داغ ترین ها :
ریلمی Q3T با تراشه‌ی اسنپدراگون 778G و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

ریلمی Q3T با تراشه‌ی اسنپدراگون 778G و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

ماه گذشته اطلاعاتی از محصول جدید ریلمی در فضای مجازی منتشر شد؛ گوشی هوشمند میان‌رده‌ای که طراحی و مشخصاتی درخور توجه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حال، برند مطرح چینی جدیدترین تلفن هوشمند خود به نام ریلمی Q3T را معرفی کرده تا تنوع محصولات خود در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده را بیشتر کند.

 

برای خرید و مشاهده لیست قیمت گوشی ریلمی به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

ریلمی Q3T دارای صفحه‌نمایشی ۶.۶۷ اینچی با وضوح تصویر FHD+ است که مشخصاتی مانند نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نرخ روشنایی ۶۰۰ نیت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در بالای صفحه‌نمایش می‌توان حفره‌ای را مشاهده کرد که دوربین سلفی را در خود جای می‌دهد.

با وجود اینکه ریلمی اطلاعاتی را در مورد وضوح تصویر دوربین سلفی منتشر نکرده است؛ اما در گزارش‌های پیشین آماده که دوربین سلفی از وضوح تصویر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در پنل پشتی دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی قرار گرفته که دوربین‌های دیگری از نوع مونوکروم و ماکرو آن را همراهی می‌کنند. دوربین ماکرو اجازه می‌دهد از سوژه‌هایی با فاصله‌ی حداقل ۴ سانتی‌متر عکاسی کنید.

در دل ریلمی Q3T تراشه‌ی اسنپدراگون ‌778G قرار گرفته و برای نرم‌افزار نیز سیستم‌عامل اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری Realme UI 2.0 در نظر گرفته شده است. ریلمی برای گوشی هوشمند جدید خود تنها یک ظرفیت حافظه‌ی رم و ذخیره‌سازی در نظر گرفته که شامل ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی می‌شود.

گوشی ریلمی Q3T در هنگام بازی

ریلمی Q3T به ویژگی DRE مجهز شده که اجازه می‌دهد از ۱ گیگابایت حافظه‌ی مجازی نیز برخوردار شوید. در لبه‌ی دستگاه کاربر می‌تواند به حسگر اسکنر اثر انگشت دسترسی داشته باشد که روی دکمه‌ی پاور قرار گرفته است. محصول مدنظر از مودم 5G نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربر به نسل نوین ارتباطات نیز برخوردار باشد.

گوشی هوشمند جدید ریلمی دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. برای شارژ باتری از صفر تا پنجاه درصد تنها به ۲۵ دقیقه زمان نیاز خواهد بود. در داخل جعبه نیز شارژری ۳۰ واتی قرار می‌گیرد تا کاربر بتواند از آن برای شارژ مجدد ریلمی Q3T استفاده کند.

محصول جدید شیائومی در دو رنگ‌بندی و با برچسب قیمتی معادل ۳۳۰ دلار روانه‌ی بازار چین خواهد شد. البته هنوز مشخص نیست که آیا ریلمی Q3T راهی بازار جهانی خواهد شد یا خیر.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%db%8c%d9%84%d9%85%db%8c-q3t-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads