داغ ترین ها :
ریلمی GT 2 پرو همراه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شود

ریلمی GT 2 پرو همراه با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شود

درنهایت زمان آن رسید تا کوالکام جدیدترین تراشه‌ی بالارده‌ی خود را معرفی کند، تراشه‌ای به نام اسنپدراگون 8 نسل 1 که ویژگی‌های متنوعی را در اختیار شرکت‌های سازنده قرار می‌دهد. گویا یکی از محصولات مجهز به این تراشه نیز مشخص شده و به نظر می‌رسد، ریلمی GT 2 پرو از اولین محصولاتی باشد همراه با تراشه‌ی پرچم‌دار جدید کوالکام روانه‌ی بازار می‌شود.

 

برای مشاهده قیمت گوشی های ریلمی به سایت تکنولایف مراجعه کنید: گوشی Realme

 

در مورد ریلمی جی تی 2 پرو باید گفت که درواقع اولین گوشی هوشمند این برند چینی خواهد بود که می‌توان آن را پرچم‌داری تمام عیار نامید. باید گفت که برند چینی به چنین محصولی نیز نیاز داشت. در حال حاضر ریلمی بیشتر در بازار محصولات میان‌رده و پایین‌رده حضور دارد، اما در بازار بالارده خبری از ریلمی نبود که بتواند با گوشی‌های پرچم‌دار شرکت‌های دیگر رقابت نزدیکی داشته باشد.

گویا پرچم‌دار تمام عیار برند چینی از چند ماه پیش وارد مرحله‌ی طراحی شده و انتظار می‌رود به زودی مراحل تولید انبوه آن شروع شود. در مورد ریلمی GT 2 پرو می‌دانیم که علاوه بر تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 دارای امکاناتی مانند فناوری شارژ باسیم ۱۲۵ وات است و از ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم از نوع LPDDR5 و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 استفاده می‌کند.

در پنل جلو، صفحه‌نمایشی ۶.۵۱ اینچی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که از پنل ‌AMOLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کند. در بالای صفحه‌نمایش، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و در پنل پشتی نیز می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخورد کرد که از ویژگی OIS استفاده می‌کند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-gt-2-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%86%d9%be%d8%af%d8%b1%d8%a7%da%af%d9%88%d9%86-8-%d9%86%d8%b3%d9%84-1/
ads
ads