داغ ترین ها :
پردازنده گرافیکی اختصاصی برای چیپست اگزینوس ساخته می شود؟

پردازنده گرافیکی اختصاصی برای چیپست اگزینوس ساخته می شود؟

سامسونگ یکی از معدود کمپانی های سازنده تلفن همراه است که از چیپست های اختصاصی خود در گوشی های هوشمندش استفاده میکند. چیپست های اختصاصی سامسونگ که با نام اگزینوس شناخته میشوند از بهترین منابع سخت افزاری برای تلفن های همراه به شمار میروند که مشتریان دیگری هم دارند.

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در زمینه ساخت پردازنده های موبایل قدرت فراوانی دارد، اما پردازنده های گرافیکی به کار رفته در چیپست های اگزینوس حاصل دست این کمپانی کره ای نیست. حالا سامسونگ خبر میدهد که قصد دارد تا از پردازنده گرافیکی اختصاصی برای استفاده در چیپست اگزینوس بهره ببرد.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به صفحه قیمت گوشی سامسونگ در سایت تکنولایف، قیمت امروز گوشی های اقتصادی و پرچمدار سامسونگ را بررسی کنید.

سامسونگ در راه تولید پردازنده گرافیکی اختصاصی قصد دارد تا از کوالکام، Nvidia و AMD کمک بگیرد تا یک پردازنده گرافیکی اختصاصی را جایگزین پردازنده های Mali در گوشی های خود کند. البته این شرکت فعلا قصد دارد تا پردازنده گرافیکی اختصاصی را برای گوشی های ارزان قیمت توسعه دهد اما سامسونگ تایید کرد که هدف نهایی آن ها توسعه پردازنده گرافیکی اختصاصی برای گوشی های پرچمدار این شرکت است.

با توسعه پردازنده گرافیکی اختصاصی توسط سامسونگ، این کمپانی کره ای میتواند وابستگی خود به دیگر شرکت ها را در زمینه ساخت پردازنده کاهش داد، آن هم در حالی که بسیاری از رقبای آنها برای تولید چیپست و پردازنده های مرکزی و گرافیکی به کمپانی های دیگر وابسته هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%d8%ad%d8%a7%d9%84-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a8%d8%b1-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%be%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%86%d8%af%d9%87-%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81/
ads
ads