داغ ترین ها :
نوکیا برای رویداد جدید خود، تعدادی از طرفداران را به قید قرعه به دبی خواهد برد

نوکیا برای رویداد جدید خود، تعدادی از طرفداران را به قید قرعه به دبی خواهد برد

در یازدهمین ماه سال میلادی به سر میبریم که اکثر شرکت ها، پرونده گوشی های امسال خود را بستند. با این حال نوکیا هنوز در حال آماده سازی خود برای یک رویداد جدید است تا در آن گوشی های جدید خود را به نمایش بگذارد. این رویداد روز 5 دسامبر برگزار خواهد شد که نوکیا احتمالا از سه گوشی جدید نوکیا در این رویداد رونمایی خواهد کرد.

نوکیا 9، مهمترین گوشی نوکیا در سال 2018 است که احتمالاً در این رویداد تمام توجه ها به آن خواهد بود. غیر از این گوشی، احتمالا دو گوشی دیگر نیز به نمایش گذاشته میشود. از این جهت پیش بینی معرفی 3 گوشی را داریم که در آخرین تیزر این شرکت برای رویداد مذکور، عکس سه گوشی نمایش داده شده بود.

این رویداد قرار است در شهر دبی برگزار گردد که حالا کمپانی HMD طرفداران خود را برای حضور در این رویداد دعوت میکند. مدیر اجرایی نوکیا در انجمن مربوط به این گوشی های نوکیا پستی را قرار داده و از طرفداران خواسته تا در زیر این پست کامنت بگذارند. در نهایت به قید قرعه تعدادی از طرفداران خود را به صورت یک تور 48 ساعته به شهر دبی خواهد برد تا در این رویداد بزرگ شرکت کنند.

اگر شما هم مایل هستید تا شانس خود را برای برنده شدن در این طرح و شرکت در مراسم معرفی گوشی های جدید نوکیا امتحان کنید، از این صفحه وارد انجمن نوکیا شده و با یک کامنت این ماجراجویی را آغاز کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. Jasumdbaloch

    سلام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%af-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7/
ads
ads