داغ ترین ها :
آموزش ساده ترین روش های دانلود از گوگل پلی

آموزش ساده ترین روش های دانلود از گوگل پلی

سیستم عامل اندروید سالیان سال است که در دنیای تکنولوژی و موبایل پادشاهی می کند و سال ها است به عنوان پر طرفدارترین سیستم عامل گوشی های هوشمند محسوب می شود. برتری این سیستم عامل نسبت به رقیب دیرینه خود، اپن سورس بودن یا باز بودن فایل های تخصصی و سیستم عامل اندروید است که باعث می شود بتوانید تمام سیستم عامل را کنترل کنید و گوشی را هر طور که می خواهید شخصی سازی کنید. اما در عین آزادی عمل در این سیستم عامل، نباید از هر منبع نا معتبری فایل دانلود کنید، مخصوصا برنامه‌های نصبی گوشی را؛ سعی کنید تمام برنامه های مورد نیاز گوشی را از فروشگاه گوگل پلی استور دانلود کنید تا خطری برای گوشی ایجاد نکند؛ اما شاید برخی نتوانند از گوگل پلی استور دانلود کنند، یا شاید گاهی اوقات با ارورthis item is currently unavailable in your region گوگل پلی مواجه شده باشید، برای رفع این ارور و دانلود آسان از گوگل پلی در ادامه مطلب با ما همراه باشید. آموزش ساده ترین روش های دانلود از گوگل پلی را دنبال کنید.

 

مشاهده لیست قیمت امروز انواع گوشی موبایل در سایت تکنولایف: قیمت گوشی

 

رفع ارور گوگل پلی this item is currently unavailable in your region

گوگل پلی به دلیل تحریم‌ها امکان دانلود برخی از برنامه‌ها را برای دانلود روی یکسری از کشورها بسته‌ است. زمانی که آن برنامه را در گوگل پلی جست‌و‌جو می‌کنید، یافت نمی‌شود. برای پیدا کردن اپلیکیشن مورد نظر خود باید گوشی را روی حالت هواپیما یا Airplane Mode قرار دهید و GPS را خاموش کنید. حالا باید از یک اپلیکیشن تغییر IP استفاده کنید و سپس این برنامه را سرچ و نصب کنید. البته همیشه هم این روش جوابگو نیست و سختی زیادی دارد.
قصد داریم با یک روش تضمینی و آسان‌تر این برنامه‌ها را دانلود کنیم تا انقدر دردسر و سختی برای دانلود برنامه از گوگل پلی نداشته باشیم.

ارور گوگل پلی

آموزش ساده ترین روش های دانلود از گوگل پلی

  • ابتدا باید به یک برنامه تغییر IP قدرتمند و معتبر متصل شوید. اگر برنامه تغییر IP شما واقعی باشد و به درستی IP گوشی شما را عوض کند، تنها کافیست به تنظیمات بروید و Apps را باز کنید.
  • سپس گوگل پلی را پیدا کنید و در قسمت Memory گزینه Clear Cache را انتخاب کنید.
  • حالا گوگل پلی را باز کنید و برنامه مورد نظرتان را سرچ کنید و به راحتی نصب کنید.

اما اگر مراحل بالا را انجام دادید و به درستی عمل نکرد یا به اپلیکیشن تغییر IP دسترسی نداشتید، باید طبق روش زیر اقدام کنید.

  • ابتدا در کامپیوتر مرورگر کروم را باز کنید و وارد وب سایت ApkDownloader شوید.
  • حالا یک صفحه رو به روی شما باز می‌شود که قسمت جست‌وجو دارد. برای دانلود برنامه مورد نظر از گوگل پلی باید لینک برنامه‌ای که می‌خواهید دانلود کنید را در قسمت جست‌و‌جوی لینک این صفحه قرار دهید.
  • سپس گزینه Generate Download Link را بزنید تا از طریق لینک، فایل دانلود را استخراج کند.

به همین راحتی می توانید برنامه‌ای که در گوگل پلی ارور this item is currently unavailable in your region می‌دهد را دانلود کنید. برای انتقال به گوشی هم کافیست گوشی را به کامپیوتر متصل کنید و فایل را داخل یکی از فایل‌های گوشی به دلخواه بریزید. سپس گوشی را از کامپیوتر جدا کنید و برنامه‌ای که دانلود کردید را نصب و اجرا کنید.

اگر با مشکل ارور this item is currently unavailable in your region مواجه نیستید، پس به راحتی می‌توانید برنامه‌ها را دانلود و نصب کنید؛ تنها کافیست در گوگل پلی یک جیمیل وارد کنید که متعلق به خودتان باشد. سپس برنامه مورد نظرتان را سرچ کنید و نصب کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%da%af%d9%84-%d9%be%d9%84%db%8c/
ads
ads