داغ ترین ها :
شیائومی از لباسشویی و خشک کن Mijia رونمایی کرد

شیائومی از لباسشویی و خشک کن Mijia رونمایی کرد

شیائومی از جدیدترین دستگاه‌های خود، یعنی دو دستگاه لباسشویی و خشک کن Mijia با ظرفیت 10 کیلوگرم در چین رونمایی کرد. گجت‌های جدید با قیمت 712 دلار در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند. شیائومی اظهار داشته است که لباسشویی و خشک‌کن Mijia می‌تواند یک راه‌حل سریع برای نیازهای خانواده‌ها به حساب آید. همانطور که می‌دانید، شیائومی توانسته با طراحی و تولید محصولات و گجت‌های هوشمند مختلف در کنار اسمارتفون و در نظر گرفتن قیمت‌های قابل قبول، شرایط بازار را به سود خود تغییر دهد و هم اکنون قصد دارد حوزه نفوذ خود را در بازار گسترده‌تر از قبل کند.

 

برای خرید انواع لوازم خانگی از محصولات موجود در فروشگاه تکنولایف هم دیدن کنید.

 

لباسشویی و خشک کن Mijia شیائومی

لباسشویی و خشک‌کن Mijia با فناوری‌های ضدعفونی همراه بوده و می‌تواند هرگونه میکروب را از روی لباس افراد پاکسازی کند. این دستگاه مجهز به فناوری استریلیزاسیون بوده و همین مسئله می‌تواند به کاربران نویددهنده استفاده از یک لباسشویی باکیفیت باشد. لامپ UVC داخلی در مجموعه خشک‌کن هم لایه دیگری از استریل را فراهم می‌کند تا بدین ترتیب، کنه‌ها و کثیفی‌های باقی‌مانده از بین بروند.

لباسشویی و خشک کن Mijia

کاربران و علاقه‌مندان به محصول جدید شیائومی با حداکثر 22 گزینه شست‌و‌شو و مراقبت در لباسشویی و خشک کن Mijia مواجه خواهند شد که شامل طیف گسترده‌ای از لباس‌ها همانند پارچه‌های ظریف، لباس‌های سفید و سایر موارد مشابه می‌شود. همچنین این محصول دارای موتور محرک مستقیم بوده که می‌توان آن را به یک روش دقیق کنترل کرد تا بتوانید به شست‌و‌شوی مطلوب پارچه دست پیدا کنید. بد نیست بدانید که 24 حالت خشک کردن در خشک‌کن وجود دارد که می‌تواند به خشک کردن بهینه لباس‌ها و پارچه‌ها کمک کند. مکانیسم خشک کردن به گونه‌ای است که با توجه به ماهیت پارچه، خشک کردن هوشمند را انجام می‌دهد.

لباسشویی و خشک کن Mijia

کارهای شست‌و‌شو و خشک کردن را می‌توان با استفاده از برنامه Mijia و از راه دور کنترل کرد. این دستگاه می‌تواند در هر زمان روی کار شست و شو مسلط باشد. با این که ممکن است این محصول جدید شیائومی وارد بازارهای جهانی شود، اما هنوز نمی‌توان برای دستیابی به این هدف زمان خاصی را ارائه کرد.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c-%d9%88-%d8%ae%d8%b4%da%a9-%da%a9%d9%86-mijia/
ads
ads