت کره‌ای ازجمله گوشی Z flip 3 و زد فولد ۳ باشند. به نظر می‌رسد که رنگ های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در آینده‌ای نزدیک بیشتر می‌شود.

در صورتی که از طرفداران محصولات سامسونگ باشید یا اخبار حوزه‌ی فناوری را دنبال می‌کنید، حتما مطلع هستید که شرکت کره‌ای در ۲۰ اکتبر (۲۸ مهر) رویداد بزرگی را برگزار خواهد کرد. رویداد مدنظر که بخش دوم آنپکد نام دارد گویا به معرفی محصولات جدید و ویژگی‌های بیشتر برای گوشی‌های هوشمند فعلی شرکت سامسونگ خلاصه می‌شود.

سایت خبری GSMArena به تحلیل تیزر اخیر سامسونگ پرداخته و می‌گوید که تغییر رنگ‌های لباس شخصیت‌های کارتونی درون تیزر احتمالا به افزایش تنوع رنگ‌بندی مدل‌های اخیر سری گلکسی زد اشاره دارند.

اضافه شدن رنگ‌بندی‌های بیشتر به گوشی‌های هوشمند تاشوی سامسونگ اخیرا توسط افشاگری با حساب کاربری Tron در شبکه‌ی اجتماعی توییتر مطرح شد. افشاگر مدعی بود که سامسونگ رنگ‌بندی‌های خاکستری، صورتی، سفید، آبی و زرد را به تنوع رنگ گلکسی زد فلیپ ۳ اضافه می‌کند.

مدتی بعد از Tron، افشاگر دیگری با حساب کاربری Evleaks مدعی شد که تیزر مدنظر به برنامه‌های آینده‌ی سامسونگ اشاره دارد. درواقع شرکت کره‌ای می‌خواهد برنامه‌ای را اجرا کند که کاربران پیش از خرید گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ نسبت به شخصی‌سازی آن‌ها اقدام کرده و مدلی با توجه به سلیقه‌ی خود را سفارش دهند.

با این حال، دور از ذهن است که سامسونگ چنین پروژه‌ی جذابی را تنها برای دو گوشی هوشمند زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ اجرا کند. درواقع انتظار می‌رود کاربران امکان سفارش نسخه‌ای ویژه از مدل‌های سری گلکسی اس ۲۱، ایرباد گلکسی بادز ۲ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ را داشته باشند.

سامسونگ چندی پیش دو تیزر دیگر نیز منتشر کرد که به ویژگی‌های مختلف ازجمله کاربردهای چند وظیفه‌ای یا مالتی تسکینگ گلکسی زد فلیپ ۳ می‌پرداختند. در ادامه می‌توانید ویدئوهای مدنظر را مشاهده کنید.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:

گوشی W22 5G سامسونگ (نسخه لوکس زد فولد 3) معرفی شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%da%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-%d8%b2%d8%af-%d9%81%d9%88%d9%84%d8%af-3/
ads
ads