داغ ترین ها :
ریلمی GT 2 پرو از دوربین اولتراواید با میدان دید 150 درجه‌ای برخوردار می‌شود

ریلمی GT 2 پرو از دوربین اولتراواید با میدان دید 150 درجه‌ای برخوردار می‌شود

امروز شایعات به دوربین ریلمی GT 2 پرو اشاره کرده‌اند. شایعات موجود در فضای مجازی اشاره دارند که ریلمی GT 2 پرو از دوربین تله‌فوتو استفاده نخواهد کرد و دوربین اولتراواید با میدان دید ۱۵۰ درجه‌ای دارد.

 

برای خرید گوشی ریلمی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید ریلمی به نام GT 2 پرو در ۲۰ دسامبر (۲۹ دی) معرفی و سپس روانه‌ی بازار شود؛ محصولی که طبق گزارش‌های متعدد از دوربین تله‌فوتو استفاده خواهد کرد. با این حال، گزارش‌های جدید اشاره دارند که تغییرات گسترده‌ای در ماژول دوربین اصلی این محصول اتفاق می‌افتد، اما شامل برخورداری از دوربینی با لنز تله‌فوتو نخواهد شد.

در اخبار جدید آمده که ریلمی GT 2 پرو دارای دوربینی با لنز اولتراواید است که از میدان دید ۱۵۰ درجه‌ای استفاده خواهد کرد. با وجود اینکه متن خبر اشاره دارد که محصول جدید ریلمی فاقد دوربینی با لنز تله‌فوتو خواهد بود، اما می‌توان گفت که ریلمی GT 2 پرو اولین گوشی هوشمند با دوربین اولتراواید است که از میدان دید ۱۵۰ درجه‌ای استفاده می‌کند.

البته در گزارش به دوربین اصلی و مشخصات آن اشاره‌ای نمی‌شود. با این حال می‌دانیم که ریلمی برای محصول جدید خود دوربینی ۵۰ مگاپیکسلی در نظر گرفته که از OIS یا لرزشگیر تصویری اپتیکال برخوردار خواهد بود. با این حساب می‌دانیم که ماژول سه‌گانه‌ی موجود در پنل پشتی گوشی جدید ریلمی از دوربین اصلی با وضوح تصویر ۵۰ مگاپیکسل، دوربین اولتراواید و دوربین دیگری تشکیل می‌شود که البته ویژگی‌های دوربین سوم هنوز مشخص نیست.

از آنجایی که شرکت ریلمی، گوشی هوشمند مدنظر را اولین پرچم‌دار خود با مشخصات پریمیوم معرفی کرده است، انتظار می‌رود که ریلمی GT 2 پرو از جهات مختلف سرآمد باشد؛ به خصوص ماژول دوربین اصلی که در بازار امروزی تلفن‌های هوشمند از اهمیت فراوانی در میان کاربران برخوردار است.

از مشخصات دیگر محصول جدید ریلمی می‌توان به قدرت گرفتن از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ اشاره کرد. همچنین گفته شده که بدنه‌ی این گوشی هوشمند از جنسی خاص استفاده می‌کند که آسیب بسیار کمی به محیط زیست زده و درواقع از جنسی شبیه به کاغذ برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود گوشی هوشمند پرچم‌دار ریلمی طی روزهای آینده معرفی و سپس به بازار چین و سایر نقاط دنیا عرضه شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-gt-2-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%88%d9%84%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%88%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%db%8c%d8%af/
ads
ads