داغ ترین ها :
ساعت وان پلاس نورد معرفی شد

ساعت وان پلاس نورد معرفی شد

شرکت وان پلاس که اولین ساعت هوشمند خودش را در ماه مارس سال ۲۰۲۱ معرفی کرده بود، از جدیدترین ساعت هوشمند خودش رونمایی کرد. این محصول، ساعت وان پلاس نورد نام دارد که صفحه نمایش بزرگ و درخشانی دارد و از حسگرهای ورزشی مختلف بهره می‌برد و طول عمر باتری آن هم تا ۳۰ روز خواهد بود.

 

برای خرید انواع ساعت های هوشمند از فروشگاه تکنولایف دیدن کنید: قیمت اسمارت واچ

 

مشخصات ساعت وان پلاس نورد

ساعت وان پلاس نورد از صفحه نمایش ۱٫۷۸ اینچی AMOLED استفاده می‌کند که وضوح تصویر ان به ۳۶۴ در ۴۴۸ پیکسل می‌رسد. صفحه نمایشی که نرخ نوسازی آن ۶۰ هرتز خواهد بود.

ساعت وان پلاس نورد به GPS مجهز شده و برای این ویژگی به گوشی نیازی ندارد. این محصول از بلوتوث ۵٫۲ استفاده می‌کند. از ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به حسگرهای مخصوص بانوان هم اشاره کرد.

ساعت وان پلاس نورد

ساعت وان پلاس نورد به حسگر سنجش ضربان قلب، حسگر سنجش میزان سطح اکسیژن خون و حسگر پایش خواب مجهز شده است.

با توجه به حسگرهای مختلفی که روی این محصول قرار گرفته، ساعت وان پلاس نورد به صورت خودکار می‌تواند متوجه فعالیت‌های ورزشی بشود و آن‌ها را زیر نظر بگیرد. این ساعت هوشمند وان پلاس از گواهی IP68 بهره می‌برد و در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

بدنه این ساعت هوشمند از آلیاژ زینک و پلاستینک تشکیل شده و بندهای سیلیکونی دارد. باتری ۲۳۰ میلی‌آمپر ساعتی برای این محصول در نظر گرفته شده که از حالت Low Power Mode آن را فعال کنید تا ۳۰ روز کار می‌کند و در استفاده معمولی هم باتری تا ۱۰ روز دوام می‌آورد.

ساعت وان پلاس نورد با قیمت ۶۰ دلار در رنگ مشکی راهی بازار می‌شود. هنوز تاریخ عرضه این محصول مشخص نشده است.

 

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%86%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads