داغ ترین ها :
رونمایی موتورولا از شارژ بی‌سیم از راه دور

رونمایی موتورولا از شارژ بی‌سیم از راه دور

به نظر می‌رسد که ایده شارژر بی‌سیم، روند جدیدی برای تلفن‌های هوشمند 2021 باشد. موتورولا هم نسخه شارژر بی‌سیم از راه دور خود را، درست بعد از معرفی Mi Air Charge شیائومی ارائه داد.
فناوری جدید موتورولا (شرکت تابعه لِنُوو) توسط مدیر کل شرکت چینی لنُوو، چن ژین، در Weibo (h/t XDA Developers) ارائه شد. البته جزئیات زیادی ارائه نشد و فقط در یک ویدئوی کوتاه، این فناوری در عمل به نمایش گذاشته شد. این فناوری قادر است از فاصله یک متری، و به شرط نبودن مانع بین شارژر و گوشی، آن را شارژ کند.

شارژ بی سیم موتورولا

در ویدیوی رسمی، دو گوشی Motorola Edge به ترتیب در موقعیت‌های 80 و 100 سانتی‌متر دورتر از شارژر قرار گرفته‌اند. شارژر بلافاصله شروع به پر کردن باتری‌ها می‌کند. البته وقتی شخصی دستش را روی شارژر بگذارد، شارژ متوقف می‌شود.
ظاهرا نام این شارژر Motorola One Hyper است. با این‌که این فناوری بر اساس استاندارد Qi طراحی شده، اما موتورولا ادعا کرده که این فناوری بهتر است. همچنین گفته شده که این دستگاه قادر به شارژ هم‌زمان هفت گوشی است. اما موتورولا هیچ اشاره‌ای به میزان شارژ گوشی‌ها و این‌که آیا همه آنها با سرعت یکسانی شارژ می‌شوند یا ظرفیت شارژ در بین آنها تقسیم می‌شود، نکرده است.
موتورولا همچنین اظهار داشت که در حقیقت، این «روش صحیح شارژ بی‌سیم» است. گرچه ممکن است این حرف کنایه‌ای به شیائومی باشد، به احتمال زیاد این شرکت می‌خواهد از نیاز به اتصال مداوم گوشی به شارژر (به هر صورتی) فراتر برود. البته هنوز موتورولا در زمینه رفع مشکل موانع موجود در راه شارژ هیچ راه‌حلی ارائه نکرده است.
با این‌که شایعاتی از ارائه این فناوری در کنار گوشی‌های سری Motorola Edge در آینده وجود دارد، اما هنوز خبر مطمئنی در خصوص این موضوع وجود ندارد.
امیدواریم در آینده خبرهای بیشتری در این زمینه دریافت کنیم. اما به نظر شما این فناوری جدید تا کجا پیش خواهد رفت؟

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%88%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%88%d9%84%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%d8%a8%db%8c%e2%80%8c%d8%b3%db%8c%d9%85-%d8%a7%d8%b2-%d8%b1%d8%a7/
ads
ads