داغ ترین ها :
ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون

ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون

آن‌قدر تنوع و مدل در دنیای ساعت‌های مچی وجود دارد که باعث شده بتوانید با هر میزان هزینه‌ای که مدنظرتان باشد، یک ساعت مچی مناسب تهیه کنید. لیستی که در این مقاله مشخص کرده‌ایم، ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون تومان است. لیست براساس قیمت‌های فعلی ارز ترتیب داده شده و ممکن است در آینده قیمت ساعت‌ها تغییر کرده و لیست را دستخوش تغییر قرار دهد. درهرصورت، چنانچه می‌خواهید با مدل های مختلف ساعت مردانه تا دو میلیون تومان آشنا شوید، این لیست را تا پایان مطالعه کنید.

 

انواع ساعت مچی را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ساعت مچی

لیست بهترین ساعت مچی مردانه تا 2 میلیون تومان

ساعت دیجیتال کاسیو مدل W-735H-8A2

ساعت دیجیتال کاسیو مدل W-735H-8A2 یکی از گزینه‌های قرار گرفته در مقاله ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون است. وزن این ساعت تنها 50 گرم است و این ساعت محصولی سبک وزن و خوش دست محسوب می‌شود. ساعت دیجیتال کاسیو شیشه‌ای از جنس رزین دارد و در برابر ضربه و خط و خش مقاومت دارد. برای دقت بالای محصول و نشان دادن دقیق زمان موتور کوارتز درون آن قرار دارد. این موتور با کیفیت باعث می‌شود تا دقت ساعت در ماه به ±۳۰ برسد. با داشتن مقاومت در برابر آب تا عمق 100 متر می‌توانید از ساعت استفاده کنید و نگرانی بابت خراب شدن یا خیس شدن آن نداشته باشید. این قابلیت برای شناگران و افرادی که ورزش‌های آبی انجام می‌دهند مزیت بزرگی محسوب می‌شود.

 

قیمت ساعت دیجیتال کاسیو مدل W-735H-8A2

 

ساعت هوشمند میبرو مدل T1 New 2022

ساعت میبرو T1 قیمتی کمتر از دو میلیون دارد و امکانات جالب توجه زیادی را درون خود جای داده است. روی بدنه این ساعت هوشمند اسپیکر و میکروفون قرار دارد که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید. از جمله سنسورهایی که برای این ساعت در نظر گرفته شده می‌توان سنسورهای سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب و سنجش کیفیت خواب را نام برد. از طریق بلوتوث نسخه 5.0 می‌توانید این گجت هوشمند را به گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS وصل کنید. این گوشی با هر دو سیستم عامل سازگاری دارد و نگرانی از این بابت نخواهید داشت. باتری قرار گرفته در دل آن 250 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و در استفاده معمولی بین 5 تا 7 روز شارژدهی دارد. از بزرگترین مزیت‌های این ساعت پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان‌ها و منو است؛ بنابراین تمامی اعلان‌های فارسی را می‌توانید از طریق آن به راحتی مشاهده کنید.

 

قیمت ساعت هوشمند میبرو مدل T1 New 2022

 

ساعت عقربه ای کاسیو مردانه مدل MRW-210H-1A

کاسیو جزو برندهایی است که اکثر افراد آن را به تولید ساعت‌های قدرتمند و مقاوم می‌شناسند. ساعت عقربه‌ای کاسیو مدل MRW-210H-1A یکی از بهترین مدل‌های این برند است که موتوری از نوع کوارتز دارد و به کمک آن دقت بالایی در محاسبه زمان و تاریخ دارد. این ساعت تا عمق 100 متری در برابر نفوذ آب مقاومت دارد و می‌توانید هنگام شنا نیز بدون آسیب رسیدن آن را بپوشید. در مجموع در صورتی که به دنبال ساعت کاسیو با قیمتی مناسب در کنار کارایی‌ بالا هستید خرید این محصول را به شما توصیه می‌کنیم.

 

قیمت ساعت عقربه ای کاسیو مردانه مدل MRW-210H-1A

 

ساعت هوشمند تی سی اچ مدل Z40

تی سی اچ z40 یکی از ساعت‌های خوش قیمت و با کیفیت بازار محسوب می‌شود که کمتر شناخته شده است؛ اما کیفیت مطلوبی دارد. ساعت هوشمند تی سی اچ از اعلان‌های فارسی پشتیبانی می‌کند و با تمامی گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS سازگاری دارد. صفحه‌نمایش 1.43 اینچی این محصول پنلی از نوع امولد دارد و وضوح تصویر 466 در 466 پیکسل را ارائه می‌کند و میزان روشنایی و کیفیت آن به حدی است که زیر نور خورشید نیز می‌توانید به راحتی جزئیات داخل صفحه را مشاهده کنید. برای ردیابی وضعیت سلامتی بدنتان برای این ساعت سنسورهای سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب و پیگیری کیفیت خواب در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌های نرم‌افزاری این ساعت هوشمند می‌توان به داشتن چندین بازی پیش فرض روی آن اشاره کرد.

https://www.technolife.ir/product-24088/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%DA%86-%D9%85%D8%AF%D9%84-z40-

 

ساعت هوشمند هایلو GS

ساعت هایلو GS

ظاهر این ساعت، بسیار مینیمال و ساده است. برای همین می‌تواند یک انتخاب خوش قیمت و زیبا برای آقایان باشد. این ساعت هایلو یک نمایشگر گرد از نوع LCD دارد که ۱.۲۸ اینچ است. رزولوشن نمایشگر نیز، ۲۴۰ در ۲۴۰ پیکسل است. این ساعت از بدنه‌ی آلومینیومی ساخته شده و بند آن سیلیکونی است. وزن ساعت تنها ۳۸ گرم است و به هیچ عنوان روی دست احساس سنگینی نمی‌کند. این ساعت دارای ۱۲ حالت ورزشی است و می‌توانید آن را حین انجام فعالیت‌های ورزشی گوناگون بر دست داشته باشید. از دیگر سنسورهایی که برای این ساعت تعریف شده، به سنسور ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون باید اشاره کنیم. به طور کلی، اگر یک ساعت بسیار خوش قیمت و خوب بخواهید که هوشمند باشد و قابلیت‌های متنوعی در آن قرار گرفته باشد، هایلو GS نیاز شما را برطرف می‌کند.

 

قیمت ساعت هایلو GS

 

 

ساعت عقربه ای نیوی فورس NF9155

ساعت نیوی فورس برای مردان

ساعت‌ عقربه‌ای و کلاسیک  هرگز از مد خارج نمی‌شود و هنوز هم جزء پرطرفدارترین ساعت‌ها هستند. اگر به دنبال یک ساعت مردانه‌ی جذاب می‌گردید که با استایل کلاسیک ست شود و کیفیت خوبی داشته باشد، همچنین قیمت آن تا ۲ میلیون تومان باشد، ساعت نیوی فورس مدل NF9155 یکی از جذاب‌ترین ساعت‌هایی است که می‌توانید پیدا کنید.

این ساعت استیل، با قاب گرد رزگلد و بند مشکی، ترکیب جذابی درست کرده که روی مچ دست، بسیار چشم‌نواز است.

 

قیمت ساعت نیوی فورس NF9155

ساعت هوشمند هاینو تکو GP8 (دارای هندزفری)

ساعت هاینو تکنو با هندزفری

با خرید این ساعت هوشمند، در واقع دو بند اضافی، و یک هندزفری به شکل ایرپاد ۳ به همراه شارژر هم دریافت خواهید کرد. بنابراین اگر به فکر خرید یک هدیه‌ی مردانه هستید، خوب است این ساعت و اقلام همراهش را بشناسید و بدانید که تنها کمتر از دو میلیون تومان قیمت دارد.

این ساعت هوشمند، با اندروید ۱۲ به بالا و ios ۱۰ به بالا سازگار است. تنها ۵۳ گرم وزن دارد و دارای سنسورهای ضروری چون فشار خون، میزان ضربان قلب، گام شمار و کنترل سطح اکسیژن است. نمایشگر ساعت، از نوع OLED است و اندازه‌ی آن برابر با ۲.۲ اینچ می‌باشد. از زبان فارسی پشتبانی می‌کند و می‌توانید از طریق بلوتوث مکالمه داشته باشید. 

 

قیمت ساعت هوشمند هاینو تکو GP8

پیشنهاد مطالعه:
بهترین ساعت مچی مردانه

 

ساعت هوشمند کیسلکت SAE K11

ساعت هوشمند کیسلکت

یکی دیگر از ساعت‌های هوشمند جذابی که می‌توانید با مبلغی پایین‌تر از ۲ میلیون تومان تهیه کنید، ساعت کیسلکت مدل K11 است. این ساعت برای انواع کاربری، از جمله رسمی، ورزشی و روزمره است و به‌علت وزن نسبتا سبکی که دارد روی دست سنگینی نخواهد داشت. این ساعت هوشمند با گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی و IOS سازگار می‌شود و می‌توانید آن‌ها را به گوشی‌های هوشمند خود وصل کنید تا به قابلیت‌هایی چون مشاهده اعلانات گوشی و تماس‌ها یا پخش کردن موسیقی دسترسی داشته باشید. همچنین، سنسورهای اصلی که از یک ساعت هوشمند انتظار دارید مانند سنجش‌گر ضربان قلب، فشار خون، سطح اکسیژن خون و … را دارد.

نمایشگر ساعت از نوع Ultra AMOLED است که رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل دارد و کیفیت تصویر بسیار خوبی به نمایش می‌گذارد. فریم گرد و جذاب ساعت که به شما امکان دسترسی به انواع واچ‌فیس‌ها را می‌دهد، ۱.۳۹ اینچ است.

 

قیمت ساعت هوشمند SAE K11

 

خرید لپ تاپ

ساعت عقربه‌ای نیوی فورس nf9117

ساعت نیوی فروس انالوگ

یکی از شیک‌ترین ساعت‌های نیوی فورس که در وجود آن در لیست ساعت مچی مردانه تا دو میلیون تومان نیز ضروری است، مدل nf9117 است. این ساعت آنالوگ با فریم استیل و بندهای چرم سورمه‌ای ظاهری بسیار چشم‌نواز دارد. عقربه‌ها و اعداد ساعت نیز به رنگ رزگلد است که ترکیب بسیار زیبایی با رنگ سورمه‌ای ایجاد کرده است. البته، از یک ساعت عقربه‌ای نباید انتظار قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاصی را داشته باشید اما خوب است بدانید که به‌عنوان یک ساعت آنالوگ، ساعت‌های نیوی فورس از کیفیت بسیار بالا و راضی‌کننده‌ای برخوردار هستند.

 

قیمت ساعت آنالوگ nf9117

 

ساعت هوشمند میبرو watch x1

ساعت مردانه تا دو میلیون تومان

ساعت‌های میبرو به‌علت کیفیت ساخت خوب و ظاهر جذابی که دارند در کنار قیمت مناسب، طیف گسترده‌ای از کاربران را به خود جلب کرده‌اند. همچنین، سخت‌افزار آن‌ها نسبت به قیمتی که دارند، بسیار راضی‌کننده است.

دیگر ساعت هوشمند جذابی که تا مبلغ ۲ میلیون تومان می‌توانید تهیه کنید، ساعت هوشمند watch x1 است. این ساعت با فریم گرد خود از یک نمایشگر ۱.۳ اینچی با نمایشگر AMOLED است که شما می‌توانید علاوه بر واچ‌فیس‌های دیفالت ساعت، واچ فیس‌ها را شخصی‌سازی هم بکنید. وزن ساعت مانند خیلی دیگر از ساعت‌های هوشمند حدود ۵۰ گرم است و با یک بند سیلیکونی مقاوم بسته می‌شود.

در این ساعت‌ هم مودهای ورزشی و سنسورهای مختلفی قرار گرفته تا نیازهای روزانه کاربر را برطرف کند. این ساعت با دارا بودن گواهی IP68، در برابر آب تا عمق ۵۰ متر مقاوم است پس لازم نیست در صورت خیس شدن ساعت زیاد نگران شوید. البته، بهتر است ساعت با آب داغ یا آب شور تماس نداشته باشد. پردازنده‌ی ساعت از سرعت خوبی برخوردار است و ساعت کاربری ساده‌ای دارد و محتوای آن بسیار روان حرکت خواهد کرد. این ساعت، هم با گوشی‌های اندرویدی و هم ios، قابل سازگاری است.

 

قیمت ساعت هوشمند Watch x1

 

 

پیشنهاد مطالعه:
تشخیص ساعت ضد آب

 

ساعت عقربه‌ای نیوی فورس NF9197S GG

بهترین ساعت مردانه تا دو میلیون تومان

این ساعت یک ساعت تماما طلایی و رسمی است و برای رسمی پسندان می تواند انتخاب خوبی باشد. ساعت از برند محبوب و پرطرفدار نیوی فورس است و تا عمق ۳۰ متر در برابر آب مقاومت دارد. وزن ساعت کمی زیاد است و به ۱۸۵ گرم می‌رسد. این مسئله به خاطر قاب و بند فلزی و شیشه‌ی کریستالی آن است.

 

قیمت ساعت نیوی فورس NF9197S GG

 

پیشنهاد مطالعه:
تنظیم ساعت کاسیو

 

ساعت دیجیتالی کاسیو W-735H-1AVDF

لیست ساعت های کاسیو تا ۲ میلیون تومان

اگر با ساعت جی شاک کاسیو آشنایی داشته باشید، ظاهر این ساعت شما را یاد آن‌ها می‌اندازد.

ساعت W-735H-1AVDF یک ساعت معمولی دیجیتالی است که ظاهر جذابی دارد و باتری مقاوم آن تا ۷ سال ماندگار است. این ساعت جذاب تنها ۳۲ گرم وزن دارد و در برابر آب تا ۵۰ گرم مقاومت دارد. اگر ساعت را صرفا برای کاربری روزمره می‌خواهید و از ساعت‌های دیجیتالی خوشتان می‌آید، این ساعت را در نظر داشته باشید.

 

قیمت ساعت کاسیو W-735H-1AVDF

 

 

ساعت هوشمند کیو سی وای GTC Watch

ساعت کیو سی وای

این ساعت، به‌عنوان یک ساعت هوشمند قیمت بسیار پایینی دارد و به همین علت هم نباید از آن انتظار عملکردی خارق‌العاده را داشته باشید؛ با این‌حال، ناامیدتان نیز نخواهد کرد.

این ساعت هوشمند QCY جذاب و خوش‌قیمت، در برابر گرد و غبار و آب مقاومت خوبی دارد. همچنین، از ۷۰ مود ورزشی پشتیبانی می‌کند پس برای ورزشکاران ساعت مناسبی است. این ساعت QCY با تمامی گوشی‌های هوشمند قابل همگام‌سازی است و به شما اجازه‌ی پخش موسیقی، دریافت اعلانات، تماس‌ها و پیام‌های خود روی ساعت را می‌دهد اما قابلیت پاسخ‌دهی به تماس‌ها را ندارد. باتری ساعت نیز ظرفیت ۲۲۰ میلی آمپری دارد که شارژدهی خوبی دارد و تا ده روز نیز ماندگاری دارد.

 

قیمت ساعت هوشمند GTC Watch

ساعت عقربه ای کاسیو MTP-V002G-7B2UDF

ساعت طلایی کاسیو

یک ساعت عقربه‌ای طلایی در مجموعه ساعت‌های شما ضروری است. ساعت MTP-V002G-7B2UDF، همان ساعتی است که به آن احتیاج دارید. یک ساعت گلد جذاب با فریم گرد و نمایشگر سفید که از موتور کوارتز و شیشه معدنی استفاده می‌کند. این ساعت، از آن دست ساعت‌هایی است که هرگز از مد نمی‌افتد و خوشبختانه در لیست ساعت مچی مردانه تا ۲ میلیون قرار دارد.

 

قیمت ساعت عقربه‌ای MTP-V002G-7B2UDF

 

جمع‌بندی

همانطور که متوجه شدید، ساعت‌های زیادی هستند که با بودجه‌ی محدود هم می‌توانید آن‌ها را تهیه کنید و از امکانات گوناگون آن‌ها بهره ببرید. در این لیست، ما فقط تعدادی از این ساعت‌ها را معرفی کردیم. برای اطلاع از ساعت‌های بیشتر در این بازه‌ی قیمتی، پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به وبسایت تکنولایف زده و مدل‌ها را مشاهده کنید.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ زیر ۲ میلیون تومان کدام است؟

ساعت‌های برندهایی چون سامسونگ و اپل، قیمتی بالاتر از این میزان قیمت دارند و در این بازه، نمی‌توانید ساعت هوشمندی از برند سامسونگ پیدا کنید.

آیا ساعت‌های کیسلکت ارزش خرید دارند؟

ساعت‌های کیسلکت از قیمتی پایین نسبت به خیلی از برندها برخوردار بوده و اکثر قابلیت‌هایی که از یک ساعت هوشمند انتظار دارید را دارا هستند. این ساعت‌ها قابلیت همگام سازی با تمام گوشی‌های هوشمند را دارند و مودهای ورزشی گوناگون را پشتیبانی می‌کنند. بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که این ساعت‌ها ارزش خرید دارند و با بودجه‌ی کم هم می‌توان آن‌ها را تهیه کرد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%85%da%86%db%8c-%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%aa%d8%a7-%db%b2-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads