داغ ترین ها :
ساخت آیفون SE کنسل شد

ساخت آیفون SE کنسل شد

این احتمال وجود دارد که ساخت آیفون SE کنسل شده باشد و در سال ۲۰۲۴ شاهد معرفی آیفون SE جدید نباشیم.

مینگ-چی کو تحلیلگر محصولات اپل در مطلبی به این موضوع اشاره کرد که اپل تولید ساخت آیفون SE را کنسل کرده و حتی عرضه مدل‌های قبلی این گوشی هم متوقف شده است. او بیان کرده که عرضه آیفون SE جدید یا کنسل شده و یا با تاخیر همراه می‌شود.

به نظر می‌رسد که فروش آیفون SE نسل سوم پایین‌تر از پیش‌بینی‌های اپل بوده و به همین دلیل اپل تولید این گوشی هوشمند را متوقف کرده است. از طرف دیگر سایت بلومبرگ هم گزارش داده که در خواست برای خرید آیفون ۱۴ پرو بیتشر از آیفون‌های ۱۴ معمولی بوده است.

اگر اپل در سال ۲۰۲۴ مدل جدیدی از آیفون SE راهی بازار نکند، اصلا جای تعجب نیست. مینگ-چی کو در ماه مارس سال ۲۰۲۲ اعلام کرده بود که تولید آیفون SE به پایین‌ترین اندازه خودش رسیده است.

نسل سوم آیفون SE نزدیک به دو سال نیم بعد از عرضه نسل دوم SE راهی بازار شد. آیفون SE نسل دوم هم با فاصله چهار ساله از نسل اول راهی بازار شد.

خیلی‌ها امیدوار بودند که آيفون SE نسل چهارم آن ظاهر قدیمی را کنار بگذارد و شبیه به آیفون‌های مینی شود. البته که اپل هنوز رسما اعلام نکرده که آيفون SE دیگر تولید نمی‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-se-%da%a9%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%b4%d8%af/
ads
ads