داغ ترین ها :
گوشی ریلمی 9 پرو پلاس Free Fire Limited Edition معرفی شد

گوشی ریلمی 9 پرو پلاس Free Fire Limited Edition معرفی شد

همان طور که از قبل مشخص شده بود، شرکت موتورولا امروز گوشی ریملی ۹ پرو پلاس Free Fire Limited Edition را معرفی کرد. این کشور فعلا در کشور تایلند راهی بازار می‌شود. یکی از ویژگی‌های گوشی ریملی ۹ پرو پلاس Free Fire Limited Edition طراحی خاص آن است. روی جعبه و حتی روی گوشی پوسته خاص Free Fire را مشاهده خواهید کرد. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که Free  Fire یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل حال حاضر به حساب می‌آید و این گوشی ریلمی هم برای همین بازی طراحی شده است.

تصویر زیر آیتم‌های داخل جعبه گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس Free Fire Limited Edition را نشان می‌دهد.

گوشی ریلمی 9 پرو

به جز تغییرات ظاهری و آیتم‌های خاصی که داخل جعبه این گوشی دیده می‌شود، مدل Free Fire Limited Edition دقیقا همان گوشی ریملی ۹ پرو پلاس معمولی است و دقیقا همان مشخصات سخت افزاری را دارد. بر اساس اطلاعات منتشر شده گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس Free Fire Limited Edition با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۳۵۷ دلار راهی بازار می‌شود.

این گوشی از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی AMOLED با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل راهی بازار می‌شود که نرخ نوسازی آن ۹۰ هرتز است. این گوشی جدید به تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ مجهز شده و سه دوربین پشت خواهد داشت. دوربین اصلی حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد که از OIS استفاده می‌کند و در کنار آن هم دوربین ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی از حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. روی این گوشی جدی ریلمی باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دیده می‌شود که از شارژ سریع ۶۰ وات استفاده می‌کند. این گوشی با اندروید ۱۲ و رابط کاربری Realme UI 3 راهی بازار می‌شود.

 

آخرین اخبار از محصولات ریلمی:
مشخصات گوشی ریلمی GT Neo 3T فاش شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. مهدی

    قیمت

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-9-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-free-fire/
ads
ads