داغ ترین ها :
سامسونگ برای معرفی سه گوشی میان‌رده جدید آماده می‌شود

سامسونگ برای معرفی سه گوشی میان‌رده جدید آماده می‌شود

گزارش‌های منتشر شده از هند اشاره دارند که سه محصول از سامسونگ یعنی گوشی A33 5G در کنار گوشی A53 5G و M33 5G توانسته‌اند از سازمان رگولاتوری این کشور تاییدیه دریافت کنند.

تقریبا از اواخر سال ۲۰۲۱ شاهدیم که اطلاعاتی از سه گوشی هوشمند میان‌رده از سامسونگ در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ محصولاتی که برخوردار از مودم 5G هستند و در میان محصولات سری گلکسی M و گلکسی A قرار می‌گیرند. حال، گزارش‌هایی منتشر شده که هر سه محصول توانسته‌اند از سازمان رگولاتوری هند که به اختصار BIS شناخته می‌شود تاییدیه عرضه به بازار هند را دریافت کنند.

 

لیست جدیدترین گوشی های سامسونگ موجود در بازار موبایل را ببنید: قیمت گوشی سامسونگ امروز

 

سه گوشی میان رده جدید سامسونگ که به زودی معرفی می‌شوند

این سه گوشی هوشمند که از شماره مدل‌های SM-M336BU/DS ، SM-A336E/DS و SM-A536E/DS برخوردار هستند درواقع انتظار می‌رود شامل محصولاتی ازجمله مدل‌های برخوردار از دو سیم کارت گوشی A33 5G و همچنین گوشی A53 5G و M33 5G شوند.

گوشی M33 چندی پیش در بنچمارک گیک‌بنچ با برخورداری از تراشه اگزینوس ۱۲۰۰ رویت شد. البته انتظار می‌رود گوشی A53 نیز با برخورداری از همین تراشه به برخی از بازار کشورهای مختلف عرضه شده و در برخی دیگر از بازارهای جهان نیز از تراشه اسنپدراگون بهره ببرد.

گوشی A53 5G از میان‌رده‌های جذاب بازار خواهد بود که صفحه‌نمایشی با پنل OLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد و در پنل پشتی نیز مجهز شده به ماژول دوربین چهارگانه که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. البته محصول مدنظر دیگر از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متر استفاده نخواهد کرد؛ بنابراین اگر می‌خواهید از هدست یا هدفون قدیمی خود استفاده کنید، نیاز به مبدل خواهید داشت.

در طرف دیگر گوشی A33 5G قرار دارد که از صفحه‌نمایش ۶.۴ اینچی با وضوح تصویر +FHD استفاده می‌کند و برخوردار شده از پنل Super AMOLED که برای روشن شدن به باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت متکی خواهد بود. شما می‌توانید این باتری را با استفاده از فناوری شارژ ۱۵ وات، شارژ مجدد کنید. این دستگاه برخلاف مدل دیگر از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره می‌برد.

هر دو مدل گوشی A33 و A53 در رنگ‌بندی‌های مشکی، سفید، آبی و نارنجی روانه بازار خواهند شد. مدل گلکسی M33 نیز دارای باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهد بود تا کمی با مدل‌های دیگر تفاوت داشته باشد. متاسفانه مشخص نیست که محصولات مدنظر در چه زمانی معرفی خواهند شد.

با توجه به اینکه فاصله زمانی بسیار کمی تا زمان رونمایی سری گلکسی اس ۲۲ و همچنین تبلت‌های سری گلکسی تب اس ۸ وجود دارد، انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند میان‌رده سامسونگ کمی زودتر از زمان مشخص شده معرفی شوند.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b3%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%85%db%8c%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%b1%d8%af%d9%87-%d8%ac/
ads
ads