داغ ترین ها :
ساعت هوشمند وان پلاس نورد به زودی معرفی می‌شود

ساعت هوشمند وان پلاس نورد به زودی معرفی می‌شود

در طول سال‌های گذشته بسیاری از برندهایی که گوشی هوشمند تولید می‌کردند، محصولات خود را افزایش دادند و ساعت هوشمند هم راهی بازار کردند. شرکت وان پلاس هم از همان شرکت‌ها بود که به جز گوشی، محصولات دیگری هم تولید کرد. امروز اطلاعاتی فاش شده که نشان می‌دهند وان پلاس در حال ساخت ساعت هوشمند وان پلاس نورد است.

 

لیست انواع ساعت های هوشمند را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت ساعت هوشمند

 

این اطلاعات از حساب کاربری Mukul Sharma به دست آمده که توانسته این ساعت را در نسخه هندی سایت وان پلاس پیدا کند. مشخص است که شرکت وان پلاس قصد دارد محصولات پوشیدنی خودش را با برند نورد (Nord) راهی بازار کند. همچنین این احتمال وجود دارد که به زودی شاهد معرفی رسمی این محصول باشیم یا شاید به زودی تیزرهای رسمی این محصول منتشر شوند.

اگر این شایعات صحت داشته باشند، ساعت هوشمند نورد اولین محصول پوشیدنی وان پلاس خواهد بود که در کنار هندزفری‌های بی‌سیم بادز نورد (Buds Nord) به فروش می‌رسد. شرکت وان پلاس قصد دارد در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه محصولاتی مانند وان پلاس 10R 5G و وان پلاس نورد CE 2 Lite 5G را معرفی کند. متاسفانه به جز نام احتمالی ساعت هوشمند وان پلاس نورد، اطلاعات دیگری از این محصول در اختیار نداریم. تنها گفته شده که این محصول در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ و شاید هم‌زمان با گوشی وان پلاس نورد ۳ معرفی شود.

تنها پیش بینی که می‌توان در حال حاضر انجام داد، درباره قیمت این محصول است. گزارش‌های قبلی به این موضوع اشاره کرده بودند که ساعت هوشمند نورد قیمتی بین ۶۶ تا ۱۰۵ دلار خواهد داشت. همچنین بیشتر حسگرهای سلامتی رایج هم روی این محصول دیده می‌شوند. از بین این حسگرها می‌توانیم به حسگر تشخیص میزان اکسیژن خون، حسگر سنجش خواب، گام شمار و حسگر سنجش ضربان قلب اشاره کنیم. فعلا اطلاعات بیشتری درباره این محصول نداریم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%af-%d8%a8%d9%87-%d8%b2%d9%88%d8%af%db%8c/
ads
ads