داغ ترین ها :
عرضه گوشی A33 مدل 5G سامسونگ در چهار تنوع رنگ‌بندی

عرضه گوشی A33 مدل 5G سامسونگ در چهار تنوع رنگ‌بندی

گزارش‌هایی در فضای مجازی منتشر شده که شرکت کره‌ای سامسونگ در نظر دارد گوشی A33 مدل 5G را در چهار تنوع رنگ‌بندی مختلف به بازار عرضه کند. رنگ های A33 مدل 5G می‌توانند به فروش این گوشی کمک کنند.

 

شما می‌توانید لیست قیمت گوشی سامسونگ را در سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

در روزهای ابتدایی ماه نوامبر هستیم؛ ماهی که اصولا شرکت کره‌ای جدیدترین مدل‌های سری گلکسی A را معرفی می‌کند. ازجمله محصولاتی نیز که انتظار می‌رود به زودی معرفی شوند گلکسی A13 است. با این حال، شرکت کره‌ای در حال آماده شدن برای رونمایی از محصولات دیگری نیز هست که می‌توان به گوشی A33 مدل 5G اشاره کرد.

در آخرین اخبار فناوری، اشاره شده که گوشی A33 مدل 5G در رنگ‌بندی‌های متنوعی روانه‌ی بازار خواهد شد که انتظار می‌رود شامل رنگ‌هایی مانند آبی روشن، مشکی، سفید و نارنجی شوند. در میان رنگ‌های ذکر شده باید گفت که عرضه‌ی محصولات سامسونگ در رنگ‌بندی نارنجی نیز جذابیت خاص خود را خواهد داشت.

علاوه بر اینکه از تنوع رنگ‌بندی گوشی هوشمند گلکسی A33 خبر داریم، اطلاعات منتشر شده اشاره دارند که این نسخه تنها در مدل 5G عرضه خواهد شد و خبری از مدلی با مودم 4G نخواهد بود. البته برای کسانی که اطلاعات کمی در زمینه‌ی گجت‌های هوشمند دارند باید گفت که گوشی A33 مدل 5G از ارتباطات 4G نیز پشتیبانی می‌کند و مشکلی در استفاده از آن نخواهید داشت.

در ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۲۱ بود که سامسونگ گوشی به نام گلکسی A32 مدل 5G را معرفی کرد وسپس در ماه فوریه نیز مدل 4G این تلفن هوشمند رونمایی شد. با این حساب می‌توان انتظار داشت که گوشی A33 مدل 5G در ماه ژانویه‌ی سال ۲۰۲۲ معرفی شود. با این حال مشخص نیست که آیا سامسونگ تغییری در برنامه‌های خود می‌دهد و مدل 4G این تلفن هوشمند نیز به بازار عرضه می‌شود یا خیر.

 

قیمت گوشی A32 5G با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

در هر صورت می‌توان انتظار داشت که شرکت کره‌ای تنوع جالبی در دسته‌ی گوشی‌های هوشمند میان‌رده ایجاد کرده و به کاربران اجازه دهد با توجه به بودجهی که در اختیار دارند، تلفن هوشمندی برخوردار از مودم 5G خریداری کنند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%86%da%af-%d9%87%d8%a7%db%8c-a33-%d9%85%d8%af%d9%84-5g/
ads
ads