داغ ترین ها :
دوجی اولین ساعت هوشمند مخصوص بانوان خود را معرفی کرد

دوجی اولین ساعت هوشمند مخصوص بانوان خود را معرفی کرد

اصولا برند دوجی (Doogee) به تولید گوشی‌های هوشمند با مقاومت بالا شناخته می‌شود. البته برای مدتی است که دوجی به سراغ تولید ساعت‌های هوشمند نیز رفته تا شانس خود در این بازار را محک بزند. برای کسب موفقیت بیشتر نیز دوجی محصولاتی را معرفی کرده که در کنار زیبایی از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار هستند. یکی از این محصولات ساعت هوشمند مخصوص بانوان است.

برای خرید ساعت هوشمند به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

حال، گزارش‌هایی منتشر شده که اولین ساعت هوشمند مخصوص بانوان Doogee با نام DG Venus معرفی شده است. DG Venus در کنار طراحی تنوع رنگ‌بندی که دارد از طراحی ظریف و چشم‌نوازی نیز برخوردار شده تا برازنده‌ی بانوان باشد. البته برند Doogee وعده داده ساعت هوشمند خود را همراه با بندهای متنوع عرضه کند که در ادامه می‌توانید تصاویر آن‌ها را مشاهده کنید.

ساعت هوشمند دوجی تنها ۳۴ گرم وزن دارد و ضخامت آن به ۹.۶ میلی‌متر می‌رسد. همین امر باعث شده تا بسیار سبک باشد و وزن یا طراحی آن، مچ دست کاربر را اذیت نکند. دوجی برای محصول خود از صفحه‌نمایشی با طراحی گرد استفاده کرده و در سمت راست ساعت هوشمند نیز یک دکمه قرار گرفته تا کاربر برای ناوبری و صدور فرمان به دستگاه از آن استفاده کند.

ساعت هوشمند DG Venus از ۷ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند و همچنین دارای ویژگی‌های نظارت بر ضربان قلب و میزان خواب کاربر است. گفته شده که محصول شرکت دوجی با هر بار شارژ به مدت ۷ روز به شارژ مجدد بی‌نیاز خواهد بود. شما می‌توانید ساعت هوشمند را از طریق بلوتوث به گوشی هوشمندتان متصل ساخته و اعلانات را از طریق ساعت هوشمند دریافت کنید.

DG Venus در تنوع رنگ‌بندی بنفش، صورتی، آبی، سبز، طلایی و قرمز به بازار عرضه می‌شود و از برچسب قیمت ۵۰ دلاری نیز برخوردار خواهد بود. در صورتی که علاقه به خرید ساعت هوشمند دوجی دارید تا ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) باید صبر کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%85%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5-%d8%a8%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d9%86/
ads
ads