داغ ترین ها :
فروش نیم میلیونی سری ردمی نوت 11 شیائومی تنها 1 ساعت پس از عرضه

فروش نیم میلیونی سری ردمی نوت 11 شیائومی تنها 1 ساعت پس از عرضه

گزارش‌های منتشر شده از چین نشان می‌دهد که مدل‌های مختلف سری ردمی نوت 11 شیائومی در فروش ویژه با استقبال گسترده‌ای همراه بوده‌اند. شیائومی چندی پیش سه گوشی هوشمند از سری ردمی نوت 11 معرفی کرد؛ محصولاتی که توانستند نظر بسیاری از کاربران در سراسر دنیا را به خود جلب کنند. طبیعتا دور از انتظار نبود که سری ردمی نوت 11 بتواند فروش بسیار خوبی نیز تجربه کند.

 

فروشگاه تکنولایف بهترین قیمت گوشی های شیائومی را به شما پیشنهاد می‌کند.

 

اخبار منتشر شده از چین نیز صحت این گفته را ثابت می‌کنند؛ زیرا مدل‌های مختلف ردمی نوت 11 تنها در مدت یک ساعت پس از عرضه، فروش مجموعی بالغ بر ۵۰۰ هزار دستگاه را تجربه کرده‌اند. در فروش ویژه، کاربران می‌توانستند ردمی نوت 11 را خریداری کرده یا ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس را پیش‌خرید کنند.

ردمی نوت 11 شیائومی

Redmi Note 11 که از قیمت پایه‌ی ۱۸۵ دلاری شروع می‌شود دارای تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۱۰، شارژر ۳۳ واتی، صفحه‌نمایش ۶.۶ اینچی با پنل LCD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی است. مدل پرو تشابه بسیاری به نسخه‌ی استاندارد دارد،‌ البته با این تفاوت که از تراشه‌ی دایمنسیتی ۹۲۰ ، ماژول دوربین چهارگانه و فناوری شارژ ۶۷ وات بهره می‌برد. برای ردمی نوت 11 پرو پلاس نیز مشخصاتی مشابه با نسخه‌ی پرو در نظر گرفته شده، البته با این تفاوت که از فناوری شارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برد.

شیائومی هنوز مشخص نکرده است که فروش ویژه‌ی بعدی در چه تاریخی شکل می‌گیرد. با این حال،‌ بسیاری از طرفداران مدل‌های جدید سری ردمی نوت 11 اعلام کرده‌اند که امکان خرید مدل دلخواهشان را نداشته‌اند و منتظر فروش ویژه‌ی بعدی هستند.

امیدهای شیائومی برای رکورد زنی فروش ردمی نوت 11

خانواده‌ی ردمی نوت 11 شیائومی در حالی روانه‌ی بازار شده است که شیائومی از فروش میلیونی مدل‌های مختلف محصولات سری ردمی نوت خبر داد. درواقع گزارش‌هایی وجود دارد که میزان فروش مدل‌های مختلف سری ردمی نوت از مرز ۲۴۰ میلیون دستگاه گذشته است. برند چینی امید دارد که مدل‌های جدید سری ردمی نوت 11 شیائومی بتوانند موفقیت مدل‌های گذشته را تکرار کنند؛ موفقیتی که با توجه به استقبال کاربران از گوشی‌های هوشمند جدید برند ردمی، دور از انتظار نیست.

 

آخرین اخبار از محصولات شیائومی:

عکس گوشی شیائومی 12 در فضای مجازی پخش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. ابولفضل

    خیلی خوبه

  2. پارسا

    تورخدا موجودش کنید چرا نمیارید شما که همه گوشی ها رو میارید اینم موجود کنید کی میخوان وارد کنید موقه قدیمی شد

    1. مجید نوردوست

      پاسخ به پارسا

      سعی می‌کنیم موجود کنیم
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%da%a9%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b1%d8%af%d9%85%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%aa-11-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/
ads
ads