داغ ترین ها :
بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان موجود در بازار

بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان موجود در بازار

ساعت‌های کلاسیک تنها می‌توانستند زمان را به نمایش بگذارند و نهایتا تاریخ هم نمایش دهند اما ساعت‌های هوشمند پا را فراتر گذاشته‌اند و می‌توانند اعلانات را دریافت کنند، وضعیت سلامت را پیگیری کنند و حتی وضعیت خواب شما را هم بسنجند. این موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران به خرید ساعت‌ هوشمند علاقه نشان دهند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این مطلب به معرفی بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون بپردازیم.

 

خرید انواع ساعت هوشمند ارزان قیمت در تکنولایف: ساعت هوشمند ارزان

بهترین ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان

ساعت‌های هوشمند پرچمدار قیمت بالایی دارند و بسیاری از کاربران به دلیل هزینه یا عدم نیاز به امکانات ویژه آن‌ها ترجیح می‌دهند گزینه‌هایی با قیمت کمتر را خریداری کنند. در ادامه بهترین‌ها را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید. پیشنهاد می کنیم قبل از خوان این مطلب، مقاله راهنمای خرید ساعت هوشمند را بخوانید تا با فاکتورهای مهم در خرید آشنا شوید.

 

ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H45 Pro Max (Series 8)

هاینو یکی از برندهای نو ظهوری است که به تازگی توانسته در بازار ساعت هوشمند به جایگاه خوبی دست پیدا کند. این محصول در دسته بهترین ساعت هوشمند تا 1 میلیون قرار دارد. ساعت هاینو تکو از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به اپل واچ سری 8 دارد. این ساعت به گوشی‌های مبتنی بر اندروید 4.4 به بالا و iOS 9 به بالا از طریق بلوتوث وصل می‌شود و اتصال پایدار و مناسبی را ارائه می‌کند. روی بدنه آن اسپیکر و میکروفون مشاهده می‌شود که از طریق آن‌ها می‌توانید اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید. این قابلیت برای ساعتی که تا 1 میلیون تومان قیمت دارد نقطه قوت محسوب می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه در نظر گرفته شده برای این محصول صفحه‌نمایش همیشه روشن است که در این رنج قیمتی به ندرت دیده می‌شود. در مجموع این محصول ارزش خرید بالایی دارد و با توجه به ویژگی‌های ذکر شده گزینه خوبی برای هدیه دادن یا استفاده شخصی است. پشتیبانی از حالت‌های مختلف ورزشی متنوع، پایش وضعیت خواب، اپلیکیشن اختصاصی Hryfine، قابلیت شخصی‌‌سازی واچ فیس، گام‌ شمار، نمایش اعلان‌های گوشی و تقویم، نمایش روز و ساعت، محاسبه‌ی میزان کالری مصرف شده و محاسبه مسافت طی شده از دیگر نکات جالب توجه درباره این محصول هستند.

 

مشخصات ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H45 Pro Max (Series 8)

 

صفحه‌نمایش
فعالیت‌های ورزشی دارد
شکل ظاهری مستطیلی
سنسورها سنجش ضربان قلب و سطح اکسیژن خون، فشار سنج
باتری

 

قیمت ساعت هوشمند هاینو تکو مدل H45 Pro Max (Series 8)

 

ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou Watch LS04 (RS3)

در ادامه معرفی ساعت هوشمند تا یک میلیون محصولی از برند هایلو قرار دارد. ساعت هوشمند هایلو RS3 سنسورهای متنوعی از جمله حسگر شتاب‌ سنج و حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2) در دل خود جای داده است. با توجه به این سنسورها می‌توانید نظارتی اجمالی بر وضعیت سلامتی بدنتان داشته باشید. برای طول عمر بالاتر این ساعت بدنه آن از آلومینیوم در نظر گرفته شده؛ همچنین تا عمق 50 متر نیز در برابر آب مقاومت دارد که آن را برای استفاده هنگام شنا نیز مناسب می‌کند. صفحه نمایش هایلو RS3 پنلی از نوع امولد دارد و رزولوشن 390 در 390 پیکسل را نمایش می‌دهد. این گجت هوشمند از 14 حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و با توجه به داشتن GPS داخلی می‌توانید از آن بدون نیاز به گوشی نیز برای ردیابی فعالیت‌های ورزشی استفاده کنید. در صورتی که به دنبال ساعتی هوشمند با کیفیت هستید و قابلیت مکالمه برایتان اهمیت زیادی ندارد ساعت هوشمند هایلو انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

 

ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou Watch LS04 (RS3)

 

صفحه‌نمایش امولد
فعالیت‌های ورزشی پشتیبانی از 14 حالت ورزشی
شکل ظاهری گرد
سنسورها حسگر شتاب‌ سنج، حسگر اپتیکال ضربان قلب با قابلیت محاسبه سطح اکسیژن خون (SpO2)
باتری 230 میلی‌آمپر ساعت

 

قیمت ساعت هوشمند هایلو مدل Haylou Watch LS04 (RS3)

 

ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTS Watch

برند qcy در ایران شناخته شده است و در زمینه لوازم جانبی مانند هندزفری و ساعت هوشمند یکی از موفق‌ترین برندهای حال حاضر به حساب می‌آید. این ساعت کیو سی وای دارای طراحی مربعی شکل است و در ساخت آن از پلاستیک استفاده شده است. به روی این دستگاه گواهی IPX8 دیده می‌شود و این گواهی تضمین می‌کند که ساعت بتواند در عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه دوام بیاورد.

ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTS Watch

برای GTS Watch یک نمایشگر 1.85 اینچی از نوع TFT با رزولوشن 280 در 240 در نظر گرفته شده که کیفیت خوبی دارد و به لطف اندازه بزرگ به شما اجازه می‌دهد تا اعلان‌های دریافتی را با راحتی بیشتری مطالعه کنید. شما می‌توانید ظاهر این ساعت را طبق سلیقه خود عوض کنید و از بین تعداد بسیار زیاد واچ تایم به سراغ موارد دلخواه بروید. این ساعت در زمینه حسگرهای سلامتی هم محصول توانایی به حساب می‌آید و از سنسورهای ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون بهره می‌برد.

شما می‌توانید 70 فعالیت ورزشی مختلف را با آن پیگیری کنید و سنجش فشار خون و وضعیت خواب نیز از دیگر ویژگی‌های این ساعت جذاب است. ساعت QCY GTS به میکروفون و اسپیکر محهز شده و این یعنی شما می‌توانید از طریق گوشی با آن مکالمه داشته باشید. این مدل از زبان فارسی در اعلان‌ها پشتیبانی می‌کند و باتری 220 میلی آمپر ساعتی آن با استفاده نرمال می‌تواند 5 روز دوام بیاورد.

مشخصات ساعت QCY GTS
صفحه نمایش TFT
فعالیت های ورزشی بیش از 70 نوع
شکل ظاهری مستطیلی
سنسورها پایش ضربان قلب، اندازه‌ گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت فشار خون، پایش وضعیت خواب، هشدار عدم تحرک
باتری 5 روز استفاده نرمال، 12 روز در حالت استندبای

 

خرید ساعت QCY GTS

 

 

ساعت هوشمند TCH مدل Z10

بهترین ساعت هوشمند z10

در بین ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت که زیر ۱ میلیون تومان قیمت دارند، یکی از بهترین گزینه‌های موجود، ساعت Z10 است. این ساعت هوشمند تی سی اچ با نمایشگر مستطیلی TFT، کیفیت تصویر خوبی را برای کاربر ایجاد می‌کند. وزن ساعت به لطف بدنه پلاستیکی و بندهای سیلیکونی، وزن بسیار سبکی دارد و اصلا روی دست احساس نمی‌شود. یکی از ویژگی‌های Z10 که آن را در نگاه کاربر خاص می‌کند، قابلیت تماس با کیفیت است که علی رغم قیمت پایین ساعت، برای آن در نظر گرفته شده است. این ساعت به تنوع خوبی از مودهای ورزشی و سنسورهای سلامتی مجهز است که ساعت را مناسب کاربری اسپرت می‌کند. همچنین، سازگاری آن با گوشی‌های اندرویدی و ios، آن را به ساعتی مناسب برای همه‌ی افراد تبدیل کرده است.

مشخصات ساعت تی سی اچ Z10
صفحه نمایش TFT
فعالیت های ورزشی بیش از 10 نوع
شکل ظاهری مستطیلی
سنسورها گام شمار، کالری شمار، سنجش ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون، سنجش وضع خواب
باتری ۵ روز استفاده سنگین، ۷ روز استفاده عادی

 

قیمت تی سی اچ Z10

 

خرید لوازم گیمینگ و کنسول

 

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

اگر به دنبال ساعت هوشمند خوب زیر یک میلیون هستید و از طرفی مدل‌های مربعی به سلیقه شما نزدیک نیستند این مدل از میبرو می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. میبرو هم یک زیر برند شیائومی است و مدل لایت از این سازنده از نمایشگر 1.3 اینچی امولد با طراحی دایره‌ای و رزولوشن 360 در 360 استفاده می‌کند. کیفیت این پنل خوب ارزیابی می‌شود و رنگ‌ها به صورت پویا به نمایش درمی‌آیند. وزن این ساعت 48 گرم و ضخامت آن 9.8 میلی‌متر است و گواهی IP68 باعث می‌شود در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم باشد.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Lite

این ساعت هوشمند دایره ای برای افرادی که ورزش می‌کنند هم گزینه جذابی است؛ چرا که سنسور سنجش ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون (SPO2) دارد و می‌تواند 15 فعالیت ورزشی مختلف را هم پیگیری کند. در کنار این قابلیت‌ها میبرو لایت می‌تواند کیفیت خواب و سطح استرس شما در طول روز را هم بسنجد و دیتاهای مختلف آن را به شما نمایش دهد تا درک بهتری از وضعیت سلامت خود داشته باشید. باتری این ساعت در استفاده نرمال 10 روز دوام می‌آورد و از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به امکان دریافت اعلان‌ها و امکان تغییر واچ فیس اشاره کرد.

مشخصات ساعت Mibro Lite
صفحه نمایش امولد
فعالیت های ورزشی بیش از 15 نوع
شکل ظاهری دایره‌ای
سنسورها پایش ضربان قلب، اندازه‌ گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، پایش وضعیت استرس، گام‌ شمار
باتری 8 روز استفاده نرمال

 

خرید ساعت هوشمند Mibro Lite

 

خرید انواع دستبند سلامتی در تکنولایف: قیمت مچ بند هوشمند

مچ بند هوشمند مدل Honor band 6

دستبندهای هوشمند روز به روز به گجت‌های محبوب‌تری تبدیل شدند تا حالا می‌توانیم آن‌ها را یکی از پر طرفدارترین گجت‌های موجود در بازار بدانیم. این دستبند تنها 18 گرم وزن دارد تا شما بتوانید آن را بدون هیچ خستگی به صورت دائمی مورد استفاده قرار دهید. متریال استفاده شده در ساخت آنر بند 6 پلاستیک است اما با این وجود کیفیت ساخت مناسبی را شاهد هستیم. در بخش صفحه نمایش آنر به سراغ یک پنل امولد با رزولوشن 368 در 194 رفته و این نمایشگر دارای ابعاد 1.47 اینچی و در نتیجه تراکم مناسب 283 پیکسل بر هر اینچ است.

مچ بند هوشمند مدل Honor band 6

آنر این بند را به صورت مستطیلی طراحی کرده و شما از طریق بلوتوث 5.0 می‌توانید با گوشی اندرویدی یا ایفون خود به این دستبند متصل شوید. آنر بند 6 از حسگر ضربان قلب و حسگر سنجش اکسیژن خون برخوردار است و همچنین می‌تواند وضعیت خواب شما را پایش کند. این دستبند توانایی خوبی هم در پیگیری فعالیت‌های ورزشی و نمایش دیتاهای مرتبط با آن دارد و به دلیل وزن کم و حسگرهای خوب می‌توانید به روی این محصول برای پیگیری فعالیت‌های ورزشی حساب باز کنید.

این دستبند هوشمند از یک باتری 180 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و به گفته‌ آنر می‌تواند با یک بار شارژ تا دو هفته یا 14 روز دوام بیاورد که عملکرد خوبی به حساب می‌آید. شما می‌توانید از طریق برنامه نصب شده به روی گوشی هوشمندتان واچ فیس‌های متنوعی برای این دستبند دانلود کرده و آن را با آنر بند 6 همگام سازی کنید. همه‌ی این موارد در کنار هم باعث شده این دستبند ارزش خرید بالایی پیدا کند و به گزینه‌ی خوبی برای خرید بدل شود.

مشخصات ساعت هوشمند Honor band 6
صفحه نمایش یک پنل امولد با اندازه 1.47 اینچی و رزولوشن 368 در 194
فعالیت‌های ورزشی 10 نوع
شکل ظاهری مستطیلی
سنسورها سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب
باتری 14 روز استفاده نرمال، 10 روز استفاده سنگین

 

قیمت آنر بند ۶

 

 

خرید انواع ساعت ضد آب در تکنولایف: قیمت ساعت ضد آب مخصوص شنا

ساعت هوشمند هایلو مدل GST

هایلو GTS مستطیلی‌ است، 42 گرم وزن دارد و از یک پنل TFT با اندازه 1.69 اینچی با رزولوشن 280 در 240 میزبانی می‌کند. کیفیت این صفحه نمایش به نسبت یک ساعت هوشمند زیر یک میلیون خوب و قابل قبول است، هرچند که در سطح پایین‌تری نسبت به مدل‌های بالا قرار می‌گیرد؛ چرا که نوع پنل از امولد به TFT تغییر کرده است. این محصول از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند و این یعنی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت بسیار خوبی دارد.

ساعت هوشمند هایلو مدل GST

مانند ساعت‌های دیگر موجود در لیست این مدل هم از حسگر سنجش ضربان قلب و حسگر سنجش اکسیژن خود برخوردار است و می‌تواند وضعیت خواب و 12 فعالیت ورزشی مختلف را پیگیری کند. باتری 220 میلی آمپر ساعتی این ساعت هوشمند می‌تواند 9 روز فعالیت نرمال و 20 روز فعالیت ساده را دوام بیاورد و از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به امکان تغییر واچ فیس، نمایش اعلانات، بلوتوث 5.1، شارژر آهنربایی و امکان کنترل موزیک اشاره کرد.

مشخصات ساعت هوشمند هایلو مدل GST
صفحه نمایش یک پنل TFT با اندازه 1.69 اینچی و رزولوشن 280 در 240
فعالیت‌های ورزشی 12 نوع
شکل ظاهری مستطیلی
سنسورها سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب
باتری 9 روز استفاده نرمال، 20 روز فعالیت ساده

 

قیمت ساعت هایلو gst

 

ساعت هوشمند هایلو GS

هایلو یکی از بهترین زیرمجموعه‌های شیائومی است و احتمالا آن را به دلیل هندزفری‌های بسیار خوب می‌شناسید. این برند ساعت‌های هوشمند هم تولید می‌کند و محصولات آن از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. این ساعت طراحی گرد دارد و وزن آن به ۴۲ گرم می‌رسد و هایلو برای متریال آن از آلومینیوم استفاده کرده که حس مرغوبیت بالایی را انتقال می‌دهد. این محصول از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کند که به معنای ضد آب بودن است اما مقاومت آن کمتر از ساعت‌هایی با گواهی 5ATM یا 3ATM است.

ساعت هوشمند هایلو مدل GS

پنل استفاده شده در این ساعت اندازه 1.28 اینچی دارد و از نوع IPS LCD است و به لطف رزولوشن 240 در 240، تراکم مناسبی را مقابل دیدگان شما قرار می‌دهد تا محتوا کیفیت خوبی داشته باشد. هایلو GS می‌تواند فعالیت ورزشی شما را در 12 رشته مختلف پیگیری کند و به لطف سنسور سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون کنترل کاملی به روی وضعیت سلامت شما داشته باشد. انرژی مورد نیاز این ساعت از طریق یک باتری با ظرفیت 220 میلی آمپر ساعت تأمین می‌شود. این ظرفیت می‌تواند ساعت را با استفاده عادی یک هفته سرپا نگه دارید و این عدد با استفاده ساده تا 20 روز قابل افزایش است.

خرید پاوربانک
پیگیری وضعیت خواب، برخورداری از واچ‌فیس‌های متنوع، دریافت اعلان‌های مختلف، تمرین تنفس، آلارم، کنترل موزیک، برنامه هواشناسی، امکان یافتن گوشی و قابلیت‌های مرسوم دیگر از ویژگی‌های اصلی این ساعت هستند.

مشخصات ساعت هوشمند هایلو GS
صفحه نمایش یک پنل IPS با اندازه 1.28 اینچی و رزولوشن 240 در 240
فعالیت‌های ورزشی 12 نوع
شکل ظاهری دایره‌ای
سنسورها سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب
باتری 7 روز استفاده نرمال، 20 روز استفاده ساده

 

قیمت هایلو gs

 

 

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar LS05

شرکت هایلو یکی از زیربرندهای شیائومی است و ساعت‌های هوشمند و هندزفری‌های باکیفیتی تولید می‌کند. ساعت Solar LS05 که طراحی دایره شکل دارد از یک صفحه نمایش 1.28 اینچی TFT با رزولوشن 240 در 240 میزبانی می‌کند. این پنل کیفیت قابل قبولی به نسبت قیمت دارد و محتوا را با دقت و شفافیت مناسبی به نمایش درمی‌آورد. این ساعت 54 گرمی دارای چندین واچ فیس مختلف است و از گواهی IP68 نیز پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید با خیالی آسوده آن را ضد آب بدانید.

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar LS05

این ساعت هوشمند می‌تواند ضربان قلب شما را اندازه گیری کند و در پیگیری وضعیت خواب و شمارش گام‌ها دستیار شخصی شما باشد. در کنار این ویژگی‌های سلامتی، این ساعت می‌تواند 12 فعالیت ورزشی مختلف را پیگری کرده و دیتاهای مرتبط به آن را به نمایش بگذارد. ساعت Solar LS05 با یک بار شارژ و داشتن استفاده نرمال 30 روز دوام می‌آورد که عملکردی عالی و تحسین برانگیز ارزیابی می‌شود.

مشخصات ساعت هایلو Solar LS05
صفحه نمایش یک پنل TFT با اندازه 1.28 اینچی و رزولوشن 240 در 240
فعالیت‌های ورزشی 12 نوع
شکل ظاهری دایره‌ای
سنسورها سنجش ضربان قلب، گام شمار، پیگیری وضعیت خواب
باتری 30 روز استفاده نرمال

 

خرید هایلو Solar LS05

 

ساعت هوشمند ایمیلب W01

یکی دیگر از برندهایی که در بازه قیمتی اقتصادی ساعت‌های هوشمند خوب و جذابی تولید می‌کند همین برند ایمیلب است. ساعت W01 از ایمیلب نمایشگری 1.69 اینچی با رزولوشن 280 در 240 از نوع TFT دارد و با این وجود وزن آن تنها 38 گرم است. این محصول از گواهی 3ATM پشتیبانی می‌کند تا عمق 30 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است تا شما بتوانید بدون مشکل با این ساعت ورزش‌های آبی خود را پیگیری کنید. حال که صحبت از ورزش کردن شد بد نیست یادآور شویم که این دستگاه می‌تواند بیش از 70 فعالیت ورزشی مختلف را پیگیری و دیتاهای آن را به شما نمایش دهد.

ساعت هوشمند ایمیلب W01

ایمیلب ادعا کرده که باتری 220 میلی آمپر ساعتی W01 می‌تواند شارژدهی دو هفته‌ای را برای شما به ارمغان بیاورد که نکته مثبت و جذابی است، به‌خصوص با در نظر گرفتن اندازه بزرگ نمایشگر این ساعت و مصرف بالاتر انرژی آن. این ساعت هوشمند از سنسور سنجش ضربان قلب و اکسیژن خون نیز برخوردار است و می‌تواند وضعیت شما را حین ورزش کردن و انجام کارهای روزمره در نظر داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به پیگیری عادت ماهانه بانوان، نمایش اعلان‌ها، کنترل موزیک و قابلیت‌های مرسوم دیگر اشاره کرد.

ساعت هوشمند ایمیلب W01
صفحه نمایش یک پنل TFT با اندازه 1.69 اینچی و رزولوشن 280 در 240
فعالیت‌های ورزشی بیش از 70 نوع
شکل ظاهری مستطیل
سنسورها سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب
باتری 15 روز استفاده نرمال

 

قیمت ایمیلب W01

 

 

ساعت هوشمند میبرو مدل A1

دیگر مدل ساعت هوشمند تا یک میلیون تومان که به آن می‌رسیم، ساعتی از میبرو است که 42 گرم وزن دارد و از پنلی 1.28 اینچی از نوع TFT استفاده می‌کند. برای این محصول سنسور سنجش ضربان قلب در نظر گرفته شده که می‌تواند وضعیت شما را به صورت 24 ساعته تحت نظر داشته باشد. همچنین برای این مدل سنسور سنجش اکسیژن خون هم در نظر گرفته شده که به نسبت بازه قیمتی قطعا یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید.

ساعت هوشمند میبرو مدل A1

باتری میبرو A1 با استفاده نرمال حدود 10 روز و در صورت داشتن استفاده ساده تا 45 روز دوام می‌آورد که یک عملکرد بسیار خوب و مناسب است. این سازنده با در نظر گرفتن گواهی 5ATM‌ برای این محصول امکان شنا کردن با آن و قرار گرفتن در عمق 50 متری را برای شما فراهم کرده است. به این موارد پشتیبانی از 20 فعالیت ورزشی، سنجش وضعیت خواب، سنجش استرس، تمرین تنفس برای کاهش استرس، امکان دریافت اعلانات، امکان تغییر واچ فیس‌ها و شارژر آهنربایی را هم اضافه کنید تا متوجه ارزش خرید این ساعت هوشمند از میبرو شوید.

مشخصات ساعت هوشمند میبرو مدل A1
صفحه نمایش پنلی 1.28 اینچی از نوع TFT
فعالیت‌های ورزشی 20 نوع
شکل ظاهری دایره‌ای
سنسورها سنجش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون
باتری 10 روز استفاده نرمال، 45 روز استفاده ساده

 

قیمت ساعت میبرو a1

 

 

 

ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GTC Watch

ساعت کیوس ی وای مدل GTC

ساعت gtc کی سی وای به دلیل قیمت مناسبش با توجه به امکاناتی که دارد می تواند گزینه ی خوبی برای خرید ساعت هوشمند زیر یک میلیون تومان باشد. ٰاز جمله امکانات ساعت gtc مقاوم بودن در برابر نفوذ گرد و خاک، ضد آب بودن تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه و برخورداری از استاندارد IP68 و داشتن واچ فیس های متعدد اشاره کرد.

البته این ساعت هوشمند کیو سی وای از ۷۰ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می کند و مناسب ورزشکاران نیز است.

مشخصات ساعت هوشمند gtc کیو سی وای
صفحه نمایش پنلی 1.85 اینچی از نوع TFT
فعالیت‌های ورزشی 70 نوع
شکل ظاهری مستطیل
سنسورها سنجش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون
باتری 10 روز استفاده

 

قیمت ساعت gtc کیو سی وای

 

ساعت هوشمند میبرو مدل C2 global

میبرو C2 ،ساعت هوشمند مستطیل شکل با وزن 34 گرمی است که از جنس پلاستیک ساخته شده و از گواهی 2ATM نیز پشتیبانی می‌کند تا خیال شما از بابت ورود آب به ساعت آسوده شود. بندهای این ساعت سیلیکونی هستند و هنگام استفاده نیز راحتی زیادی دارند و در طولانی مدت حساسیت و خستگی ایجاد نمی‌کنند. این مدل دارای صفحه نمایشی 1.69 اینچی از نوع TFT با رزولوشن 240 در 280 است تا در هر اینچ تراکم پیکسلی 218 دیده شود. شما می‌توانید واچ فیس این ساعت را تغییر دهید و مدل‌های دلخواه را اعمال کنید.

ساعت هوشمند میبرو مدل C2 global

میبرو C2 از یک باتری با ظرفیت 270 میلی آمپر ساعت بهره می‌برد و با استفاده روزانه می‌تواند حدود یک هفته کامل دوام بیاورد که عملکرد خوبی به حساب می‌آید. در زمینه سلامتی این ساعت از سنسورهای ضربان قلب و اکسیژن خون برخوردار است و می‌تواند وضعیت سلامت شما را حین ورزش و در طول روز زیر نظر داشته باشد. همچنین به این موارد توانایی پایش وضعیت خواب، سنجش سطح استرس و سنجش ضربان قلب 24 ساعته را نیز اضافه کنید تا ارزش خرید میبرو C2 مشخص شود.

مشخصات ساعت میبرو C2 global
صفحه نمایش پنلی 1.69 اینچی از نوع TFT
فعالیت‌های ورزشی 20 نوع
شکل ظاهری مستطیل
سنسورها سنجش ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون، گام شمار، سنجش وضعیت خواب، سنجش استرس و ضربان قلب 24 ساعته
باتری 7 روز استفاده نرمال

 

خرید میبرو C2 global

 

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا به بهترین ساعت هوشمند تا ۱ میلیون بپردازیم و مدل‌هایی با طراحی دایره‌ای و مستطیلی از برندهای مختلف را به شما معرفی کنیم تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید. این ساعت‌ها در بسیاری از قابلیت‌ها با هم یکسان هستند و تفاوت آن‌ها بیشتر به شکل ظاهری و البته نوع پنل صفحه نمایش و اندازه آن برمی‌گردد. در مطلب دیگری به بهترین مارک ساعت هوشمند نیز پرداخته ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

 

سوالات متداول

ساعت هوشمند یک میلیونی چی بخریم؟ ساعت هوشمند Honor band 6 یکی از گزینه‌های جذاب برای خرید است؛ چرا که صفحه نمایش باکیفیتی دارد و از سنسورهای مختلف هم استفاده می‌کند. اگر طراحی مستطیلی این ساعت را نمی‌پسندید به سراغ ساعت هوشمند هایلو GS بروید.

تفاوت ساعت هوشمند 1 میلیونی و پرچمدار چیست؟ ساعت‌های هوشمند 1 میلیونی با مدل‌های پرچمدار از نظر سنسورها و حتی بعضاً کیفیت صفحه نمایش وضعیت نزدیکی دارند و تفاوت اصلی به امکان نصب برنامه‌های جدید در مدل‌های گران‌ قیمت‌تر برمی‌گردد. به علاوه ساعت‌های پرچمدار به شما امکان می‌دهند تا به روی آن‌ها موزیک نگه دارید و هدفون خود را به طور مستقیم به آن‌ها متصل کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

7 نظر

  1. مهسا

    سلام ببخشید کدوم یکی از این ساعتهای زیر یه تومن عملکرد سنسورهاش دقیق تره؟

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به مهسا

      سلام. ببینید وضعیت سنسورها در این ساعت ها تقریبا مثل هم هست و گاهی وقت‌ها خیلی دقیق عمل نمیکنن. با این حال بین این ساعتها میبرو لایت رو بهتون توصیه می‌کنم
  2. متین

    سلام ممنون تا رنج نزدیک ۲ تومن ساعتی هست که قابلیت مکالمه و پیام هم داشته باشه؟

  3. R.p

    مقاله بشدت عالی و کاربردی بود. ممنون.
    یه لطف میکنید تا رنج 2 و نیم ،3 تومن اسمارت واچ خوب شیاومی معرفی کنید؟

    1. سیداحسان

      پاسخ به R.p

      سلام ساعت هوشمند تا۱۲۰۰ دخترانه وخوب واسه هدیه دادن چی پیشنهاد میدید
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به R.p

      سلام وقت بخیر خوشحالم که مطلب براتون مفید بوده امیزفیت مدل GTS 2 mini گزینه خوبی هست
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%aa%d8%a7-%db%8c%da%a9-%d9%85%db%8c%d9%84%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads