داغ ترین ها :
آموزش روش های ریست کردن انواع هندزفری بلوتوث

آموزش روش های ریست کردن انواع هندزفری بلوتوث

یکی از مهم‌ترین نیازهای کاربران گوشی‌های هوشمند را می‌توان هندزفری دانست. همانطور که می‌دانید، هندزفری‌ها در انواع گوناگون تولید شده‌اند و در دو مدل سیمی و بیسیم در دسترس قرار دارند. علاقه کاربران به استفاده از هندزفری بیسیم یا وایرلس با گذشت زمان بیشتر از گذشته شده و در حال حاضر شاهد فعالیت برندهای مختلف همانند شیائومی، سامسونگ و سایر کمپانی‌ها در این زمینه هستیم. گاهی وقت‌ها هندزفری‌های بی سیم دچار مشکل می‌شوند و می‌توان خطای احتمالی را با ریست فکتوری رفع کرد، اما آیا با ریست کردن هندزفری بلوتوث آشنا هستید؟ در این مقاله قصد داریم روش های ریست کردن هندزفری بلوتوث را آموزش دهیم؛ با ما در تکنولایف همراه باشید.

چگونه هدفون بی سیم شیائومی را به گوشی متصل کنیم؟

این محصولات در حالت کلی با بلوتوث به گوشی هوشمند متصل می‌شوند. پس در اولین اقدام باید بلوتوث گوشی خود را روشن کنید. در ابتدا اتصال هدفون بی سیم شیائومی در مرتبه اول و در ادامه روش اتصال در دفعات بعدی را به شما آموزش می‌دهیم.

اگر اولین بار است که می‌خواهید هدفون شیائومی خود را به گوشی متصل کنید باید هدفون‌ها را در حالت آماده به کار قرار دهید و سپس اسم هدفون را در بخش بلوتوث گوشی خود پیدا کرده و در نهایت دو دستگاه را با هم Pair کنید.

حالت آماده به کار برخی از هدفون‌ها با باز کردن در کیس اتفاق می‌افتد و برای برخی دیگر باید حتما گوش‌ها را از داخل کیس خارج کنید تا فرایند متصل شدن به گوشی آغاز شود.

در حالت دیگر اگر یک بار هدفون بی سیم شیائومی را به گوشی خود متصل کرده‌اید در دفعات بعدی بدون هیچ مشکلی و تنها با قراردادن هدفون در حالت آماده به کار می‌توانید این دو دستگاه را به یکدیگر متصل کنید.

در واقع شما هر بار که می‌خواهید هدفون را به گوشی متصل کنید کافیست ابتدا بلوتوث گوشی را روشن کنید و سپس هدفون‌ را در حالت شروع به کار قرار دهید تا به صورت خودکار این دو محصول به یکدیگر متصل شوند.

مشاهده شارژ باقی مانده گوش‌ها

همان طور که عنوان کردیم در صورت داشتن گوشی شیائومی و هدفون بی سیم شیائومی که جدید باشد می‌تواند در هنگام اتصال هدفون شارژ هر یک از گوش‌ها و همچنین شارژ باقی مانده کیس را مشاهده کنید.

در غیر این صورت اما باید چه کار انجام دهیم؟ یعنی اگر از گوشی سامسونگ استفاده می‌کنیم باید به چه شکلی از شارژ باقی مانده گوش‌های هدفون بی سیم شیائومی آگاه شویم؟

برای این کار کافیست در بخش کنترل سنتر گوشی خود به روی نوشته زیر بلوتوث کلیک کنید تا درصد شارژ باقی مانده هدفون به شما نمایش داده شود و یا همچنین می‌توانید از طریق تنظیمات به بخش بلوتوث بروید و در آن قسمت شارژ باقی مانده را مشاهده کنید.

خرید مک بوک

ریست کردن هندزفری بلوتوث

با این که روش راه‌اندازی مجدد هندزفری‌های بیسیم با یکدیگر تفاوت زیادی ندارند، اما سعی کرده‌ایم تا ریست فکتوری هندزفری های بیسیم برندهای مختلف را به صورت جداگانه آموزش دهیم.

نحوه ریست هندزفری بلوتوث شیائومی Redmi Airdots

ریست کردن Xiaomi Redmi Airdots

در صورتی که هنگام استفاده از هندزفری شیائومی ردمی AirDots موفق به برقراری اتصال آن با گوشی موبایل نشدید، بهتر است ریست فکتوری را مدنظر قرار دهید. برای راه‌اندازی مجدد ردمی AirDots باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کلید عملکرد هندزفری بلوتوث شیائومی AirDots را معادل 15 ثانیه فشار دهید تا نور قرمز و سفید روی آن به صورت متناوب سه بار چشمک بزند و برای بار دوم خاموش شود تا ریست فکتوری به نتیجه برسد.
  • هنگامی که وارد لیست دستگاه‌های بلوتوث شوید، بهتر است ارتباط با شیائومی ردمی AirDots را لغو کنید و در ادامه مجدد آن را به منظور برقراری اتصال، انتخاب کنید.
  • هنگامی که هندزفری بلوتوث را مجددا تنظیم کردید، اطلاعات پاک شده و لازم است مجددا برقراری اتصال را مورد بررسی قرار دهید.

با انجام این سه مرحله موفق شده‌اید شیائومی ردمی AirDots را مجددا راه‌اندازی کنید. پس از برقراری اتصال، دیگر نیاز به ریست فکتوری نخواهد بود و مشکلات احتمالی با این روش رفع خواهند شد.

 

دو هندزفری اقتصادی و محبوب Haylou را مقایسه کردیم:
مقایسه هایلو t15 و t19

 

ریست کردن ایرپاد شیائومی Xiaomi Air 2

ریست کردن Xiaomi Air 2

یکی دیگر از هندزفری‌های بلوتوثی شیائومی را می‌توان مدل Air 2 دانست که توانایی بسیار خوبی از خود نشان داده است. شما می‌توانید با استفاده از این هندزفری بیسیم، کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید، اما در صورت بروز مشکل در زمینه‌های گوناگون نیازمند ریست فکتوری خواهد بود. شما می‌توانید راه‌اندازی مجدد دستگاه را با دنبال کردن مراحل زیر انجام دهید:

  • هنگامی که شارژ هندزفری بلوتوثی شیائومی Air 2 کم باشد، چراغ ال ای دی روی هدست به رنگ قرمز تغییر پیدا می‌کند و در نهایت اقدام به پخش یک هشدار صوتی خواهد کرد. هم اکنون باید هندزفری‌ها را درون محفظه شارژ قرار دهید.
  • در حالت شارژ، کلید چند منظوره را به مدت زمان طولانی فشار دهید تا چراغ قرمز هدست به صورت متناوب تغییر رنگ دهد؛ در حال حاضر امکان ریست فکتوری فراهم شده است.
  • هنگامی که نیازمند استفاده مجدد از محصول شدید، باید اتصال را مجددا برقرار کنید.
  • هنگامی که ال ای دی در محفظه شارژ به رنگ سفید تبدیل شود، بدین معنا خواهد بود که هدفون‌ها در حال برقراری اتصال قرار دارند.

توجه داشته باشید که گاهی وقت‌ها ممکن است صدا را از یک گوشی بشنوید و احساس کنید که هندزفری دوم خراب شده است؛ در این حالت باید ریست فکتوری شیائومی Air 2 را انجام دهید تا مشکل رفع شود.

 

برای زمان ورزش کردن کدام هدفون های بی سیم مناسب تر است؟
هندزفری مناسب ورزش و دویدن

 

ریست هندزفری هایلو Hylou W1

ریست کردن Hylou W1

یکی دیگر از باکیفیت‌ترین هندزفری‌های بلوتوثی موجود در بازار را می‌توان هایلو W1 دانست که در کنار طراحی ارگونومیک، کیفیت صدای بسیار خوبی هم دارد. اگر در زمینه عملکرد این محصول دچار مشکل شدید یا خطاهای احتمالی را مشاهده کردید، کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • هندزفری‌ هایلو را درون محفظه شارژ قرار دهید و درب آن را باز نگه دارید.
  • کلید چند منظوره هر دو هدفون را به مدت 10 ثانیه فشار داده و در همان حالت حفظ کنید.
  • با انجام مراحل ذکرشده می‌توان گفت ریست فکتوری هندزفری بلوتوث هایلو W1 به پایان رسیده است.

در صورتی که با برخی از مشکلات احتمالی پیرامون قطع شدن صدای هندزفری یا موارد مشابه مواجه شدید، کافی است ریست فکتوری را در دستور کار خود قرار دهید. با انجام این کار می‌توانید خطاهای به وجود آمده را به سادگی رفع کنید.

ریست هندزفری هایلو Hylou GT5

ریست کردن هندزفری بلوتوث Hylou GT5

برند هایلو موفق شده است محصولات باکیفیت زیادی را عرضه کند که یکی از آن‌ها را می‌توان هندزفری بلوتوثی GT5 دانست. با این که عملکرد این محصول فوق‌العاده بوده و می‌توانید کیفیت صدای بسیار خوبی را با استفاده از آن دریافت کنید، اما ممکن است گاهی وقت‌ها با مشکلاتی هم مواجه شوید. در صورتی که خطای اتصال یا موارد مشابه را از سوی هندزفری بلوتوثی هایلو GT6 مشاهده کردید، کافی است مراحل زیر را به منظور ریست فکتوری آن انجام دهید:

  • گوشی‌های هندزفری را درون محفظه شارژ قرار دهید.
  • در ادامه شما باید بخش لمسی هر دو گوشی را به صورت همزمان و برای مدت زمان 10 ثانیه فشار داده و در همان حالت نگه دارید. پس از آن، هندزفری‌ها به سرعت و برای سه بار به رنگ‌های قرمز، سفید، قرمز تبدیل می‌شوند تا کلیدها را آزاد کنید.
  • هم اکنون باید اتصال بلوتوث را در دستگاه غیرفعال کنید، سپس بلوتوث را روشن کرده و به منظور برقراری مجدد اتصال، Hylou GT5 را جستجو کنید.

توجه داشته باشید که قبل از برقراری مجدد اتصال باید نسبت به شارژ بودن هدفون‌ها و محفظه شارژ، اطمینان حاصل کنید. با انجام مراحل ذکرشده شما موفق شده‌اید ریست فکتوری هندزفری بلوتوث هایلو GT5 را انجام دهید.

 

هندزفری باکیفیت صدای عالی برای گوش دادن به موزیک:
بهترین هندزفری برای موسیقی

 

ریست هندزفری هایلو Hylou GT6

ریست کردن هندزفری بلوتوث Hylou GT6

در قسمت قبل به روش ریست فکتوری هندزفری بلوتوث هایلو GT5 اشاره کردیم، اما هم اکنون قصد داریم آموزش مدل جدیدتر از آن، یعنی GT6 را هم آموزش دهیم. شما برای بازنشانی تنظیمات کارخانه هایلو GT6 باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • قبل از ریست فکتوری هدفون Hylou GT6 باید آن را خاموش کنید. گوشی‌های سمت چپ و راست را بیرون آورده و کلیدهای لمسی آن‌ها را برای 4 ثانیه فشار دهید؛ پس از آن که چشمک زدن و نمایش رنگ سفید آن‌ها را مشاهده کردید، کلیدهای لمسی را آزاد کنید.
  • در ادامه کار باید کلیدهای لمسی راست و چپ گوشی Hylou GT6 را به مدت زمان 10 ثانیه فشار دهید تا نشانگر به صورت مداوم به رنگ سفید تبدیل شود. هنگامی که چراغ‌ها خاموش شدند، کلیدها را رها کنید.
  • هندزفری بلوتوث Hylou GT6 را مجددا درون محفظه شارژ قرار داده و مجددا از آن خارج کنید.
  • در ادامه کار باید سابقه همگام‌سازی را پاکسازی کرده و مراحل اتصال را مجددا دنبال کنید تا ارتباط برقرار شود.

هم اکنون شما موفق شده‌اید ریست فکتوری هندزفری بلوتوث هایلو GT6 را انجام دهید. اگر هنگام انجام مراحل با مشکل مواجه شدید، بهتر است مراحل را مجددا دنبال کرده تا بتوانید از انجام صحیح ریست فکتوری هندزفری بیسیم اطمینان حاصل کنید.

 

ریست کردن هایلو T15

یکی دیگر از هدفون‌های بی سیم هایلو مدل T15 است. این هدفون نیز ممکن است به خوبی به گوشی هوشمند شما متصل نشود یا این که مثلا به درستی شارژ نشود و حتی یکی از دو گوش آن با دیگری سینک نباشد و یا هر مشکل دیگری. برای حل این مشکل بهترین راه حل ریست کردن هایلو T15 است. برای این کار باید مراحل گفته شده در ادامه را پشت سر بگذارید و پس از آن به احتمال زیاد مشکل هدفون شما حل خواهد شد.

  • دو بادز را از جعبه خارج کنید
  • قبل از ریست کردن بادز‌ها آن‌ها را خاموش کنید (برای این کار 5 ثانیه دست خود را به روی بخش لمسی بادزها قرار دهید)
  • حال برای 15 ثانیه دست خود را به روی هر دو بادز نگه دارید تا چراغ LED ابتدا قرمز و سپس سفید شود و سه بار چشمک بزند
  • در این مرحله مجدد هر دو بادز را درون کیس قرار دهید
  • حال تاریخچه اتصال بادزها به گوشی را حذف کرده و اتصال را مجدد برقرار کنید.
  • تمام! هدفون شما ریست شده و به احتمال زیاد مشکل حل شده است
لپ تاپ گیمینگ بنر

نحوه اتصال هایلو T15 به گوشی

اگر اولین بار است این هدفون را خریداری می‌کنید و می‌خواهید آن را به گوشی هوشمند خود متصل کنید و یا این که این هدفون را ریست کرده‌اید و قصد دارید مجدد از ابتدا اتصال را با گوشی برقرار کنید باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

  • بادزها را از جعبه خارج کنید
  • بعد از 2 یا 3 ثانیه دو بادز با یکدیگر همگام می‌شوند
  • زمانی که چراغ LED موجود به روی بادزها به رنگ سفید درآمد و به آرامی شروع به چشمک زدن کرد هدفون آماده اتصال به گوشی است
  • بلوتوث گوشی را روشن کرده و به روی Haylou-T15 کلیک کنید
  • اگر مراحل را به درستی پشت سر گذاشته باشید هدفون به گوشی متصل می‌شود
  • اگر اتصال موفق آمیز نبود بادزها را درون جعبه قرار داده و مراحل را مجدد پشت سر بگذارید

ریست کردن هایلو T19

هایلو T19 نیز مانند دیگر هدفون‌های این لیست ممکن است در هر زمینه‌ای دچار مشکل شود و نیاز به ریست کردن هایلو T19 باشد. برای این کار مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

  • بادزها را خاموش کرده و درون کیس قرار دهید
  • درب کیس را باز کرده و دکمه آن را سه بار پشت سر هم فشار دهید
  • پس از این بادزها با هم سینک شده و گوش راست نقش مادر را بازی می‌کند و گوش چپ به آن متصل می‌شود
  • زمانی که بادزها به آرامی به رنگ سفید چشمک زدند آماده متصل شدن به گوشی هستند

نحوه اتصال هایلو T19 به گوشی

اگر اولین بار است این هدفون را خریداری می‌کنید و می‌خواهید آن را به گوشی هوشمند خود متصل کنید و یا این که این هدفون را ریست کرده‌اید و قصد دارید مجدد از ابتدا اتصال را با گوشی برقرار کنید باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

  • بادزها را از جعبه خارج کنید
  • بعد از 2 یا 3 ثانیه دو بادز با یکدیگر همگام می‌شوند
  • زمانی که چراغ LED موجود به روی بادزها به رنگ سفید درآمد و به آرامی شروع به چشمک زدن کرد هدفون آماده اتصال به گوشی است
  • بلوتوث گوشی را روشن کرده و به روی Haylou-T19 کلیک کنید
  • اگر مراحل را به درستی پشت سر گذاشته باشید هدفون به گوشی متصل می‌شود
  • اگر اتصال موفق آمیز نبود بادزها را درون جعبه قرار داده و مراحل را مجدد پشت سر بگذارید

 

جدیدترین مدل های هدفون و هدست گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید

 

ریست گلکسی بادز پلاس

از معرفی گلکسی بادز پلاس مدتی می‌گذرد ولی این هدفون با توجه به قابلیت‌های خوب و صدای باکیفیتی که دارید همچنان پرطرفدار است. یکی از نقاط قوت اصلی این هدفون شارژ دهی بسیار خوب باتری آن است. در ادامه این بخش به شما ریست گلکسی بادز پلاس را آموزش می‌دهیم تا در صورت بروز مشکل بتوانید این هدفون کهکشانی را ریست کنید.

اگر از برنامه Galaxy Wearable استفاده می‌کنید:

  • برنامه Galaxy Wearable را باز کرده و به روی About Earbuds کلیک کنید
  • حال گزینه Reset را انتخاب کنید
  • حال مجدد Reset را انتخاب کنید تا فرآیند تکمیل شود

اگر از برنامه Galaxy Wearable استفاده نمی‌کنید:

  • بادزها را از جعبه خارج کنید
  • بخش لمسی هر دو بادز را همزمان انتخاب کرده و حداقل به مدت 10 ثانیه نگه دارید
  • بادزها را درون جعبه قرار داده و برای 30 ثانیه رها کنید
  • حال مجدد بادزها را به گوشی متصل کنید

ریست کردن هندزفری اپل Apple Airpods Pro 2021

ریست کردن Apple Airpods Pro 2021

یکی از بهترین هندزفری‌های بیسیم تولیدشده از سوی شرکت اپل را می‌توان ایرپاد پرو مدل 2021 دانست. کیفیت صدای این محصول فوق‌العاده است، اما در صورتی که هنگام استفاده از آن با مشکل مواجه شوید، کافی است آن را ریست فکتوری کنید. برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • گوشی‌های ایرپاد را درون محفظه شارژ قرار داده و درب آن را ببندید.
  • مدت زمان 30 ثانیه منتظر بمانید.
  • درب محفظه شارژ ایرپاد را باز کنید.
  • در آیپد، آیفون یا آیپاد تاچ خود وارد تنظیمات و در ادامه بلوتوث شوید. در ادامه باید روی گزینه جزئیات بیشتر (More Info) که در کنار Airpods است، ضربه بزنید.
  • هم اکنون باید روی گزینه فراموش کردن دستگاه (Forget this Device) ضربه زده و مجددا به منظور تایید دوباره آن را انتخاب کنید.
  • هنگامی که درب محفظه شارژ در حالت باز قرار دارد، کلید تنظیم موجود در بخش عقب را فشار داده و حدود 15 ثانیه نگه دارید تا زمانی که چراغ نشانگر چشمک بزند.
  • هم اکنون باید اتصال ایرپاد به گوشی هوشمندتان را انجام دهید. مراحل انجام کار روی نمایشگر دستگاه نمایش داده می‌شود.

شما با انجام این کار موفق شده‌اید ریست فکتوری ایرپاد پرو مدل 2021 را به سادگی انجام دهید.

ریست گلکسی بادز Galaxy Buds 2

ریست کردن Galaxy Buds 2

در صورتی که دارای هندزفری سامسونگ نظیر گلکسی بادز 2 یا سایر مدل‌های مشابه هستید، نباید نگران ریست فکتوری باشید. شما می‌توانید به سادگی و با دنبال کردن مراحل ذکرشده، راه‌اندازی مجدد گلکسی بادز را انجام دهید:

  • هر دو گوشی را از محفظه شارژ خارج کنید.
  • بخش لمسی آن‌ها را به صورت همزمان و به مدت 10 ثانیه فشار دهید تا دستورالعمل نهایی شود.
  • هم اکنون باید آن‌ها را مجددا درون محفظه شارژ قرار دهید تا بدین ترتیب، امکان متصل کردن آن‌ها به گوشی‌های موبایل فراهم شود.

در حال حاضر شما توانسته‌اید راه‌اندازی مجدد هندزفری گلکسی بادز 2 و سایر مدل‌های آن را انجام دهید.

 

قیمت هندزفری گلکسی بادز 2

ريست كردن هندزفري بلوتوث جبرا مینی

در ادامه این بخش به شما نحوه ريست كردن هندزفري بلوتوث جبرا مینی را آموزش می‌دهیم. پس اگر از این هندزفری استفاده می‌کنید و می‌خواهید به هر دلیلی آن را ریست کنید مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

  • هدفون را روشن کنید. برای این کار دکمه روشن/خاموش را در حالت روشن قرار دهید
  • به طور همزمان دکمه ولوم بالا و دکمه قبلول/رد تماس را برای 6 ثانیه نگه دارید
  • حال هدفون ریست شده و مجدد می‌توانید آن را به گوشی متصل کنید

 

انواع هندزفری گیمینگ را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

ريست كردن هندزفري بلوتوث لول یو

هدفون‌های گردنی دسته‌ای محبوب از هدفون‌های بی سیم هستند که برای ورزش کردن گزینه مناسبی به حساب می‌آیند و به دلیل قرار گیری دور گردن به صورت مطمئن‌تری در گوش قرار می‌گیرند و امکان گم شدن آن‌ها هم کاهش پیدا می‌کند. در ادامه این بخش به شما ريست كردن هندزفري بلوتوث لول یو سامسونگ را آموزش می‌دهیم.

  • مطمئن شوید که هدفون خاموش باشد
  • دکمه ولوم و پاور را همزمان فشار داده و مدتی نگه دارید
  • دکمه‌ها را رها کنید
  • حال هدفون را روشن کرده و مجدد به گوشی خود متصل کنید

ريست كردن هندزفري بلوتوث i11

برای ريست كردن هندزفري بلوتوث i11 باید مراحل گفته شده در ادامه را پشت سر بگذارید.

  • اگر قبلا این هدفون را به گوشی متصل کرده‌اید به بخش بلوتوث گوشی بروید و تاریخچه اتصال را حذف کنید
  • دو طرف بادزها را فشار داده و نگه دارید تا بادزها خاموش شوند
  • بگذارید هدفون برای مدتی خاموش باشد
  • حال مجدد دو طرف بادزها را فشار داده و مدتی نگه دارید تا هدفون روشن شود
  • حال بلوتوث گوشی را روشن کرده و به هدفون متصل کنید

ريست كردن هندزفري بلوتوث ریمکس

برای ريست كردن هندزفري بلوتوث ریمکس مراحل زیر را پشت سر بگذارید.

  • بادزها را از جعبه خارج کنید
  • دکمه یا قسمتی لمسی دو گوشی را همزمان برای مدتی نگه دارید تا چراغ شروع به چشمک زدن کند و سپس ثابت شود (حدود 20 تا 30 ثانیه)
  • حال بادزها را درون جعبه قرار دهید
  • بادزها را از جعبه خارج کرده و به گوشی متصل کنید
خرید لوازم گیمینگ و کنسول

جمع‌بندی

بدون تردید استفاده از هندزفری‌های بلوتوثی می‌تواند مزایای زیادی برای افراد و کاربران گوناگون داشته باشد، اما یادگیری روش استفاده از آن‌ها هم اهمیت زیادی دارد. یکی از نکات مهمی که باید پیرامون نگه‌داری هندزفری‌های بلوتوث بدانید، ریست فکتوری بوده و در این مقاله سعی شد تا روش انجام این اقدام را در مدل‌های مختلف آموزش دهیم.

سوالات متداول

آیا ریست فکتوری هندزفری بلوتوث اجباری است؟ خیر؛ در صورتی که هنگام متصل کردن هندزفری بلوتوث به یک دستگاه جدید دچار مشکل شدید، می‌توانید از ریست فکتوری استفاده کنید.

آیا ریست فکتوری هندزفری بلوتوث می‌تواند مشکل قطع شدن صدا را حل کند؟ گاهی وقت‌ها مشکل قطع شدن صدای هندزفری بلوتوثی با ریست فکتوری به صورت کامل حل شده است و به همین علت توصیه می‌کنیم که از این روش برای حل مشکل به وجود آمده استفاده کنید.

هدفون بی سیم شیائومی با برندهای دیگر هم کار می‌کند؟ کلیات اتصال هدفون‌های بی سیم شیائومی به گوشی‌های برندهای مختلف هیچ تفاوتی ندارد و برای هر برندی تنها باید مراحل گفته شده در مطلب را به ترتیب دنبال کنید. تفاوت کلی تنها در برخی از قابلیت‌ها است که تنها در صورت یکسان بودن برند هدفون و گوشی قابل استفاده خواهد بود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

109 نظر

  1. محمد مهدی

    سلام ببخشید من هدفون Hylou GT5 دارم ولی فقط یکیش به گوشیم وصل میشه‌ اون یکی وصل نمیشه ولی به گوشی دیگه ای وصل میشه اینجوریه که هر کدومش به گوشی های دیگه ای وصل میشه ریست هم کردم درست نشد لطفا کمکم کنین

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به محمد مهدی

      سلام وقت بخیر دو بادز به هم وصل نیستن یه بار ریست کنید و درون کیس قرار بدید هر دو باذر رو همزمان از کیس خارج کنید موفق باشید
  2. Soruosh

    سلام من هنذفری Redmi Airdots دارم
    الان چند وقته هنذفری هارو که وصل میکنم هر دوتاش روشن میشه ولی فقط از یکیشون صدا میاد
    چند بار هم درست ریست کردم ولی هنوز اوکی نشده میشه بگید چیکار باید بکنم

    1. امیرعلی

      پاسخ به Soruosh

      سلام من هندزفری لنوو مدلhq۰۸ دارم دو تا گوشش باهم کار نمیکنه یه دونش کار می‌کنه نحوه ریستش هم بلد نیستم بین هندزفری هایی که گذاشته بودید هم نبود نحوه ریستش لطفاً کمک کنید ممنونم
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به امیرعلی

        سلام وقت بخیر عموم هدفون های بی سیم رو با نگه داشتن دکمه یا پد لمسی به مدت ۲۰ یا ۳۰ ثانیه میشه ریست کرد موفق باشید
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Soruosh

      سلام وقت بخیر احتمالا به درستی به هم متصل نیستن بعد از این که ریست کردید دو بادز رو همزمان از جعبه خارج کنید تا با هم سینک بشن موفق باشید
  3. آرشام

    سلام من هنذفری kolman پلاس مدل fluybuds دارم گوش سمت راستش صداش کم شده چی کار کنم

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به آرشام

      سلام وقت بخیر یک بار ریست کنید هدفون اگه مشکل نرم افزاری باشه حل میشه موفق باشید
  4. حسام

    یه سوال داشتم اگه کمکم کنید ممنون میشم من ایرپادم رو می زارم داخل کیس اما خاموش نمی شود میشه کمک کنید

    1. محمد

      پاسخ به حسام

      سلام من air2 pro شیائومی دارم میخواستم بدونم یکی از گوشی ها رو بزارم تو کیس باشه داره شارژ میکنه یا وقتی فول شد دیگه شارژ نمیکنه و مشکلی نداره
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به محمد

        سلام وقت بخیر مشکلی نیست درون کیس قرار بدید موفق باشید
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به حسام

      سلام وقت بخیر یعنی وقتی داخل جعبه قرار میدید باز هم متصل؟
      1. حسام

        پاسخ به احسان نیک پی

        بله باز هم متصل می شود
        1. احسان نیک پی

          پاسخ به حسام

          سلام وقت بخیر کیس شارژ داره؟ به شارژ متصل کنید اگه مشکل حل نشد یک بار ریست کنید موفق باشید
          1. حسام

            پاسخ به احسان نیک پی

            نه نه درست شد‌ ممنونم از شما آقای احسان نیک پی خیلی استرس داشتم⁦⁦:-)⁩
            1. احسان نیک پی

              پاسخ به حسام

              سلام وقت بخیر خداروشکر که مشکل حل شده پیروز باشید
  5. فرزاد

    سلام من هدفون هایلو t15 دارم یک هفته هم نیست خریدم امروز متوجه شدم تو گوشی سمت چپی صدا کمتر میاد، راه حلتون چیه؟ و چجوری؟

    1. nahid

      پاسخ به فرزاد

      سلام وقت بخیر، من ایرپاد redmi buds3 خریدم،بعد از یه هفته صدای یکی از گوش،‌ها کلا کم شد، ریست هم کردم اما همچنان صداش ضعیفه، بنظرتون مشکل سخت‌افزاری داره؟
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به nahid

        سلام وقت بخیر بله امکانش هست اگه بعد ریست هم درست نشده
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به فرزاد

      سلام وقت بخیر ریست کنید بادزها رو از جعبه خارج کنید و خاموش کنید حالا ۱۵ ثانیه نگه دارید تا چراغ سه بار چشمک بزنه درون جعبه قرار بدید و اتصال قبلی رو از گوشی حذف کنید مجدد اتصال رو انجام بدید موفق باشید
  6. صبوری

    سلام وقت بخیر ایاAirDots قابل تعمیر هست؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به صبوری

      سلام وقت بخیر دقیق اطلاع ندارم ولی فکر نمی‌کنم خیلی فایده داشته باشه پیروز باشید
  7. پارسا

    درباره هندزفری haylougt6 باید بگم که اشتب میکنین شما هندزفری هارو تو کیس شارژ ش میزاری ن بعد از اونجا به مدت ده ثانیه روی هر دو نگه میدارید تا ریست بشه

    1. نیما

      پاسخ به پارسا

      عاغا دمت گرم من خیلی درگیرش بودم و اشتباه ریست میکردم باید توی کیس ریست کرد
    1. ابوالفضل عباسی

      پاسخ به پارسا

      خدا خیرت بده
    1. Z,Qasemi

      پاسخ به پارسا

      خییلی خیلی ممنون من از روشی که گفتید استفاده کردم درست شد
  8. علیرضا

    سلام بنده inpods 12 گرفتم
    از روز اول دوتا گوشی با هم به موبایل متصل نشدند
    دوتا گوشی هم سالمه تک تک وصل میشن
    توی بلوتوث دوتا اسم میاد ازش کیسش هم دکمه داره ولی هر کاری کردم ریست نشد
    نمیدونم چیکار کنم لطفا اگه میشه جواب بدید ممنون

    1. امیرحسین کنزق

      پاسخ به علیرضا

      سلام. می‌تونید برای بررسی مشکل از خدمات گارانتی کالا استفاده کنید.
  9. محمد

    سلام خسته نباشید من w1 هام رو خیلی نیست خریدم کمتر دو ماه امروز که گذاشتمشون داخل گوشم یهو متوجه شدم گوشی راستی خاموش شدم و دیگه چراغش روشن نمیشد و فقط چپی کار می‌کرد و، وقتی راستی رو داخل کیس هم میذارم کار نمیکنه شما نظری ندارید برای این مشکل به نظرتون بدم تعمیرگاه موبایل اینا میتونن مشکل رو حل کنن

    1. علی77

      پاسخ به محمد

      برای منم همین مشکل پیش اومده... واقعا جنس آشغالیه و به هیچ وجه نباید میخریدمش
    1. امیرحسین کنزق

      پاسخ به محمد

      سلام وقت بخیر اگر مشکل با ریست حل نشد حتما از خدمات پشتیبانی گارانتی هدفون‌تون کمک بگیرید.
  10. مینا

    میشه در مورد ریست کردن هایلو t19 هم راهنمایی کنید؟

    1. امیرحسین کنزق

      پاسخ به مینا

      سلام مثل بقیه‌‍ی هایلوها که توی سایت هست
      1. ممد

        پاسخ به امیرحسین کنزق

        سلام من ایرپاد m28 tws دارم میخواستم بدونم چطور‌گیمنیگ مودشو فعال کنم؟
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%db%8c%d8%b3%d8%aa-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d9%87%d9%86%d8%af%d8%b2%d9%81%d8%b1%db%8c-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%ab/
ads
ads